سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

دوربین مدار بسته IP هایلوک مدل IPC-D120H

دوربین مدار بسته IP هایلوک مدل IPC-D120HReviewed by قلی پور on Nov 23Rating: 5.0

دوربین مدار بسته IP هایلوک مدل IPC-D120H

مشخصات

لنز فیکس ۲٫۸mm
رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل
دید در شب دارد – ۳۰ متر
تکنولوژی ساخت تحت شبکه (IP)
نوع دوربین مداربسته دام
تکنولوژی کارکرد تحت شبکه
نوع سنسور تصویر سیموس CMOS
نوع محصول دوربین مداربسته
برند سازنده Hilook هایلوک
مدل IPC-D120H
مقدار گارانتی ۱ ساله

هایلوک مدل IPC-D120

 

دوربین های مدار بسته، یکی از اصلی ترین اجزای سیستم های نظارتی می باشند که با کمک لنز های پیشرفته و پردازشگر های قدرتمند خود، تصاویری با وضوح و کیفیت بالا را در خروجی به کاربران نشان می دهند. دوربین مداربسته هایلوک با سابقه ۱ ساله خود در بازار های آسیایی و بین المللی، به دلیل بهره گیری از خط تولید پیشرفته و مهندسان و طراحان حرفه ای گامی بزرگ در راستای جلب رضایت کاربران و قرار گیری در سبد کالای مشتریان برداشته اند.

در ادامه این مطلب با دوربین مداربسته IP هایلوک و ویژگی سخت افزاری و نرم افزاری آن آشنا شده تا درصورت تهیه سامانه نظارتی IPC-D120H، کارایی مناسبی پس از فعال سازی دوربین مداربسته دریافت کنید.

 

طراحی بدنه و لنز دوربین مدل IPC-D120H

قاب دوربین مدار بسته تحت شبکه به صورت گنبدی شکل یا DOM ساخته شده که تنها به صورت سقفی نصب و به راحتی نقاط کور محیط را پوشش می دهد. لنز دوربین مدار بسته آی پی هایلوک ۲٫۸ میلی متری ثابت است که با پردازنده ۱/۲٫۸ اینچی سی ماس خود، قادر به پردازش تصاویر با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ با سرعت ۲۰ فریم بر ثانیه است. میزان کیفیت تصویر دوربین مداربسته در نوع شناخته عمومی خود معادل ۲ مگا پیکسل است که این مقدار، با سرعت و وضوح بسیار بالا در نمایشگر پخش و جهت ذخیره سازی به درون هارد انتقال می یابد.

 

دید در شب و خصوصیات نرم افزاری مدل IPC-D120H

قابلیت ها و ابزار هایی که جهت بهبود کارایی سیستم به خصوص دوربین مدار بسته ها به کار می رود باعث شده که نیاز کاربران به این مدل محصولات بیش از پیش در ساختمان ها احساس شود.

یکی از این ویژگی ها تکنولوژی BLC نام دارد، که پس از فعال سازی محیط هایی که دارای اختلاف سطح نور است را شناسایی و محیط کم نور را به عنوان محیط مرجع در نظر گرفته و با باز کردن دیافراگم لنز دوربین مدار بسته تحت شبکه، آن محیط را روشن تر نشان می دهد.

از دیگر خصوصیت هایی که در این دوربین IP می توان مشاهده نمود، ابزار ۳D DNR می باشد که نویز پدید آمده به دلیل سیم کشی طولانی دوربین مدار بسته و پارازیت رشته سیم های از کنار هم رد شده را مدیریت، و برفک های مشاهده شده در خروجی را از بین می برد.

از مهم ترین قابلیت های که در این سیستم وجود دارد می توان به مواردی همچون، دیدن تصویر دوربین مدار بسته IP به صورت زنده بر روی تلفن هوشمند، وسعت دید در شب تا ۳۰ متر مربع، بدنه فلزی و پلاستیکی با استاندارد IP67,IK10 که در مقابل گرد غبار، فشار آب شدید و برخود جسمی ۵ کیلو گرمی از فاصله ۴ سانتی متری مقاومت مناسبی را از خود نشان می دهد را اشاره داشت.

این مطلب را نیز بخوانید:

تفاوت WDR و DWDR و True WDR چیست؟

جمع بندی و گارانتی

پس از آزمایشات انجام شده توسط متخصصین شرکت سانا ارتباط پردیس بر روی دوربین مدار بسته IP هایلوک با اطمینان می توان گفت که این محصول به گزینه ای مطمئن جهت خرید دوربین مداربسته تحت شبکه Hilook تبدیل گشته است. از جمله این مزیت ها می توان به مواردی همانند لنز ثابت ۲٫۸ میلی متری، رزولوشن ۲ مگاپیکسلی، سنسور ۱/۲٫۸ سی ماس، بدنه فلزی و پلاستیکی با استاندارد مقاومتی IP67,IK10، انتقال تصویر و انرژی در بستر POE، دید در شب تا ۳۰ مترمربع، فشرده سازی تصاویر و صرفه جویی در فضای حافظه، درگاه اتصال رم و گارانتی و خدمات پس از فروش ۱ ساله اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X