سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

گوشی تلفن یالینک SIP-T23G

گوشی تلفن یالینک SIP-T23GReviewed by ایده نوین on Dec 29Rating: 5.0

گوشی تلفن Yealink SIP-T23G IP Phone

 

گوشی تلفن یالینک مدل T23G یکی از محصولات جدید شرکت یلینک می باشد.این گوشی در سال 2015 وارد بازارشد و دارای 2 پورت گیگابیت اترنت است. همچنین این گوشی یک راه حل مناسب و مقرون به صرفه با ویژگی ها و قابلیت های پیشرفته است.گوشی تلفن  Yealink T23G به منظور جایگزین شدن گوشی تلفن Yealink T22P به بازار وارد شد و خیلی زود جایگاه خوبی را در میان گوشی تلفن ها میان کاربران رده میانی پیدا کرد.گوشی تلفن Yealink T23G کاملا مشابه با گوشی تلفن Yealink T23P می باشد و تنها تفاوت آن در این است که گوشی تلفن Yealink T23G از پورت 1000/100/10 پشتیبانی می کند.

گوشی تلفن Yealink SIP-T23G IP Phone

اطلاعاتی درباره ی گوشی تلفن Yealink SIP-T23G IP Phone

گوشی تلفن Yealink T23G دارای یک صفحه ی نمایش گرافیکی 2.8 اینچی به ابعاد 132*48 می باشد. این گوشی از مواد با کیفیتی ساخته شده و دارای صدای با کیفیت HD می باشد.

تلفن گوشی Yealink T23G دارای 2 پورت شبکه با سرعت گیگا بیت بر ثانیه,دارای 3 حساب کاربری کاربری SIP و قابلیت پشتیبانی کردن از POE نیز می باشد به همین دلیل برای کارشناسان حرفه ای و نیمه حرفه ای برای قسمت پاسخگوی تلفنی و مدیران رده پایین و میانی مناسب می باشد.

این گوشی دارای جستجوگر XML ,دفترچه تلفن XML وروشنایی پس زمینه ی صفحه نمایش می باشد.

تلفن یلینک مدل  Yealink T23G دارای امنیت بسیار بالایی می باشد.امنیت بالای آن در رمز گذاری و تنظیم کردن آن به صورت کنترل از راه دور را میسر می سازد.

ویژگی های گوشی تلفن Yealink SIP-T23G IP Phone

این گوشی دارای 3 اکانت SIP ,صدای با کیفیت HD ,دفترچه تلفن با فضای  1000 شماره ,بی نیازی به مرکز تماس برای پشتیبانی کردن از تماس IP به IP ,انتقال و هدایت تماس,پشتیبانی کردن از هدست,برگزاری کنفرانس سه طرفه, پشتیبانی کردن از پورت شبکه با سرعت 10/100/1000 و … می باشد.

خصوصیات فنی گوشی تلفن Yealink SIP-T23G IP Phone

پروتکل های استانداردSIP، TCP/IP/UDP، HTTP/HTTPS، ARP/RARP، ICMP، DNS، DHCP ،PPPoE، SNTP، FTP، TFTP، STUN ،802,1. p/Q tagging (VLAN)
کدک های صدا G.711(A/μ), G.723.1, G.729AB, G.726, iLBC:

توصیه های خرید گوشی تلفن Yealink SIP-T23G IP Phone

با توجه به ویژگی های ارائه شده استفاده از گوشی تلفن Yealink T23G برای مدیران با رده ی میانی و کاربران سطح عادی پیشنهاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X