سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

دوربین مدار بسته HDCVI داهوا SD22204I-GC

دوربین مدار بسته HDCVI داهوا SD22204I-GCReviewed by قلی پور on Feb 5Rating: 5.0

دوربین مدار بسته HDCVI داهوا SD22204I-GC

دوربین مدار بسته HDCVI داهوا SD22204I-GC دارای لنز زوم 11~2.7 میلی متر  است، این لنز قادر است تا 4× زوم اپتیکال و 16× زوم دیجیتال داشته باشد. اتصالات و سیم کشی دوربین مدار بسته داهوا RG59 و ساخت آن بر اساس تکنولوژی HDCVI بوده است. این تکنولوژی صرفا توسط شرکت داهوا ارائه می گردد. این دوربین از نوع اسپیددام است و می تواند سوژه مورد نظر را دنبال کرده و بر روی آن زوم کند. سرعت حرکت این دوربین در جای خود به اندازه 100 درجه در ثانیه خواهد بود. سنسور دوربین مدار بسته HDCVI داهوا از نوع سی ماس با قطر 1/2.7  اینچ است که باعث می شود توانایی ارائه تصویری با رزولوشن 2 مگاپیکسل را داشته باشد. سرعت فیلم برداری توسط این دوربین مدار بسته HDCVI ساخت شرکت داهوا 25 فریم بر ثانیه است. استاندارد IP دوربین مدار بسته HDCVI داهوا مدل از IP66 است، جنس بدنه آن فلزی بوده و با ولتاژ DC12V عمل می کند.

 

دوربین مداربسته1دوربین مدار بسته HDCVI داهوا

دوربین مدار بسته HDCVI داهوا (High Definition Composite Video Interface) نوع جدیدی از دوربین های مدار بسته می باشد که منحصرا توسط شرکت داهوا تولید می گردد. کیفیت تصویر این نوع از محصول بر حسب تی وی لاین نیست و بر اساس مگاپیکسل سنجیده می شود. کابل کشی این دوربین هم بر بستر آر جی 59 (RG59) انجام می پذیرد. برای ضبط تصاویر در دوربین مدار بسته HDCVI داهوا از دستگاه HCVR استفاده می شود و کابل کشی آن نیز تا 550 متر بهینه شده است. نحوه انتقال اطلاعات صوتی و تصویری دوربین مدار بسته HDCVI بر روی یک رشته کابل مشترک کواکسیال انتقال می گردند. به دلیل استفاده از فرکانس پایین در دوربین مدار بسته HDCVI و عدم فشرده سازی تصویر، میزان عدم وضوح، نویز و پرش تصویر، بسیار پایین و قابل اغماض است.

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته اسپید دام

دوربین های دام به طور کلی برای مصارف غیر صنعتی استفاده شده و در فضای داخلی نصب می گردند، اما در بین آنها می توان نمونه خارجی نیز یافت. ویژگی اصلی این دوربین ها این است که جهت تصویر برداری آن برای بیننده مشخص نمی باشد؛ بر خلاف دوربین های مدار بسته باکس که زاویه تصویر برداری آن به طور واضحی مشخص است. برخی از دوربین های دام امکان چرخش یا زوم را نیز دارند که به این ترتیب قادر خواهند بود سوژه مورد نظر را دنبال کرده و بر روی آن زوم کنند. یکی از قابل توجه ترین ویژگی دوربین مدار بسته دام داهوا قابلیت استفاده آن به صورت گردان یا PTZ است. برای استفاده از این تکنولوژی باید یک ماژول هوشمند که پایه ای موتور دار است را تهیه و دوربین مداربسته را بر روی آن سوار کنید.

جمع بندی و گارانتی

پس از بررسی و کارشناسی های انجام شده توسط کارشناسان سانا ارتباط پردیس با اطمینان می توان گفت که دوربین مدار بسته اچ دی سی وی ای داهوا به گزینه مناسب جهت خرید دوربین مداربسته آنالوگ تبدیل گشته است. از مهم ویژگی های این سیستم می توان به لنز متغیر وری فوکال 2.7 تا 11 میلی متری، رزولوشن 4.1 مگاپیکسلی، بدون دید در شب، بدنه آهنی با استاندارد IP67،IK10، انتقال انرژی و تصویر در یک رشته با کمک POC، عدم فشرده سازی تصاویر با فرمت H.265+ و گارانتی و خدمات پس از فروش 2 ساله را می توان اشاره داشت.

مشخصات

لنز وری فوکال 2.7mm~11mm
رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسل
دید در شب ندارد
تکنولوژی ساخت HDCVI
قطر ورودی سنسور 1/2.7 اینچ
قابلیت ضد آب دارد
پشتیبانی از POE ندارد
حداکثر رزولوشن 2مگاپیکسل
پیکسل موثر 1944(H) x 1092(V), 2 Megapixels
سرعت شاتر الکترونیکی 1/1s~1/30,000s
زاویه دید H: 112.5° ~ 30°
نوع دوربین مداربسته اسپید دام یا گردان PTZ
کشور سازنده چین
نوع سنسور تصویر سیموس CMOS
تراز سفیدی Auto / Manual
مرورگر وب IE, Chrome, Firefox, Safari
دسترسی کاربران 10 کاربر/ 20 کاربر
ارتباط با Smart Phone IOS, Android
جنس بدنه فلزی
نوع محصول دوربین مداربسته
برند سازنده داهوا Dahua
مدل SD22204I-GC
اندازه بدنه Φ122 (mm) x 89 (mm)
وزن 0.65kg
دمای کارکرد 30- تا 60+ درجه سانتی گراد
مقدار گارانتی 2 ساله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X