سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

 داهوا – معرفی تکنولوژی ها

 داهوا - معرفی تکنولوژی هاReviewed by سانا ارتباط پردیس on Oct 14Rating: 5.0 داهوا - معرفی تکنولوژی هاداهوا تکنولوژی سه محصول جدید محصولات AI XVR را با مدل های DH-XVR8208A-4K-I, DH-XVR8216A-4KL-I, and XVR8816S-4KL-I معرفی کرد. این محصولات محافظت محیطی بی نظیر مانند تشخیص چهره و تکنولوژی جستجوی متادیتا را ارائه می هد، که اینها مناسب محدوده وسیعی از مشاغل از خرده فروشی تا بانکداری هستند.

 داهوا – معرفی تکنولوژی ها

تکنولوژی داهوا

 

داهوا تکنولوژی سه محصول جدید محصولات AI XVR را با مدل های DH-XVR8208A-4K-I, DH-XVR8216A-4KL-I, and XVR8816S-4KL-I معرفی کرد. این محصولات محافظت محیطی بی نظیر مانند تشخیص چهره و تکنولوژی جستجوی متادیتا را ارائه می هد، که اینها مناسب محدوده وسیعی از مشاغل از خرده فروشی تا بانکداری هستند.

تکنولوژی داهوا

حفاظت محیطی هوشمند

مقرون به صرفه بودن و کاربر پسند (user-friendly) بودن، هدف این سری از محصولات است که ارزش بیشتری برای کاربران ایجاد می کند. با محافظت های محیطی دستگاه های ۸/۱۶ کانال، XVR به طور هوشمندانه ای از الارم های خطای ایجاد شده بابت اجسام کم اهمیت مانند ریزش برگ ها و باران اجتناب می کند، و فقط مواقعی هشدار ارسال می شود که انسان یا وسیله نقلیه ای تشخیص داده شود، از این رو نفوذ بیگانه را تشخیص می دهد، تلفات احتمالی مانند هزینه های حافظتی می تواند کاهش پیدا کند و هزینه های نیروی انسانی بیشتری حفظ شود.

تشخیص پیشرفته چهره

تشخیص چهره حرفه ای هوشمندانه طراحی شده در این سری از XVRها از اعتبار بالایی در صنایع و مشاغل برخوردار است، همچنین برنده جایزه های متعدد در مسابقات بین المللی شده است. برای عملکرد در دقت تشخیص و هم کارایی بسیار بالا این محصول هیچ جای شکی باقی نمی ماند، تشخیص چهره داهوا برای مظنونین در لیست سیاه تعریف شده می تواند هشدار ارسال کند، و برای اشخاص مجاز در لیست سفید اجازه عبور صادر کند و همچنین برای غریبه های در حال نزدیک شده به محوطه تحت پوشش هشداری ارسال کند.

جستجوی قدرتمند متادیتا

با استفاده از قابلیت جستجوی متادیتا، جستجوی هوشمند درمحصولات جدید XVR فعال شده است، این قابلیت قادر است به طور خودکار ویژگی های خاص چهره را استخراج کند، این ویژگی ها جنسیت، سن، صورت با عینک، صورت دارای ماسک، ریش و حالات چهره را شامل می شود. علاوه بر این، این محصولات جدید بهبود پردازش دیتاها را ارائه می دهد و این ارتقاء پردازشی شامل کاهش زمان پردازش و نیروی کار با ادغام قدرتمند CPU چند هسته ای می باشد. فراهم اوردن متادیتا مرتبط با تشخیص انسان در محیط سیستم عامل، هم گام سازی این تکنولوژی AI XVRs داهوا با نرم افزارهای تجاری (third-party software ) بالقوه و الگوریتم ها را اجازه می دهد.

