سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : 16,245,000 تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : 16,245,000 تومان

تلفن گرنداستریم GRP2650

تلفن گرنداستریم GRP2650

 

تلفن گرنداستریم GRP2650 یکی از جدید ترین تلفن های ویپ شرکت گرنداستریم می باشد که به دلیل کیفیت بسیار بالای آن جزء پرفروش ترین تلفن های گرنداستریم قرار گرفته است. این گوشی تلفن انتخاب مناسبی برای حرفه ای ها و افراد پرمشغله است که نیاز دارند برای مدیریت حجم بالای تماس با عملکرد پیشرفته، یک تلفن خوب و قوی در اختیار داشته باشند. ما ( شرکت سانا ارتباط پردیس ) در این مقاله به بررسی و معرفی بیشتر این گوشی تلفن می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

تلفن گرنداستریم GRP2650  سری GRP از تلفن های IP حرفه ای قابل حمل می باشد که  یک مدل 14 خطی با کیفیت اجرایی فوق العاده و صفحه نمایش LCD رنگی 5 اینچی است. از ویژگی های بارز این تلفن می توان به قابلیت صفحه نمایش بزرگ برای ارتباطات انبوه و مدیریت آسان اشاره نمود.

 

 

تلفن گرنداستریم GRP2650
تلفن گرنداستریم GRP2650

 

 

ویژگی های ظاهری:

گرنداستریم GRP2650 دارای ویژگی های ظاهری منحصر بفردی می باشد. طراحی شیک و مجموعه ای از ویژگی های نوین ارتباطی از جمله: کنفرانس صوتی 5 طرفه برای به حداکثر رساندن بهره وری، پشتیبانی از تکنولوژی PoE و Wi-Fi یکپارچه، صدای فول اچ دی هم در بلندگو و هم در گوشی که به کاربران اجازه می دهد تا با حداکثر وضوح ارتباط برقرار کنند. پشتیبانی از تکنولوژس EHS برای هدست Plantronics و پشتیبانی یکپارچه هدست و USB از دیگر مزایای این مدل گوشی تلفن ویپ گرند استریم می باشد.

 

ویژگی های امنیتی:

سری GRP از ویژگی‌های امنیتی بالا برای ارائه امنیت در سطح سازمانی از جمله راه‌اندازی امن، تصاویر سیستم‌افزار دوگانه و ذخیره‌سازی داده‌های رمزگذاری‌شده برخوردار است. همچنین پشتیبانی از سرویس OVPN، این امکان را به شما خواهد داد تا از این گوشی در خارج از شرکت خود و در بستر اینترنت و با رعایت تمام اصول امنیت مکالمه استفاده نمایید . برای برقراری سیستم ابری و مدیریت متمرکز، GRP2650 توسط سیستم مدیریت دستگاه Grandstream (GDMS) پشتیبانی می‌شود، که یک رابط متمرکز برای پیکربندی، ارائه، مدیریت و نظارت بر استقرار تجهیزات مشترکین Grandstream ارائه می دهد.

 

سایر ویژگی ها و امکانات تلفن گرنداستریم GRP2650:

  • درگاه‌های اترنت گیگابیتی 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه با پشتیبانی از سرویس POE
  • جک هدست RJ9 با تکنولوژی EHS و هدست Plantronics و پشتیبانی یکپارچه هدست USB
  • 14 خط، 6 اکانت SIP
  • بلندگوی فول دوبلکس با صدای HD برای به حداکثر رساندن کیفیت و وضوح صدا
  • Wi-Fi دو بانده یکپارچه 802.11 a/b/g/n/ac (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز)
  • صفحه قابل تعویض برای سفارشی سازی آسان لوگو
  • کنفرانس صوتی 5 طرفه برای تماس های کنفرانسی آسان
  • حفاظت امنیتی در سطح سازمانی از جمله راه‌اندازی امن، تصاویر سیستم‌افزار دوگانه و ذخیره‌سازی داده‌های رمزگذاری‌شده

 

 

جهت دانلود کاتالوگ گوشی تلفن گرنداستریم GRP2650 کلیک کنید.

 

از اينکه تا پايان اين مقاله همراه ما بوديد از شما متشکريم. شرکت مهندسي سانا ارتباط پرديس با کادري مجرب و آزموده و با ارائه بروز ترين خدمات مخابراتي و ارتباطي در خدمت شما مشتريان ارجمند مي باشد.

همچنين مي توانيد از طريق شماره 62806-021 با ما تماس بگيريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X