سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

گوشی تلفن ویپ استوک (کارکرده)

گوشی تلفن ویپ استوک (کارکرده)

امروزه بسیاری از شرکت‌ها از سیستم تلفنی ویپ استفاده می‌کنند. یکی از دلایلی که برخی از سازمان‌ها را در زمان مهاجرت از سانترال‌های قدیمی به سیستم ویپ دچار شک و تردید می‌کند قیمت نسبتاً بالای گوشی تلفن ویپ است.

یکی از بخش‌های پرهزینه انجام یک پروژه ویپ، قیمت تجهیزات و به خصوص گوشی‌های تلفن آن است. البته استفاده از گوشی تلفن ویپ استوک (کمی کارکرده و یا انبار شده) از راه‌های منطقی و کاملاً مناسب جهت کاهش قیمت تمام شده پروژه است.

ما در این مقاله با معرفی برندهای برتر گوشی تلفن ویپ استوک به شما کمک می‌کنیم با آشنایی و خرید این محصولات بطور قابل توجهی هزینه‌های خود را کاهش دهید.

 

 

معرفی دو برند پرفروش گوشی تلفن ویپ استوک
نمونه ای از تلفن های ویپ

 

انواع گوشی تلفن ویپ استوک موجود در بازار ایران : 

 

گوشی تلفن سیسکو Cisco

می‌توان گفت که متداول‌ترین گوشی تلفن ویپ استوک موجود در بازار ایران از برند سیسکو است. همانگونه که می‌دانید سیسکو یکی از پیشگامان صنعت IT و VOIP در جهان است که طیف متنوعی از انواع گوشی‌های تلفن ویپ را از سال‌های دور روانه بازار نموده است. گوشی تلفن سیسکو از دو پروتکل ویپ  SSCP  و SIP پشتیبانی می‌کند. چنانچه سیستم تلفن ویپ شما، ایزابل یا استریسک است شما نیازمند تغییر از SSCP  به SIP هستید. در ادامه به بررسی مزایا و معایب گوشی تلفن سیسکو می‌پردازیم.

مزایای گوشی تلفن ویپ سیسکو:

1- قیمت پایین‌تر نسبت به تمام برندها

2- کیفیت سخت‌افزاری بسیار بالا

3- پایداری بسیار بالا (بعد از راه‌اندازی اولیه، خرابی ندارد)

معایب تلفن سیسکو:

1- راه‌اندازی نسبتاً دشواری دارد (برای اولین بار چالش خواهید داشت)

 

البته ما در اینجا مراحل کامل کانفیگ یک گوشی تلفن سیسکو 7945 به همراه فایل‌های SIP مربوطه جهت دانلود را قرار داده‌ایم .

 

گوشی تلفن Mitel

گوشی تلفن مایتل یکی از با کیفیت‌ترین‌های بازار ویپ می باشد. این برند کانادایی همانند سیسکو از دو فریم ور متداول مایتای و سیپ پشتیبانی می‌کند که به راحتی قابل تعویض هستند.

مزایای گوشی تلفن ویپ استوک مایتل:

1- کانفیگ فوق‌العاده ساده (تحت وب است)

2- پایداری بسیار بالا

3- دکمه‌های کمکی نسبتاً زیاد

معایب گوشی تلفن ویپ مایتل:

1- قیمت بالاتر نسبت به سیسکو

 

از کجا گوشی تلفن ویپ استوک تهیه کنم؟

شرکت فنی مهندسی سانا ارتباط پردیس با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در عرصه مخابرات و ارتباطات، آماده ارائه بروزترین و باکیفیت‌ترین محصولات و خدمات مخابراتی با قیمت‌های مناسب در خدمت هم‌میهنان عزیز در سراسر کشور است. شما مشتریان ارجمند می‌توانید با مراجعه به وب سایت شرکت سانا ارتباط پردیس کالای مد نظرتان را با تنوع قیمتی مختلف تهیه کنید.

 

معرفی برخی از محصولات و برندهای گوشی تلفن ویپ:

 

1-گوشی تلفن ویپ استوک مدل ۷۹۴۰

گوشی تلفن سیسکو مدل ۷۹۴۰ یکی از گوشی تلفن‌های محبوب و کاربردی سری ۷۹۰۰ شرکت سیسکو بوده و یک گوشی تلفن کارمندی یا برای کاربرانی که نیازمندی آن به ارتباطات تلفنی در حد متوسط است ساخته شده است.

این محصول شرکت سیسکو توان پاسخ‌دهی به تمام نیازهای یک شرکت از مقیاس کوچک تا بزرگ را دارد و یک گوشی تلفن قدرتمند و کارآمد است. این گوشی از پروتکل‌های متنوعی مانند پروتکل سیپ (SIP)، پروتکل (MGCP) و پروتکل کنترل تماس (SCCP) پشتیبانی می‌کند.

همچنین این گوشی تلفن تحت شبکه یک گوشی تلفن ویپ بوده و امکانات و قابلیت‌های ویپ را دارا بوده و یک دستگاه پویا است که با بروزرسانی به حافظه‌ی فلش گوشی، تمامی قابلیت‌های آن بروزرسانی می‌شود.

 

گوشی تلفن ویپ استوک مدل ۷۹۴۰

 

 

2- گوشی تلفن ویپ استوک مایتل مدل 5212:

گوشی تلفن مایتل مدل Mitel ۵۲۱۲ یک گوشی تلفن تحت شبکه شرکت مایتل است که با توجه به با ابعاد مناسب و وزن سبکی که برای آن طراحی شده یکی از پرکاربردترین تجهیزات شبکه است که با کیفیت ساخت عالی به فروش می‌رسد. این محصول شرکت مایتل یک گوشی تلفن ویپ محسوب می‌شود و بسیاری از قابلیت‌ها و امکانات ویپ را دارا می باشد و به خوبی از پس وظایف یک دستگاه جهت مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی بر می‌آید.

همچنین استفاده از این گوشی تلفن پرفروش برای کاربران بسیار ساده بوده و قابلیت برنامه‌ریزی شخصی‌سازی توسط کاربر را دارد و برای کارمندان پشتیبانی فنی، کارکنان اداری، فروش و اداره خدمات مشتری و … نیز مناسب است.

 

گوشی تلفن ویپ استوک مایتل مدل 5212

 

همانطور که گفتیم برندهای سیسکو و مایتل از محبوب‌ترین برندهای گوشی ویپ استوک در ایران هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X