سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

خرید گیت وی گرند استریم با بهترین قیمت سال 1402

اگر به دنبال خرید گیت وی گرند استریم هستید حتما تا انتها با ما همراه باشید. گیت وی گرند استریم یک سخت افزار برای سیستم های ویپ است که وظیفه تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال را بر عهده دارد. با استفاده از این سخت افزار، می‌توان دستگاه‌ های قدیمی مانند تلفن، فکس و سایر دستگاه‌های آنالوگ را به شبکه ویپ متصل نمود بدون اینکه کوچکترین اختلالی در کل سیستم ها ایجاد شود. این سخت افزار بسیار کاربردی بوده و با استفاده از آن دیگر لازم نیست دستگاه های آنالوگ را تعویض نمود و میتوان حتی با امکانات قدیمی نیز از سیستم های ویپ استفاده کرد.

گیت وی ها در حالت کلی به 3 دسته آنالوگ، دیجیتال و GSM تقسیم می‌شود که در ادامه در مورد هرکدام از آنها به طور جداگانه صحبت خواهیم نمود. اما اجازه دهید اکنون کمی به طور کلی در مورد گیت وی گرند استریم صحبت نماییم و در ادامه تمامی گیت وی ها را معرفی نماییم.

گیت وی گرند استریم

 

خرید گیت وی گرند استریم

 

نحوه کار گیت وی گرند استریم  و به طور کلی گیت وی ها، به این صورت است که  ترافیک آنالوگ را به بسته‌های اطلاعاتی قابل انتقال در شبکه تبدیل می‌کند و به این ترتیب، امکان ارتباط با دستگاه‌های قدیمی و آنالوگ  در شبکه ویپ فراهم میشود. در کل، گیت وی  یکی از ابزارهای مهم در شبکه‌های ویپ است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از دستگاه‌های آنالوگ خود در شبکه ویپ استفاده کنند و از امکانات ویپ بهره‌مند شوند. این گیت وی ها مدل های مختلفی از جمله تک پورت تا 24 پورت را دارا هستند.

از ویژگی بارز این گیت وی میتوان به، کیفیت بالا و قیمت مناسب آنها اشاره نمود. همچنین، قابلیت سازگاری با سایر دستگاه‌ها و امکانات پیشرفته و گسترده در مبدل‌ های تلفنی و گیت وی‌های گرنداستریم، این محصول را به یک انتخاب مناسب برای سیستم‌های مطمئن تبدیل کرده است.

حال که به طور کامل در مورد این گیت وی صحبت نمودیم وقت آن رسیده که در مورد دسته بندی های مختلف گیت وی ها نیز صحبت نماییم و در انتها نیز در مورد خرید گیت وی گرند استریم صحبت خواهیم نمود.

انواع گیت وی ویپ

گیت وی آنالوگ

همانطور که از نام این گیت وی مشخص است برای برقراری ارتباطات آنالوگ به کار میرود.(دقیقا مانند گیت وی گرند استریم که یک گیت وی آنالوگ است) این نوع گیت وی ها خود به دو دسته fxs و fxo تقسیم بندی میشوند.

گیت وی fxo برای اتصال خطوط تلفن شهری به شبکه ویپ مورد استفاده قرار میگیرد و تمام تماس ها به مکالمات ویپ تبدیل میشوند.

اگر میخواهید در مورد این گیت وی یا ماژول اطلاعات بیشتری به دست آورید حتما سری به مقاله ماژول fxo بزنید.

گیت وی گرند استریم مدل GXW4104 یک مدل 4 پورت fxo می باشد و مدل GXW4108 یک مدل 8 پورت است که پورت های آن جهت اتصال خطوط شهری به بستر ویپ و  پشتیبانی از SIP Video به کار میروند.

گیت وی fxs نیز برای اتصال تلفن های آنالوگ به دستگاه های فکس استفاده میشود. گرند استریم برای این نوع از گیت وی نیز مدل هایی را تولید نموده است. مدل GXW4216 یک گیت وی 16 پورت است که برای اتصال به دستگاه های آنالوگ مانند فکس، تلفن معمولی و همچنین پشتیبانی از کنفرانس 3 طرفه به کار میرود. مدل GXW4224 دارای 24 پورت بوده و امکانات مدل قبلی را نیز داراست.

