سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

مرکز تلفن گرنداستریم مدل 6200

مرکز تلفن گرنداستریم مدل 6200

آشنایی با مرکز تلفن گرنداستریم مدل 6200

مرکز تلفن گرنداستریم مدل 6200، این سری IP PBX به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا چندین فناوری ارتباطی مانند صدا، تماس تصویری، کنفرانس ویدیویی، نظارت تصویری، ابزارهای داده، گزینه‌های تحرک و مدیریت دسترسی به تسهیلات را در یک شبکه مشترک یکپارچه کنند.

دستگاه IP PBX سری UCM6200 که برای ارائه یک راه حل متمرکز برای نیازهای ارتباطی مشاغل طراحی شده است، ویژگی‌های صوت، ویدیو، داده و تحرک درجه یک سازمانی را در راه‌حلی با مدیریت آسان ترکیب می‌کند.

این سری IP PBX به کسب‌ و کارها اجازه می‌دهد تا چندین فناوری ارتباطی مانند صوتی، تماس ویدیویی، کنفرانس ویدیویی، نظارت تصویری، ابزارهای داده، گزینه‌های جابجایی و مدیریت دسترسی به تسهیلات را در یک شبکه مشترک که می‌تواند از راه دور مدیریت و/یا دسترسی داشته باشد، متحد کنند.

مرکز تلفن گرنداستریم سری UCM6200 ایمن و قابل اعتماد، ویژگی‌های درجه یک سازمانی را بدون هیچ‌گونه هزینه مجوز، هزینه به ازای هر ویژگی یا هزینه‌های تکرارشونده ارائه می‌دهد. همان پلتفرم پیشرو در صنعت که برای سری UCM6100 طراحی شده است، که ماه به ماه با ویژگی‌ها و عملکردهای بیشتر و بیشتر بهبود می‌یابد، به سری UCM6200 نیز گسترش خواهد یافت.

 

مرکز تلفن گرنداستریم مدل 6200 با توانایی پشتیبانی از کاربران بیشتر و تماس‌های همزمان بیشتر
مرکز تلفن گرنداستریم مدل 6200

 

به دنبال ارتقاء قدرتمندتری هستید؟ مدل 8 پورت FXO خود، UCM6208 دوباره طراحی شده است تا توانایی پشتیبانی از کاربران بیشتر و تماس‌های همزمان بیشتر را ارائه دهد، زیرا حداکثر 800 کاربر و حداکثر 100 تماس همزمان را پشتیبانی می‌کند.

مرکز تلفن گرنداستریم IP سری UCM6200 که برای ارائه یک راه حل متمرکز برای نیازهای ارتباطی مشاغل طراحی شده است. این دستگاه ویژگی‌های صوت، ویدیو، داده و قابلیت حرکت در سطح سازمانی را در یک راه حل آسان برای مدیریت ترکیب می‌کند.

سری IP PBX به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا چندین فناوری ارتباطی مانند تماس صوتی، تماس تصویری، ویدیویی را با هم متحد کنند کنفرانس، نظارت تصویری، ابزارهای داده، گزینه‌های تحرک و مدیریت دسترسی به تسهیلات روی یک مشترک شبکه‌0ای که از راه دور قابل مدیریت و/یا دسترسی است.

سری UCM6200 ایمن و قابل اعتماد، ویژگی‌های سازمانی را بدون هیچ‌گونه هزینه مجوز، هزینه به ازای هر ویژگی یا هزینه‌های تکرارشونده ارائه می‌دهد.

 

ویژگی‌ها و امکانات مرکز تلفن گرنداستریم مدل 6200:

  • UCM6202 و UCM6204 تا 500 کاربر و 50/75 تماس همزمان را پشتیبانی می‌کنند.
  • UCM6208 حداکثر 800 کاربر و 100 تماس همزمان را پشتیبانی می‌کند.
  • کشف خودکار و پیکربندی صفر نقاط پایانی Grandstream SIP
  • پورت یکپارچه 2/4/8 PSTN Trunk FXO، 2 پورت آنالوگ FXS تلفن با قابلیت Lifeline و حداکثر 200 حساب SIP Trunk
  • پورت‌های شبکه گیگابیتی با کارت‌های PoE، USB، SD ادغام می‌شود.
  • پشتیبانی از IVR 5 سطحی (پاسخ صوتی تعاملی)
  • سرور ضبط تماس داخلی؛ ضبط‌های قابل دسترسی از طریق رابط کاربری وب
  • سوابق جزئیات تماس داخلی (CDR) برای ردیابی استفاده از تلفن بر اساس خط، تاریخ و غیره
  • پشتیبانی از حضور خودکار چند زبانه و صف تماس برای مدیریت مؤثر تماس‌های دریافتی
  • قوی‌ترین حفاظت امنیتی ممکن با استفاده از رمزگذاری SRTP، TLS و HTTPS
  • از هر نقطه پایانی ویدیوی SIP که از کدک‌های H.264، H.263 یا H.263+ استفاده می‌کند، پشتیبانی می‌کند.
  • LEC با واحد پروتکل صوتی بسته‌بندی‌شده NLP، لغو اکو خط حامل 128 میلی‌ثانیه، بافر پویا، تشخیص مودم و سوئیچ خودکار به G.711
  • TFTP/HTTP/HTTPS، کشف خودکار و ارائه خودکار نقاط پایانی IP Grandstream از طریق ZeroConfig (گزینه DHCP 66 چندپخشی SIP SUBSCRIBE mDNS)، لیست رویداد بین محلی و راه دور
  • چندین صف تماس قابل تنظیم، توزیع خودکار تماس (ACD) بر اساس مهارت‌های نماینده/در دسترس بودن/سطح مشغول بودن، اعلام در صف
  • حداکثر 3 (UCM6202/6204) یا 6 (UCM6208) پل کنفرانس محافظت شده با رمز عبور که تا 25 (UCM6202/6204) یا 32 (UCM6208) شرکت کننده PSTN یا IP همزمان

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

از اينکه تا پايان اين مقاله همراه ما بوديد از شما متشکريم. شرکت مهندسي سانا ارتباط پرديس با کادري مجرب و آزموده و با ارائه بروزترين خدمات مخابراتي و ارتباطي در خدمت شما مشتريان ارجمند خواهد بود.

همچنين مي‌توانيد از طريق شماره 62806-021 با ما تماس بگيريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X