سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

گوشی تلفن Yealink SIP-T21E2 IP Phone

گوشی تلفن Yealink SIP-T21E2 IP PhoneReviewed by ایده نوین on Dec 29Rating: 5.0

گوشی تلفن Yealink SIP-T21E2 IP Phone

گوشی تلفن Yealink SIP-T21E2 IP Phone
گوشی تلفن Yealink SIP-T21E2 IP Phone

 

گوشی تلفن یلینگ مدل T21 نسخه ی بالاتر و ارتقا یافته ی گوشی تلفن T20 می باشد.گوشی تلفن Yealink T21E2 یکی از مدل های گوشی تلفن T21 می باشد.

این گوشی با صفحه ی نمایش 2.3 اینچ به ابعاد 132*64 و صدای HD با کیفیت و همچنین مواد ساخته شده ی با کیفیت رضایت ویژه ای را برای کاربران به ارمغان آورده است.این گوشی دارای 2 اکانت SIP می باشد و همچنین دارای نور پس زمینه ای که حتی در تاریکی هم قابل مشاهده می باشد از ویژگی های دیگر این گوشی تلفن می باشد.

حال می خواهیم یک مقدار فنی تر این گوشی تلفن را مورد بررسی قرار دهیم.

میتوان این ویژگی هایی نظیر 2 اکانت اصلی,کیفیت صدای HD بسیار مطلوب, مدیریت تماس پیشرفته و مناسب برای مراکز تماس,انتقال تماس,هدایت تماس,قابل پشتیبانی بودن از هدست,برگزاری کنفرانس سه طرفه,داشتن دفترچه ای با فضای 1000 شماره ,بی نیاز بودن از مرکز تماس برای پشتیبانی از تماس IP به IP , … را برای این گوشی تلفن نام برد.

خصوصیات فنی گوشی تلفن یلینک مدل T21E2 را می توان این گونه تعریف کرد:

پروتکل های استاندارد : SIP، TCP/IP/UDP، HTTP/HTTPS، ARP/RARP، ICMP، DNS، DHCP، PPPoE، SNTP، FTP، TFTP، STUN، 1.0p/802 tagging – VLAN

کدک های صدا : G.723.1، G.729A/B، G.711µ/a، G.726-32، G.722
رابط های شبکه : 2 پورت اترنت با سرعت 100/10 Mbps

ویژگی های دیگری نظیر انتقال تماس,نگه داشتن تماس,انتظار تماس,موزیک های اختصاصی تماس,قابل رجیستر شدن همزمان در چند سرور,برگزاری کنفرانس 3 طرفه,داشتن صفحه  ی ال سی دی در این گوشی تلفن وجود دارد.

توصیه های خرید گوشی تلفن یالینک مدل Yealink SIPT21

با توجه به ساده بودندر مدیریت تماس گوشی Yealink SIP-T21 برای مراکز تماس پیشنهاد می گردد . با توجه به ویژگی هایی که SIP-T21 ارائه می کند استفاده از SIP-T21 برای کاربران سطوح عادی پیشنهاد می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X