سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

هدست گرنداستریم GUV3000

هدست گرنداستریم GUV3000

 

هدست گرنداستریم مدل GUV3000 یکی از هدست های دو گوش باکیفیت شرکت گرنداستریم می باشد. گرنداستریم یک برند مشهور در حوزه فناوری های دیجیتال است که توانسته با تولید محصولات باکیفیت جایگاه خود را در بازار های بین المللی تثبیت نماید. ما ( شرکت سانا ارتباط پردیس ) در این مقاله به معرفی این هدست گرنداستریم و سایر ویژگی های این محصول می پردازیم. شما مخاطب عزیز می توانید جهت مشاوره و خریداین محصول با ما تماس بگیرید.

 

هدست گرنداستریم GUV3000 یک انتخاب فوق العاده برای استفاده افراد و مشاغل از راه دور و محیط های شلوغ می باشد. این هدست ها مجهز به USB HD با فناوری حذف نویز هستند که با لپ تاپ، رایانه، تلفن های IP و سایر دستگاه ها جفت می شوند تا صدایی با کیفیت بالا ارائه دهند. بنابراین شما می توانید آن را به لپ تاپ، کامپیوتر و آی پی تلفن ها متصل کنید.

 

گرنداستریم GUV3000
هدست گرنداستریم GUV3000

 

کیفیت بالای این هدست دو گوش باعث شده تا تجربه فوق العاده ای در ارتباط با تماس و گوش دادن به موسیقی داشته باشید صدایی بدون نویز با فناوری پهنای باند HD، امکان برخورداری از صدای واضح تری به شما می دهد. علاوه بر کیفیت خروجی صدای این هدست لازم است بدانید دارای میکروفن باکیفیتی نیز می باشد که این اطمینان را به شما می دهد با خیال آسوده با مخاطب خود صحبت کنید و مطمئن باشید صدای شما را بصورت واضح و شفاف دریافت خواهد کرد.

دیگر ویژگی بارز و مهم این هدست هدبند انعطاف پذیر و بالشتک های نرم گوش می باشد که این شاخصه مهم باعث می شود تمام طول روز به راحتی آن را روی گوش های خود داشته باشید ضمن اینکه وزن این هدست 125 گرم می باشد و هرگز گردن شما را خسته نخواهد کرد. هدست های سری GUV با هر دستگاهی که اتصال USB را ارائه می دهد سازگار است همچنین از تمام سیستم عامل های ارتباطی، برنامه‌ها و تلفن‌های نرم‌افزاری و همچنین برنامه Grandstream IPVideoTalk Meetings و Wave پشتیبانی می‌کند.

 

سایر ویژگی ها و امکانات هدست گرنداستریم GUV3000:

  • کیفیت صدای HD
  • فناوری حذف نویز و به حداقل رساندن صدای پس زمینه
  • قابلیت اتصال USB به تمام دستگاه ها از جمله لپ تاپ ها و تلفن های آی پی گرنداستریم
  • هدبند چرمی قابل تنظیم برای راحتی و استفاده در هر سمت
  • دارای میکروفون حساس به نویز
  • مناسب برای مکالمه در محیط های شلوغ

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

از اينکه تا پايان اين مقاله همراه ما بوديد از شما متشکريم. شرکت مهندسي سانا ارتباط پرديس با کادري مجرب و آزموده و با ارائه بروز ترين خدمات مخابراتي و ارتباطي در خدمت شما مشتريان ارجمند مي باشد.

همچنين مي توانيد از طريق شماره 62806-021 با ما تماس بگيريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X