سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

تلفن ویپ سیسکو Cisco CP-8861

تلفن ویپ سیسکو Cisco CP-8861

 

 

تلفن ویپ چیست؟

تلفن های ویپ برای کسب و کارها و مشاغل ساخته شده‌اند تا درون یک سیستم ویپ موجود نصب شده ومفیدترین عملکرد را از خود نشان دهند. تلفن های ویپ از اینترنت برای انتقال صدا استفاده می ‌کنند. این نوع انتقال باعث کاهش هزینه‌های تماس می شود که این موضوع باعث شده  است شرکت ها به جای خطوط تلفن معمولی به سیستم ویپ روی اورده زیرا  قادر هستند امکانات بسیاری از جمله کنترل تماس های ویپ را در اختیار افراد مختلف و همکاران خود در شرکت ها قرار دهند تا  ازآن ها برای بهره وری کاری و عملکرد بهتر استفاده کنند.

 

تلفن ویپ سیسکو Cisco CP-8861
تلفن ویپ سیسکو مدل Cisco CP-8861

 

شرکت سانا ارتباط پردیس در راستای خدمات مخابراتی با بروز ترین محصولات و بهره گیری از افراد متخصص این امکان را برای شما مشتریان ارجمند فراهم نموده تا بهترین و مطمعن ترین انتخاب را داشته باشید.

 

آشنایی کوتاه با کمپانی سیسکو Cisco

شرکت سیسکودر طول سال های فعالیت خود در زمینه تولید تلفن های ویپ توانسته است تلفن های با کیفیتی را به بازار های جهانی عرضه کند. زمانی که برای اولین بار از تلفن ویپ سیسکو استفاده می کنید مهم ترین چیزی که متوجه می شوید کیفیت فوق العاده بلندگو و میکروفن این دستگاه است. نکته قابل توجه این است که شما حتی زمانی که از اسپیکرفون تلفن صدای شخصی را می شنوید و یا هنگام استفاده از هدست نیز می توانید انتظار همین میزان کیفیت را داشته باشید

 

تلفن ویپ سیسکو Cisco CP-8861

تلفن ویپ سیسکو Cisco CP-8861 یکی از با کیفیت ترین تلفن های شرکت سیسکو می باشد که قابلیت مدیریت 5 خط را دارد. طراحی شیک و منحصر به فرد، صفحه نمایش بزرگ رنگی با کیفیت، زیبایی این تلفن را دو چندان کرده است. یکی از دلایلی که این تلفن را نسبت به سایر تلفن های موجود در بازار مطرح کرده است قابلیت پشتیبانی از WiFi و بلوتوث می باشد.

از دیگر ویژگی های این گوشی تلفن می توان به پشتیبانی از صدای Wideband و قابلیت حذف اکو از صدا، دارا بودن اینترنت سوئیچ 1000/100/10 برای ارائه سرعت فوق العاده، پشتیبانی از Intelligent Proximit سیسکو ( این سرویس به شما کمک می کند تماس ها را با گوشی های تلفن هوشمند به اشتراک بگذارید)، قابلیت اتصال به ماژول های گسترش برای اینکه بتوانید ارتباطات گسترده را ساده تر انجام دهید.

 

تلفن ویپ سیسکو Cisco CP-8861
تلفن ویپ سیسکو مدل Cisco CP-8861

 

سایر ویژگی های این گوشی تلفن:

  • دارای کلید های قابل برنامه ریزی
  • کیفیت صدای HD
  • امنیت بالای دستگاه
  • برخورداری از WiFi و بلوتوث
  • موجود در 2 رنگ تیره و روشن
  • قابلیت POE
  • پورت گیگابیتی
  • خروجی هدست RJ-9
  • قابلیت اتصال به کلید ماژول
  • اندازه صفحه نمایشگر 800*480
  • پورت کمکی AUX

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

از اينکه تا پايان اين مقاله همراه ما بوديد از شما متشکريم. شرکت مهندسي سانا ارتباط پرديس با کادري مجرب و آزموده و با ارائه بروز ترين خدمات مخابراتي و ارتباطي در خدمت شما مشتريان ارجمند مي باشد.

همچنين مي توانيد از طريق شماره 62806-021 با ما تماس بگيريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X