سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

گوشی تلفن Yealink SIP-T42G IP Phone

گوشی تلفن Yealink SIP-T42G IP Phone

Yealink SIP-T42G
Yealink SIP-T42G

گوشی تلفن Yealink SIP-T42G یک گوشی تلفن به نظر ساده و در سطح کاربری اما با دارا بودن ویژگی های زیادی که آن را برای استفاده از شرکت ها قابل استفاده می کند می باشد.

این گوشی تلفن یک گوشی تلفن تحت شبکه است که برای کسب و کارهای بزرگ استفاده می باشد.این گوشی دارای 3 اکانت SIP که قابلیت انواع تنظیمات را دارد.این گوشی دارای یک صفحه ی نمایش رنگی 2.7 اینچی به ابعاد,64*192  6 کلید قابل برنامه ریزی,یک پورت گیگابیت اترنت(استاندارد PoE) می باشد.همچنین با این گوشی صدایی واضح و با کیفیت عالی را می توانید تجربه کنید.

همچنین این گوشی تلفن دارای امنیت بالا در رمز گذاری می باشد که امکان آپگرید فریم ور و تنظیم کردن گوشی تلفن به صورت کنترل از راه دور با امنیت بالا را میسر می سازد.

در کل می توان ویژگی های برجسته ی این مدل گوشی تلفن را به کیفیت صدای HD با طراحی منحصر به فرد مدیریت تماس پیشرفته و مناسب برای مراکز تماس با پشتیبانی از SCA, BLF list، انتقال تماس، کنفرانس سه طرفه، هدایت تماس، پشتیبانی از هدست و … دارای 6 کلید قابل برنامه ریزی با امکان نمایش 15 ویژگی متفاوت پشتیبانی از تماس IP  به IP بدون نیاز به مرکز تماس تعریف نمود.

استاندارد های گوشی تلفن Yealink SIP-T42G IP Phone عبارتند از:

SIP، TCP/IP/UDP، HTTP/HTTPS، ARP/RARP، ICMP، DNS، DHCP، PPPoE، SNTP، FTP، STUN می باشد. همچنین کدک های صدای این گوشی تلفن عبارتند از: G.723.1، G.729A/B،G.711µ/a ، G.726-32، G.722، iLBC

توصیه های خرید گوشی تلفن Yealink SIP-T42G

کیفیت صدای عالی و قیمت مناسب SIP-T42G باعث می شود تا سازمان های با تعداد کاربر زیاد و محیط های پر سرو صدا تمایل به خرید داشته باشند. طراحی کاملاً جدید کیفیت صدای HD دو پورت اترنت گیگابیت صفحه نمایش با نور پس زمینه با رزولوشن”2.7 192×64 پیکسل پشتیبانی از 3 اکانت SIP پشتیبانی از PoE پشتیبانی از هدست، EHS قابلیت ایستادن با دو زاویه متفاوت قابل نصب بر روی دیوار از عواملی است که می توان برای خرید این گوشی تلفن اقدام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X