سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

دوربین مدار بسته بولت داهوا HAC-HFW1400DP

دوربین مدار بسته بولت داهوا HAC-HFW1400DPReviewed by قلی پور on Jan 4Rating: 5.0

دوربین مدار بسته بولت داهوا HAC-HFW1400DP

دوربین مداربسته داهوا 1400DP از سری 1400 داهوا دارای قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 4.1 مگاپیکسل است. این عدد در مقایسه با سایر دوربین ها بسیار فوق العاده به نظر می رسد چرا که 4.1 مگاپیکسل بودن دوربین مساوی با دریافت جزییات فراوان از تصاویر است. جدای از رزولوشن تصویر، شما می توانید تصاویر را با 25/30 فریم در ثانیه در اختیار داشته باشید. این دوربین مداربسته داهوا دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری است و می توانید تصاویر را از این فاصله کاملا واضح دریافت نمایید. تصاویر دریافتی دوربین مداربسته داهوا HFW1400DP بر روی سنسور 3.1 اینچی آن دریافت می شود.

HAC-HFW1400DP

از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید دوربین مداربسته مورد توجه قرار می گیرد، دید در شب آن است. وجود دید در شب باعث می شود که بتوانید در تاریکی شب هم سوژه مورد نظر خودتان را به اندازه کافی روشن ببینید. این دوربین مداربسته داهوا دارای 80 متر دید در شب است که این میزان در نوع خود بسیار عالی است، اگر بدانیم که عموما دوربین ها فاصله ای بیش از 40 متر را روشن نمی کنند، پی به اهمیت دید در شب 80 متری این دوربین می بریم. دوربین 1400DP از مجموعه دوربین مدار بسته HDCVI داهوا که با برق 12vdc کار می کند، در حالت روشن بودن ال ای دی ها تنها به اندازه 5.2W مصرف برق دارد.

 

مشخصات ظاهری

HAC-HFW1400DP

این محصول مانند اکثر دوربین مداربسته داهوا دارای بدنه آلومینیومی است و اندازه 241.8×90.4×90.4 میلی متر می باشد. از آنجا که وزن خالص این بدنه تنها 590 گرم است می توانید آن را به روی دیوار یا سقف بدون هیچ مساله ای نصب کنید. نکته دیگر اینکه این بدنه دارای استاندارد IP67 می باشد، این استاندارد جهانی، برای هر عدد، یک تعریف ویژه ارائه می کند که در این مورد اعداد 6 و 7 به معنای محافظت در برابر نفوذ آب و همینطور گرد و غبار است تا لنز شما آسیب نبیند.

دوربین مدار بسته HDCVI داهوا

سری ویژه دوربین مداربسته داهوا مجموعه HDVCI آن است که خصوصیاتش باعث می شود در گروه IP یا AHD قرار نگیرد. این فناوری که صرفا توسط داهوا اجرا می شود، تصاویر را بر بستر آنالوگ و با کیفیت HD عرضه می کند. کابل کشی این نوع دوربین با RG59 است که تا 550 متر بهینه شده است. شما می توانید برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا با همکاران ما در بخش فروش اینترنتی دوربین مداربسته تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X