سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

هزینه راه اندازی ویپ

با شما هستیم تا در مورد هزینه راه اندازی ویپ صحبت نماییم. همانطور که میدانید سیستم های ویپ، امکان برقراری تماس در بستر شبکه را فراهم میکنند و بسیاری از هزینه های مربوط به تماس ها را کاهش میدهند، امکان برقراری تماس‌های ویدئویی (تماس‌های چند نفره، ارسال پیام‌های صوتی، مکالمه گروهی و …) را فراهم میکنند، انعطاف پذیری بالایی دارند و در هر مکانی قابل راه اندازی هستند. اما این سیستم های پرکاربرد و محبوب نیز در هنگام راه اندازی دارای هزینه های مختلفی هستند که در ادامه به طور کامل به آنها اشاره خواهیم نمود.

[wpdatatable id= table_view=regular]

هزینه راه اندازی ویپ

هزینه راه اندازی ویپ

در ابتدا باید این را بگوییم که روش های مختلفی برای راه اندازی سیستم های ویپ وجود دارد که هزینه راه اندازی هرکدام از آنها با هم متفاوت است. ما در مقاله راه اندازی ویپ به طور کامل در مورد انواع روش های راه اندازی این سیستم ها صحبت نموده ایم و در این مقاله تنها درباره هزینه راه اندازی ویپ  به مرسوم ترین روش یعنی روش مربوط به نرم افزار ایزابل صحبت خواهیم نمود. حال میخواهیم بررسی کنیم که شما در این روش به چه تجهیزاتی نیازمند هستید؟

شما در این روش به کابل کشی تحت شبکه، سرور، تجهیزاتی مانند تلفن های ویپ و سوئیچ شبکه نیازمند هستید و میتوانید مطمئن باشید که این روش یک روش کاملا امن، پرسرعت، مقرون به صرفه و پرکاربرد می باشد که ما به عنوان یک متخصص در این زمینه، این روش را پیشنهاد میدهیم.

 

هزینه تلفن تحت شبکه

مهم ترین بخش هزینه راه اندازی ویپ مربوط به تلفن های تحت شبکه می باشد. این تلفن ها، یکی از تجهیزاتی هستند که شما برای راه اندازی یک سیستم ویپ به آن نیازمند هستید. به این دلیل که تلفن‌های تحت شبکه، سیگنال‌ ها را به صورت دیجیتال از سرور voip گرفته و به کاربر نهایی منتقل می‌کنند.

این تلفن ها دارای مدل ها و امکانات متفاوتی هستند که ما به تعدادی از محبوب ترین تلفن های ویپ اشاره نموده ایم.

توجه داشته باشید که کیفیت تلفن های ویپ بسیار مهم است و اگر سازمان ها از تلفن های بی کیفیت استفاده کنند در ادامه مشکلات زیادی در کل سازمان به وجود خواهد آمد.

 

نام برند گوشی تلفن مدل گوشی تلفن قیمت به تومان

گرند استریم

مدل GRP۲۶۱۲P 2,406,000

گرند استریم

تلفن تصویری مدل GXV۳۳۷۰ 7,380,000

گرند استریم

تلفن بی سیم مدل WP۸۲۰ 4,890,000

گرند استریم

مدل GRP۲۶۱۶

6,803,000

گرند استریم مدل GRP۲۶۰۴P

2,450,000

سیسکو

تلفن تصویری مدل ۸۸۶۵ 18,800,000

سیسکو

تلفن تصویری مدل 8945

2,400,000

پاناسونیک مدل KX-T۷۶۶۵

3,500,000

پاناسونیک

مدل KX-T۷۷۳۰  890,000
پاناسونیک مدل KX-NT۳۴۶

2,000,000

 یا لینک

 تلفن بی سیم مدل W۵۳H  2,020,000
 یالینک  تلفن بی سیم مدل W۵۶H

 2,050,000

 یالینک

 مدل T۵۴S

 9,240,000

توجه داشته باشید که تمامی این قیمت ها تقریبی می باشد و باید قبل از انتخاب،  قیمت دقیق آن را جستجو نمایید. هرکدام از برندهایی که معرفی شد دارای مدل های بی شماری هستند که متخصصان در زمینه ویپ، با توجه به نوع  سازمان، بودجه، نیاز مدیران و کارمندان و… آنها را به مشتریان خود پیشنهاد میدهند. ما تنها سعی نمودیم قیمت برخی از مدل ها را به طور تقریبی بیان نماییم تا بتوانید بخشی از هزینه راه اندازی ویپ را حدس بزنید.

