سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل DH-HAC-HDBW1220RP-VF

دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل DH-HAC-HDBW1220RP-VFReviewed by قلی پور on Jan 29Rating: 5.0

دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل DH-HAC-HDBW1220RP-VF

دوربین مداربسته HDBW1220RP داهوا یکی دیگر از دوربین های ثابت دام داهوا است که با رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسلی عرضه می شود. دوربین مدار بسته داهوا با تکنولوژی HDCVI عرضه می گردد که صرفا توسط خود شرکت داهوا تولید می گردد. لنز این دوربین وری فوکال است و دارای دید در شب هوشمند 30 متری می باشد.

این محصول که از منوی OSD هم پشتیبانی می کند، دارای خروجی HD و SD است. با همراه باشید تا در ادامه علاوه بر آشنایی با قیمت دوربین مدار بسته داهوا از چگونگی کارکرد محصول و به کارگیری قابیت های آن آشنا شوید.

 

DH-HAC-HDBW1220RP-VF

لنز و تصویر

با خرید دوربین مداربسته داهوا HDBW1220RP می توانید از رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسلی آن بهره مند شوید که این میزان برای یک دوربین کاملا کافی به نظر می رسد، چرا که رزولوشن متناسب اکثر دوربین مداربسته HDCVI داهوا 2 مگاپیکسلی هستند. مهمترین جز سازنده هر دوربین لنز آن است که با عبور نور از میان عدسی های آن، تصاویر را واضح به ثبت می کند.

لنز این دوربین وری فوکال با فاصله کانونی 2.7~12mm می باشد که نشان دهنده متغیر بودن فاصله کانونی است. این فاصله را باید در هنگام نصب دوربین مداربسته تنظیم کنید. تصاویر این دوربین بر روی سنسور 2.9 اینچیِ CMOS آن ذخیره می گردد.

 

دوربین مداربسته

مشخصات ظاهری DH-HAC-HDBW1220RP-VF

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، این دوربین مدار بسته  از نوع ثابت دام است، دوربین های دام بدنه کروی و گنبد مانندی دارد. دوربین مداربسته 1220RP داهوا بدنه ای آلومینیومی دارد و ابعاد آن 122×88.9 میلی متر است. داهوا دوربین های مداربسته خود را با استاندارد IP67 روانه بازار می کند، این استاندارد به معنای ضد آب بودن این بدنه است، به علاوه اینکه ضد گرد و غبار هم هست. وجه تمایز این دوربین با دیگر دوربین ها در استاندارد IK10 آن است که به معنای ضد وندال بودن آن می باشد. همچنین برای دریافت تصاویر در شب، 30 متر دید در شب رنگی در اختیار خواهید داشت.

دوربین مدار بسته HDCVI داهوا

دوربین های مداربسته hdcvi داهوا منحصرا توسط این شرکت تولید می شوند، این دوربین ها در گروه IP و یا AHD قرار نمی گیرند. داهوا تصاویر این دوربین ها را بر بستر آنالوگ و با کیفیت HD ارائه می کند. کابل کشی این دوربین ها که تا 550 متر بهینه شده است، بر بستر RG55 انجام می گیرد. همچنین در این دوربین اطلاعات صوتی و تصویری هر دو بر روی یک رشته کابل مشترک کواکسیال منتقل می گردند و به گزینه مناسب جهت خرید دوربین مدار بسته داهوا تبدیل گشته است. همچنین پایین بودن فرکانس و عدم فشرده سازی تصویر، نویز و پرش آن را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

مشخصاتDH-HAC-HDBW1220RP-VF

لنز وری فوکال 2.7mm~12mm
رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسل
دید در شب دارد – 30 متر
تکنولوژی ساخت سیستم HDCVI
قطر ورودی سنسور 1/2.9 اینچ
قابلیت ضد آب دارد
پشتیبانی از POE ندارد
پیکسل موثر 1080×1920
سرعت شاتر الکترونیکی 1/30s~1/100000s
زاویه دید H: 104°~28°
نوع دوربین مداربسته دام
کشور سازنده چین
نوع سنسور تصویر سیموس CMOS
تراز سفیدی Auto / Manual
جنس بدنه آلومینیوم
نوع محصول دوربین مداربسته
برند سازنده داهوا Dahua
مدل HAC-HDBW1220RP-VF
اندازه بدنه Φ122mm×88.9mm
وزن 0.40kg
مقدار گارانتی 2 ساله

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X