سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

تلفن گرنداستریم GHP610W

آیا تلفن گرنداستریم GHP610W را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید گرنداستریم یکی از بهترین تولیدکنندگان تلفن‌های تحت شبکه در جهان است؟ تلفن مدل GHP610W این تلفن یک تلفن آسانسوری شناخته می‌شود که دارای 4 مدل GHP610،GHP610W و GHP611،GHP611W است، این 4 مدل امکانات تقریبا مشابهی دارند و کمی تفاوت در مدل‌های دارای W وجود دارد که در ادامه به طور کامل این تفاوت‌ها را توضیح خواهیم داد.

اما قبل از اینکه در مورد مشخصات این محصول صحبت نماییم بهتر است در ابتدا کمی در مورد تلفن‌های آسانسوری حرف بزنیم.

تلفن‌های آسانسوری بیشتر برای هتل‌ها و آسانسورها استفاده می‌شوند و یک تلفن کم جا و بسیار کاربردی است. این تلفن‌های تحت شبکه ساده به لطف طراحی شیک خود، نه تنها برای آسانسور‌ها و هتل‌ها، بلکه برای آپارتمان‌ها، خوابگاه‌ها، بیمارستان‌ها، و غیره نیز مناسب هستند.

حال ما ( شرکت سانا ارتباط پردیس) قصد داریم اکنون تمام ویژگی‌های مشترک این 4 مدل را بیان نماییم و در انتها بگوییم که چه ویژگی‌هایی متفاوتی نیز بین این مدل‌ها وجود دارد. پس حتماً تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

از امکانات اصلی تلفن گرنداستریم GHP610W میتوان به کنفرانس صوتی به صورت سه طرفه، لرزش گیر صدا، نصب دیواری، دارا بودن پورت اترنت 10/100 مگابیت برثانیه، پشتیبانی از تکنولوژی POE، پشتیبانی از پروتکل SIP اشاره نمود.( این امکانات برای یک تلفن در رنج قیمت پایین بسیار عالی و کاربردی است). همچنین باید بگوییم که وزن تلفن گرنداستریم GHP610W حدود 350 گرم و ابعاد آن (طول 44 میلی متر، عرض 53 میلی مترو ارتفاعی حدود 211 میلی متر) است.

نکته‌ای در مورد تکنولوژی POE: این تکنولوژی یک تکنولوژی نسبتاً جدید است که به کابل شبکه اجازه می‌دهد علاوه بر انتقال اطلاعات، برق مورد نیاز برای کار کردن دستگاه را نیز فراهم کند. با استفاده از این تکنولوژی در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود، انعطاف‌پذیری دستگاه بالا می‌رود، دستگاه ایمنی بیشتر پیدا می‌کند و دارا بودن چنین تکنولوژی در تلفن‌های تحت شبکه یکی از امکانات بسیار مفید است.

نکته‌ای در مورد پروتکل SIP: از پروتکل SIP برای کنترل ارتباطاتی مانند ویدیو، صدا و… در بستر شبکه استفاده می‌شود.

امکانات تلفن گرنداستریم GHP610W

معرفی امکانات تلفن گرنداستریم GHP610W

  • امکان شماره‌گیری سریع (از 23 کلید روی دستگاه تلفن اعداد 0 تا 9 قابل تنظیم برای شماره‌گیری سریع هستند، سه کلید برای کنترل صدا و بی صدا کردن، 5 کلید نیز برای شماره‌گیری مجدد و انتظار تماس و… تعبیه شده‌اند)
  • پشتیبانی از کنفرانس صوتی و پشتیبانی از کدک صوتی OPUS (یک کدک صوتی که صدا را به بهترین شکل فشرده می‌کند تا صدا با حداقل تأخیر منتقل شود)
  • دو باند WIFI یکپارچه 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز ( این قابلیت تنها در مدل های W این محصول وجود دارد)
  • سازگاری با سمعک (HAC)
  • قابلیت سفارشی‌سازی آسان
  • پشتیبانی از الگوریتم انعطاف‌پذیری لرزش
  • دارای صفحه قابل تعویض
  • دارا بودن یک پایه برای نصب دیواری

امکاناتی که مشاهده می‌کنید بین هر 4 مدل گفته شده مشترک است با این تفاوت که تلفن گرنداستریم GHP610W و مدل GHP611W دارای وای فای دو بانده هستند. اما سایر ویژگی‌ها کاملاً مشترک بوده و در اصل مدل GHP611 و GHP611W نسل جدیدتر این تلفن‌ها هستند. این را نیز به خاطر داشته باشید که مدل‌های W کمی قیمت بالاتری دارند و همچنین از لحاظ امکانات کمی بهتر است.

جهت دانلود کاتالوگ گوشی تلفن مدل GHP610 (دیتاشیت کامل محصول) کلیک کنید.

نکته: اگر از تلفن گرنداستریم GHP610W برای آسانسور خود استفاده می‌کنید که آن آسانسور مجهز به خط تلفن نیست تلفن اضطراری آن حتماً باید از پورت شبکه، POE و پروتکل SIP پشتیبانی کند. پس حتی اگر این مدل از تلفن را انتخاب نمی‌کنید باید تلفنی را انتخاب نمایید که شامل تکنولوژی های بالا باشد.

ما سعی نمودیم تمام توضیحات در مورد تلفن گرنداستریم GHP610W را به طور کامل برای شما بازگو کنیم. حال شما می‌توانید به بخش گرند استریم فروشگاه سانا ارتباط پردیس سری بزنید و تمام مدل‌ها به همراه قیمت، مشخصات فنی و سایر مشخصات را مشاهده نمایید و در صورت رضایت خرید خود را از طریق سایت ما انجام دهید.

اکنون اگر سوالی در مورد تلفن‌های آسانسوری/هتلی در ذهن شما ایجاد شده است و می‌خواهید پاسخ سوال خود را در کمترین زمان بیابید همین حالا با شماره 62806-021 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما بتوانند شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X