هزینه نرم افزار ویپ

هزینه نرم افزار ویپ

قلب تپنده هر سیستم تلفن در سازمان ها نرم افزار آن سازمان است. هزینه راه اندازی ویپ در مرحله دوم وابسته به نرم افزاری است که از آن در این سیستم استفاده میشود. اما نکته مهمی که در روش مد نظر ما وجود دارد این است که شما از یک نرم افزار رایگان برای کار خود استفاده نمایید.

نرم افزاری که در ابتدا به آن اشاره شد (ایزابل) یک نرم افزار کاملا رایگان و متن باز است که سازمان ها میتوانند از امکانات اصلی این نرم افزار استفاده کنند. اما برای اضافه نمودن امکانات بیشتر باید باید هزینه پرداخت نمایند. این نکته را در نظر داشته باشید که در بسیاری از سازمان ها، امکانات رایگان این نرم افزار پاسخگوی نیازهای آنها خواهد بود و تنها در برخی از سازمان های بزرگ نیاز به امکانات اضافی وجود دارد که هزینه های مربوط به آنها نیز قابل توجیه است.

شما به کمک این نرم افزار میتوانید هزینه راه اندازی ویپ  را تا حد زیادی کاهش دهید و بیشتر هزینه ها را صرف خرید تجهیزات باکیفیت نمایید تا عملکرد سازمان شما تا حد زیادی بهبود یابد و

هزینه راه اندازی ویپ برای بخش سرور

در برخی از سازمان ها تنها دارا بودن یک کیس کامپیوتر به عنوان سرور کفایت میکند و اغلب یک کیس با مشخصات: پردازنده اینتل Core 2 Duo، E 4500 @ 2.20 گیگاهرتز، 8 گیگابایت رم / 500 گیگابایت هارد SSD پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود. اما در سازمان های بزرگ، قسمتی تحت عنوان اتاق سرور طراحی میشود تا پاسخگوی تمام نیازهای کاربران و مدیران باشد. بنابراین اگر از یک کیس برای این کار استفاده شود نهایتا  6 میلیون هزینه خواهد داشت و برای اتاق سرور با توجه به امکانات و تجهیزات قیمت مشخص میشود.

در برخی از سازمان ها نیز از سرورهای ابری(خرید اشتراک از مراکزی که این سرویس ها را ارائه می دهند) استفاده میگردد تا هزینه ها کاهش یابد. اما پیشنهاد ما به شما همان 2 روش بالا می باشد. زیرا امنیت در این روش ها بالاتر بوده و قطعی شبکه کمتر اتفاق می افتد.

در مورد هزینه های کابل کشی نیز باید بگوییم که در اغلب سازمان ها، این نوع از کابل کشی از قبل انجام شده است و نیازی نیست هزینه مجدد پرداخت شود. حتی اگر این مورد نیز وجود نداشته باشد با حداقل هزینه میتوان این قابلیت را ایجاد نمود. پس میتوان گفت هزینه راه اندازی ویپ در قسمت کابل کشی کاملا مناسب خواهد بود.

نتیجه گیری در مورد هزینه راه اندازی ویپ

همانطور که در ابتدای مقاله بیان شد، پیاده سازی و راه اندازی سیستم ویپ، به تمامی سازمان ها این امکان را میدهد که هزینه های مربوط به تماس های خود را کاهش داده و مدیریت کنند.

همچنین به خاطر داشته باشید که راه اندازی چنین سیستمی با روشی که معرفی شد کمترین هزینه را برای مشتریان به همراه دارد. زیرا خریداری گیت وی، UPS و… که مربوط به روش های دیگر هستند بسیار هزینه بر و پیچیده می باشند.

به طور کلی میتوان گفت که هزینه راه اندازی ویپ با روش مد نظر ما نیز به تعداد تلفن ها و امکانات آنها، فضای موردنظر مشتری، نیاز مشتری(در خصوص امکانات نرم افزار ایزابل)، تعداد سوئیچ ها و… بستگی دارند.

شرکت  سانا تلکام به عنوان یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت ها در زمینه راه اندازی تجهیزات ویپ، می تواند به مدیران کمک کند تا بتوانند بهترین و مقرون به صرفه ترین سیستم را برای شرکت و سازمان خود انتخاب کنند. بنابراین  در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام در مورد سیستم‌ های تلفنی ویپ و یا هزینه راه اندازی ویپ می توانید  با با شماره 02162806 تماس گرفته و سوالات خود را با متخصصین ما در میان بگذارید.

حال امیدوار هستیم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید بهترین سیستم را انتخاب نمایید.

 

آموزش ارسال و دریافت فکس در ایزابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X