سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

گوشی تلفن Yealink SIP-T27G IP PHONE

گوشی تلفن Yealink SIP-T27G IP PHONEReviewed by ایده نوین on Dec 29Rating: 5.0

گوشی تلفن  Yealink SIPT27G IP PHONE

 

تلفن ویپ Yealink SIP-T27G در سال 2017 توسط کمپانی Yealink معرفی شد . T27G در واقع مدل ارتقاء یافته مدل T27P است که نسبت به مدل قبلی تغییراتی خوبی داشته است . یکی از این تغییرات افزایش کارایی و سرعت نسبت به مدل قبلی است .

این گوشی تحت شبکه دارای  SIP 6 اکانت(داخلی) می باشد که این ویژگی می تواند برای یک مسئول سازمان و یا منشی انتخاب مناسبی باشد.

آی پی فون Yealink T27G با در اختیار داشتن پورت گیگابیت(Gigabit )از قابلیت POE بهره برده و با استفاده از کدک Opus Codec توانسته در رده تلفن های حرفه ای این کمپانی قرار بگیرد.

تلفن یالینک IP PHONE Yealink T27G در رده تلفن های حرفه ای و مدیریتی به حساب می آید و از کیفیت صدای فوق العاده HD بهره می برد همچنین این تلفن VOIPاز پورت USB2.0 پشتیبانی می کند.

این تلفن تحت شبکه ویپ دارای صفحه نمایش ال سی دی گرافیکی و BACKLIGHT می باشد و ابعاد این صفحه نمایش 240*120 پیکسل (66.3 اینچ) می باشد.

از ویژگی ها و قابلیت های T27G می توان به پشتیبانی از کدک وایدبند Opus ، کیفیت صدای Optima HD و پورت USB اشاره نمود . تجهیزات جانبی که می توان به پورت USB متصل نمود BT40 برای ارتباط Bluetooth و  WF40برای ارتباط WiFi می باشد . همچنین برای داشتن کلیدهای BLF  بیشتر جهت کنترل داخلی ها می توان از ماژول توسعه EXP20 استفاده نمود که شامل 20 کلید فیزیکی است و تا 6 ماژول قابل توسعه است . پورت شبکه تلفن آی پی یالینک به صورت گیگابیت اترنت است که  دیتا با سرعت به مراتب بیشتری در شبکه ویپ انتقال پیدا می کند . همچنین این پورت گیگابیت از قابلیت PoE برای تامین برق تلفن استفاده می نماید  .

گوشی Yealink T27G جهت تامین امنیت تماس ها از پروتکل های امنیتی TLS و SRTP پشتیبانی میکند . صفحه نمایش آن 240 در 120 پیکسل 66.3 اینچ همراه با نور پس زمینه و دارای 6 اکانت ویپ می باشد و با پلتفرم های مختلف از جمله CX3 ، Broadsoft Broadworks و استریسک کاملا سازگار می باشد

گوشی تلفن Yealink SIP-T27G IP PHONE
گوشی تلفن Yealink SIP-T27G IP PHONE

 

مشخصات فنی و ویژگی‌های تلفن یلینک IPPHONE YEALINK T27G

– داخلی SIP
– کیفیت صدای HD
– پشتیبانی از POE
– ابعاد صفحه نمایش: 240*120 پیکسل(66.3 اینچ)
– صفحه نمایش ال سی دی: گرافیکی و BACKLIGHT
– پشتیبانی از پورت USB2.0
– تحت شبکه ویپ
– پشتیبانی از پورت Gigabit
– پشتیبانی از هدست
– دارای 8 کلید BLF
– پشتیبانی از ماژول توسعه کدک Opus, G.711(A/μ), G.723.1, G.729G.729AB, G.726, iLBC
– پروتکل امنیتی: TLS,SRTP
– پشتیبانی از LLDP/CDP/DHCP VLAN
– پشتیبانی از OpenVPN, IEEE802.1X
– پشتیبانی از QoS: 802.1p/Q tagging (VLAN), Layer 3 ToS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X