سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

سیستم تلفنی ویپ سیسکو CUCM – لایسنس – کانفیگ – تجهیزات voip

سیستم تلفنی ویپ سیسکو CUCM - لایسنس - کانفیگ - تجهیزات voipReviewed by ایده نوین on Dec 29Rating: 5.0

سیستم تلفنی ویپ سیسکو CUCM

 

سامانه مديريت ارتباطات يکپارچه شركت Unified Communications Manager) Cisco Cisco) يا همان CUCM سيسکو، يك سيستم مديريت تماس‌هاي VoIP است كه يكي از المان‌های معماری Collaboration شركت Cisco مي‌باشد. این سامانه یک راهکار برای سازمان‌‌های بزرگ است و برای مجموعه‌های چند بخشی و گسترده طراحی شده است.

این سامانه مدیریتی در یک جمله به مفهوم مجتمع‌سازی، یکپارچه‌سازی و تلفیق انواع سرویس‌های ارتباطی از قبیل صوت، تصویر، دیتا بر روی پلتفروم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خاص و بهنیه‌سازی و integrate نمودن سرویس‌ها در کنار یکدیگر است.

راهکارهای ارتباطیCisco اقدام به توسعه ارتباطات مبتني بر انتقال صدا بر روي تجهيزات شبكه را نموده‌اند. اين ارتباطات با استفاده از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهايی از قبيل IP Phone، Media Processing Deviser، Multimedia Application، سرويس‌های جانبی از قبيل انتقال پيام (Unified Massaging، Multimedia Conferencing، collaborative Contact Centers، Interactive Multimedia) جوابگوی نيازهای مختلف کاربران در شبکه های VoIP است.

CUCM همانند CME می‌تواند به عنوان یک Call Control Agent برای دفاتر با اندازه‌ی متوسط، بزرگ و حتی جهانی (در ابعاد بزرگ‌تر) عمل کند.

 

سیستم تلفنی ویپ سیسکو CUCM

 

سامانه CUCM سيسکو از طريق يك GUI قابل دستيابي است و يك واسطه خط فرمان (CLI) را برای تسهيل امكان عيب‌يابی و اداره پايه‌ای سيستم مانند شروع و توقف سرويس‌ها و راه‌اندازی مجدد سامانه به آن اضافه نموده است. هيچ نيازی به دسترسی به عمليات اصولی سيستم نيست. کليه فعاليت‌های مديريتی سيستم مانند نمايش حجم ديسك، نمايش سيستم و ارتقاء دادن‌ها هم به‌صورت خودکار و هم كنترل شده از طريق GUI صورت مي‌گيرند. تمام واسطه‌های مديريتی Cisco Unified Communications Manager به گونه‌ای ارائه شده كه يكپارچگی كامل با ديگر برنامه‌ها را ميسر مي‌سازند.

 

مزایای CUCM:

  • امکانات CUCM بسیار وسیع‌تر از ارتباطات نرم‌افزارهای Open Source است. به جرأت می‌توان گفت CUCM از قوی‌ترین شبکه‌های ارتباطی چند رسانه‌ای مبتنی بر IP در دنیاست.
  • امکانات تماس‌های همزمان مرکز تماس CUCM بسیار وسیع‌تر از سایر نرم‌افزارهاست.
  • امكان انتقال سريع يك تماس گرفته ‌شده يا درحال تماس به Voicemail است.
  • دارای آدرس گذاری بسیار خوب تماس‌های انتقال یافته است.
  • جلوگیری همیشگی از قطع شدن سیستم ویپ از امکانات فوق‌العاده‌ی آن است.
  • کاهش هزینه‌ها

 

آموزش راه اندازی سیستم تلفنی ویپ سیسکو CME

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X