سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

راه‌اندازی خط 5 رقمی (سیپ ترانک + تل سی) در استان البرز

راه‌اندازی و نصب خط 5 رقمی

 

خرید خط 5 رقمی

یکی از راه‌های تبلیغ و ماندگار بودن در ذهن مشتری داشتن شماره تلفن های کوتاه و خاص است. خریداری خط 4 رقمی و خط 5 رقمی باعث تاثیر مثبت در بازاریابی و پیشی گرفتن و متمایز کردن کسب و کار هر فرد از رقبا می‌شود. این خطوط برای تبلیغات حرفه‌ای و سهولت در شماره‌گیری برای شرکت‌ها, سازمان‌ها, بانک‌ها, مؤسسات مالی واعتباری، فعالان تجاری، ارگان‌های دولتی و … بسیار گزینه مناسبی است که توسط شرکت سانا ارتباط پردیس به مشتریان واگذار می‌شود.

 

راه‌اندازی و نصب خط 5 رقمی سیپ ترانک و تل سی
راه اندازی خط 5 رقمی با سانا ارتباط پردیس

یکی از خدمات جذاب و جدید در استان البرز استفاده از خط  5 رقمی است که خط‌های سیپ ترانک و تل سی را شامل می‌شوند. این خطوط یک تکنولوژی گسترده با کاربرد جهانی است که شرکت مخابرات به تازگی برای این استان بزرگ عرضه نموده است. از مزیت‌های این خط‌ها در این استان می‌توان به مواردی مانند کاهش هزینه‌های مختلف شرکت، آسان نمودن برقرای تماس، برقراری 30 تا 90 تماس همزمان و … اشاره کرد.

شرکت سانا ارتباط پردیس با کادری مجرب در زمینه‌ی خدمات‌رسانی در طراحی و نصب سیستم‌های سانترال و تحت شبکه ویپ عزیزان ساکن در این شهر را در مشاوره رایگان و راه‌اندازی این خطوط یاری می‌نماید.

یک نکته که در خطوط سیپ ترانک و تل سی می توان به آن اشاره کرد این است که خطوط تل سی به مشترکین حقیقی ارائه می‌شود و سرویس سیپ ترانک ویژه کاربران و مشترکین حقوقی است.

 

حال سؤال اینجاست برای خرید و سپس راه‌اندازی این خطوط چه اقداماتی باید انجام شود؟

بعد از آشنایی با این خطوط و مزایای آن‌ها، برای خرید این خطوط باید ضمن فراهم کردن مدارک لازم (اساسنامه شرکت، آگهی روزنامه رسمی، تأسیس و تغییرات شرکت که دو سال بیشتر از تاریخ آن نگذشته باشد، فرم کد اقتصادی، معرفی‌نامه نماینده شرکت، نامه درخواست مهر و امضای مدیر عامل، اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه نماینده شرکت و تکمیل فرم کارت اشتراک و فرم پرسشنامه)، از طریق شرکت مخابرات اقدام و با ارائه درخواست صاحب یک خط پنج رقمی شوید.

مدت زمان مشخصی حدود یک الی دو ماه این خط به شما واگذار گشته و یک زوج سیم مسی به نام شما صادر شده و تحویل شما می‌گردد. پس از این واگذاری تیم مجرب کارشناسی شرکت سانا ارتباط پردیس به آدرس شرکت یا مجموعه شما مراجعه می‌کنند.

 

تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز برای راه‌اندازی خط 5 رقمی

خطوط 5 رقمی که به آن‌ها خطوط E1 گفته می‌شود در ابتدا نیاز به یک گیتوی E1 دارندکه بتوانند ترانک خط را به شماره‌های داخلی متصل کنند. این خطوط برای اتصال به دستگاه مودم دات بیز نیاز دارند. مودم دات بیز خط دریافتی تلفن را به شبکه IP متصل می‌کند. به عبارت دیگر خطوط E1 خطوط دیجیتال هستند که در سمت سوییچ مخابراتی و مرکز تلفن مشترک نیاز به کارت تلفنی E1 داشته و اگر بستر ارتباطی، زوج سیم مسی باشد باید از مودم G.SHDSL برای راه‌اندازی خط 5 رقمی در کرج استفاده کرد.

در واقع خط سیپ ترانک و تل سی، خطوطی تحت شبکه هستند و برای برقراری ارتباط باید محل مورد نظر تحت شبکه باشد. اگر خطوط سیپ ترانک روی سیم مسی و توسط مودم انتقال داده شود، در این شرایط مودم‌ها باید تحت استاندارد G.SHDSL.BIS بوده و باید از این نوع مودم برای برقراری ارتباط استفاده کرد. همچنین خطوط تل سی نیز می‌توانند از طریق فیبر نوری و یا VDSL ارتباط برقرار کنند.

سرویسی همچون ویپ سیسکو و همچنین سفارشی‌سازی اتوماسیون اداری تحت سرویس ویپ و پیاده‌سازی دیگر سرویس‌ها بر روی بستر شبکه، توسط کارشناسان این شرکت برای راه‌اندازی این خطوط ارائه می‌شود.

 

نمونه‌هایی از راه‌اندازی خط 5 رقمی در استان البرز توسط شرکت سانا ارتباط پردیس

شرکت کولان سل (شماره سیپ ترانک پنج رقمی: ۳۴۰۵۵-۰۲۶)

آموزش آنلاین شطرنج آریا (شماره سیپ ترانک پنج رقمی: ۳۶۱۳۶-۰۲۶)

شرکت توزین توان سنجش (محک)  (شماره سیپ ترانک پنج رقمی: ۳۳۱۳۶-۰۲۶)

شرکت تک نما (شماره سیپ ترانک پنج رقمی: ۳۴۱۳۷-۰۲۶)

مؤسسه زبان نصیر (شماره سیپ ترانک پنج رقمی: ۳۶۱۷۷-۰۲۶)

شرکت ایمن‌سازان اوان (O one)  (شماره سیپ ترانک تل سی: ۳۴۰۵۰۱۰۰-۰۲۶)

 

در این قسمت می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره قیمت خط 5 رقمی بدست آورید.

 

خطوط تلفن اینترنتی یا سیپ ترانک چه مزایایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X