گسترش دادن خانواده HDCVI

با برگزاری ثبت اختراع تکنولوژی HDCVI داهوا، این محصولات جدید AI XVR با ویژگی ارسال اطلاعات در مسافت های طولانی، بروزرسانی های یکپارچه، و اینترنت اشیاء در مانیتورینگ انالوگ، در حالی که همه این ویژگی ها با رزولوشن ۴K بروی کابل کواکسیال به طور کامل حفظ می شود را ارائه می دهد. داهوا در حال حاظر چندین سری از دوربین مداربسته، دستگاه های ضبط و سرورهای شبکه ویدئو راه اندازی کرده است. با نمونه کارهای گسترده از شکل ظاهری دستگاه ها و تنوع توان پردازشی محصولات با تکنولوژی داهوا، با ارائه راه حل بسیار مناسب، نیازهای سیستم های خود عمل کن را برای کاربران براورده می کند.
یکپارچه سازی حفاظت محیطی هوشمند، تشخیص چهره پیشرفته، جستجوی متادیتا قدرتمند و تکنولوژی HDCVI، اینها جهت تقویت امنیت ویدئو برای ارائه فضای امن تر، کارامدتر، محیطی هوشمندتر طراحی شده است. با یک ماموریت از “فعال کردن جامعه امن تر و زندگی هوشمندانه”، داهوا با تمرکز بر این خدمات برای همکاران و مشتری ها در سرتاسر در جهان، ادامه خواهد داد.

IVS

IVS الگوریتمی پیشرفته برای آنالیز محیط است. این الگوریتم قابلیت‌های هوشمندی جهت تشخیص سریع و دقیق نفوذ، اشیاء گمشده و غیره به ارمغان می‌آورد. علاوه بر آنالیز محیط، دوربین مداربسته دارای IVS امکان ضبط سریع تصویر چهره و ارسال تصویر ضبط شده به یک سرور را دارد. دوربین مدار بسته همچنین قابلیت تشخیص خرابکاری را نیز پیدا کرده و در صورت تشخیص هرگونه تغییر در محیط پیام هشدار ارسال می‌کند.

Auto Tracking

با فعالسازی این قابلیت، دوربین مداربسته امکان زوم و دنبال کردن هدف تعریف شده در یک تصویر ثابت یا پارانوا را پیدا می‌کند.

Business Analytics

قابلیت هایی مانند شمارشگر افراد و تشخیص حرارت (Heat Mapping) و غیره امکانات پیشرفته‌ای هستند که علاوه بر افزایش امنیت، به هوشمند شدن کسب‌وکار نیز کمک می‌کنند. آنالیز هوشمند بطور روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالیانه عبورومرور افراد را بررسی و ذخیره کرده و گزارش‌های مفیدی ارائه می‌دهد. بطور مثال سیستم شمارش افراد و تشخیص حرارت به تشخیص مناطق پربازدید در فروشگاه‌ها کمک کرده و از این طریق فروشندگان می‌توانند با تشخیص مناطق پر رفت‌وآمد و محصولات محبوب تمهیداتی را جهت افزایش فروش در نظر بگیرند.

تکنولوژی ۴K

از مزایای کیفیت تصویر ۴K می‌توان به رزولوشن تصویر ۴ برابر نسبت به دوربین های مداربسته ۱۰۸۰p، کیفیت بالا و ارائه تصویر با جزئیات بیشتر اشاره کرد. رزولوشن ۴K باعث ضبط تصاویر واضح و شفاف از محیط می‌شود. شرکت داهوا تکنولوژی ۴K را در برخی دوربین های مداربسته تحت شبکه IP و HDCVI ارائه کرده است.

Starlight Technology

در مقابله با نور کم محیط، شرکت داهوا از تکنولوژی ultera low-light starlight بهره گرفته است. این تکنولوژی قابلیت ضبط تصویر در محیط‌های کم نور را ممکن می‌کند. دوربین مداربسته از مجموعه‌ای از قابلیت‌ها برای متعادل کردن نور محیط بهره برده و تصویری با کیفیت در محیط‌های تاریک ارائه می‌دهد.

تکنولوژی H.265+ هوشمند

H.265+ هوشمند داهوا نسخه‌ای بهینه سازی شده از H.265 است که به صرفه جویی بیشتر در پهنای باند و فضای ذخیره سازی کمک می‌کند. Smart H.265+ بدون کاهش کیفیت تصویر، به کاهش حجم اطلاعات کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X