سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

گوشی تحت شبکه گرند استریم GXV3275

گوشی تحت شبکه گرند استریم GXV3275Reviewed by سانا ارتباط پردیس on Oct 13Rating: 5.0

گوشی تحت شبکه گرند استریم GXV3275

 

تلفن IP Video GXV3275 یک راه حل کنفرانس ویدئویی چند پلتفرمی و قابلیت‌های آندروید آن، یک راه‌حل ارتباطی واحد و یکپارچه را ارائه می‌دهد. تلفن تصویری GXV3275 IP توسط Android experience تجربه ارتباطات تجاری، صوتی، تصویری و چند رسانه‌ای را برای بروز نگه داشتن کارگران ارائه می‌دهد.

گوشی تحت شبکه گرند استریم GXV3275 به کاربران اجازه ارتباط با استفاده از ۶ خط آن و پشتیبانی از کنفرانس ویدیویی چند پلتفرمی، صفحه لمسی ۷ اینچی مانند تبلت و یکپارچه‌سازی برنامه از طریق فروشگاه Google Play را می‌دهد.

با استفاده از برنامه‌های قدرتمند بهره‌وری کسب و کار مانند Skype و Google Hangouts، تلفن خود را با دسترسی به هزاران برنامه Android ، سفارشی‌سازی کنید.
ویژگی‌های اضافی شامل: بلوتوث یکپارچه برای جفت کردن هدست و دستگاه‌های تلفن همراه برای تعویض کتاب تماس/تقویم و انتقال تماس، پورت‌های گیگابیت، وای فای یکپارچه و موارد دیگر است. علاوه بر ارزش آن به عنوان تلفن صوتی و تصویری IP  GXV3275 علاوه بر ارزش افزوده برای هرگونه نظارت IP یا راه حل دسترسی به درب نیز فوق‌العاده است.
آن را با تلفن‌های GDS Grandstream یا تلفن‌های شخص ثالث، درهای درب SIP یا دوربین‌های IP جفت کنید تا به کاربران اجازه دهید این وسایل را در یک دفتر یا آپارتمان خود کنترل کنند.

از دیدگاه نظارت، گوشی تحت شبکه گرند استریم GXV3275 می‌تواند تماس‌های ویدیویی SIP را از دوربین‌های نظارت IP برای هشدارهای امنیتی یا برای بررسی فید ویدیوی مستقیم دوربین دریافت کند.معرفی گوشی تحت شبکه گرند استریم GXV3275 با قابلیت‌های اندروید

امکانات گوشی تحت شبکه گرند استریم GXV3275

  • ۶ خط، ۶ حساب SIP، کنفرانس صوتی ۶ طرفه و کنفرانس ویدیویی ۳ طرفه
  • نسخه Android 4.2 را اجرا می‌کند و دسترسی کامل به فروشگاه Google Play را ارائه می‌دهد.
  • دوربین CMOS
  • صفحه نمایش لمسی خازنی ۷ اینچ (x6001024)
  • پورت‌های Gigabit دوتایی و WiFi یکپارچه (b / g / n 802.11 )
  • بلوتوث برای هدست و جفت شدن دستگاه‌های تلفن همراه، درگاه USB، اسلات کارت SD، خروجی mini-HDMI برای اتصال به مانیتور تلویزیون.
  • در GXV3275 با استفاده از API Google و مجموعه ابزار SDK Grandstream درGoogle برای برنامه خود، یک برنامه Android ایجاد کنید.

 

آیفون تصویری تحت شبکه گرند استریم GDS۳۷۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X