مدل دیگری که وجود دارد گیت وی GXW4232 می باشد و همانطور که از نام آن نیز پیداست دارای 32 پورت fxs است و مدل GXW4248 علاوه بر دارا بودن 48 پورت، امکان اتصال به انواع IP-PBX و سرور های VoIP سیپ ساپورت برای گرفتن ۴۸ داخلی آنالوگ را نیز فراهم میکند.

هرکدام از گیت وی هایی هایی که معرفی شد دارای کارایی های متفاوتی هستند که با توجه به نیاز مشتریان مورد استفاده قرار میگیرند.

گیت وی دیجیتال

گیت وی های دیجیتال به گیت وی هایی گفته مبشود که برای ارتباط سیستم تلفن ویپ با خطوط مخابراتی دیجیتال به کار برده میشوند. از مزایای این نوع از گیت وی ها میتوان به کاهش هزینه ها اشاره نمود. بدین معنا که با استفاده از آن در سیستم های سنتی نیاز به کابل کشی مجدد از بین خواهد رفت.

گیت وی GSM

یکی از پرکاربردترین گیت وی ها در سیستم های ویپ، گیت وی GSM می باشد که امکان ارتباط دوطرفه بین شبکه ویپ و شبکه مخابرات موبایل را فراهم میکند تا در مناطقی که امکان دسترسی به خط شهری وجو ندارد نیز بتوان از سیستم های ویپ استفاده نمود.

تمام گیت وی هایی که معرفی شد در صنعت ویپ بسیار پرکاربرد هستند و هرکدام از آنها توسط شرکت های مختلفی تولید میشوند و یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین گیت وی ها، گیت وی های گرند استریم می باشند.

خرید گیت وی گرند استریم

 

خرید گیت وی گرند استریم

 

در حالت کلی میتوان گفت که گیت وی های بسیار زیادی در بازار موجود هستند که هرکدام کارایی خاص خود را دارند و برای انتخاب آنها باید موارد مختلفی را بررسی نمود. علاوه بر گرند استریم برندهای دیگری نیز هستند که به تولید گیت وی میپردازند اما به دلیل کیفیت بالای محصولات گرند استریم ما محصولات این برند را پیشنهاد میکنیم. برای مثال شرکت لینک سیس گیت وی مدل PAP2T را تولید نموده است اما بسیاری از مشتریان رضایت کافی را از این محصول نداشته اند به همین خاطر است که در بیشتر سایت ها اغلب افراد به دنبال خرید گیت وی گرند استریم و سایر محصولات این برند هستند.

شرکت ما (سانا ارتباط پردیس) سالهاست در زمینه نصب، راه اندازی، تامین تجهیزات و سایر موارد مربوط به سیستم های ویپ فعالیت میکند و تاکنون توانسته مشتریان زیادی از سراسر ایران داشته باشد. زیرا ما تاکنون سعی نموده ایم بهترین قیمت را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم تا سازمان ها، ادارات، مراکز کوچک و بزرگ خصوصی و… بتوانند از سیستم ویپ در سازمان خود استفاده کنند و از امکانات فوق العاده این سیستم ها لذت ببرند.

حال اگر میخواهید گیت وی های گرند استریم را مشاهده کنید حتما سری به صفحه “گیت وی گرند استریم” بزنید.

توجه داشته باشید که به دلیل نوسانات قیمت ها، برخی از محصولات دارای قیمت نمی باشند. برای این منظور حتما جهت خرید گیت وی گرند استریم با  شماره  02162806 تماس گرفته و هزینه را از کارشناسان ما سوال کنید. هرگونه سوال نیز در مورد تلفن های ویپ و تجهیزات مربوط به آن داشته باشید میتوانید از کارشناسان ما بپرسید.

حال امیدوار هستیم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشید پاسخ سوالات خود را بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X