سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

ویدئو کنفرانس یالینک مدل MVC660

ویدئو کنفرانس یالینک مدل MVC660

 

ویدئو کنفرانس یالینک مدل MVC660 با کیفیتی فوق العاده و طراحی منحصر به فرد برای اتاق‌های کنفرانس متوسط ​​طراحی شده است، ویدئو کنفرانس یالینک مدل MVC660 با کیفیت HD یک ارتباط  ویدیویی با دوربین ردیابی دو چشمی UVC86 4K، بلندگوی MSpeech، مینی رایانه شخصی MCore و پنل لمسی MTouch II می باشد که تجربه جلسات برتر و ارتباط مورد نیاز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

شرکت سانا ارتباط پردیس برای تعامل، ارتباط و همکاری بیشتر با کاربران داخلی و خارجی به طور یکپارچه و هوشمند در سیستم اتاق کنفرانس، ویدئو کنفرانس یالینک مدل MVC660 را به شما معرفی می نماید. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی کامل این محصول بپردازیم.

 

دوربین 4K با چشم دوگانه

ویدئو کنفرانس یالینک مدل MVC660 دارای یک دوربین 4K با چشم دوگانه با دوربین پانوراما می باشد که این امکان را به شما می دهد برای شناسایی شرکت‌کنندگان در زمان واقعی و دوربین PTZ برای ثبت بهترین تصویر از همه افراد در اتاق بهره مند شوید. شما می توانید هر زمان که شرکت کنندگان در جلسه حضور دارند از یک تجربه ردیابی دقیق و روان لذت ببرید.

ویدئو کنفرانس یالینک مدل MVC660 با طیف وسیعی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله قاب‌بندی خودکار، ردیابی بلندگو و ردیابی ارائه‌دهنده، MVC660 یک جلسه هوشمند و مؤثر را ارائه می‌دهد.

 

ویدئو کنفرانس یالینک مدل MVC660
ویدئو کنفرانس یالینک مدل MVC660

 

بلندگوی MSpeech

بلندگوی MSpeech در ویدئو کنفرانس MVC660 که دارای سه ماتریس میکروفون و بلندگوهای 4W HD می باشد. با پشتیبانی از فضاهای جلسات و اتاق هایی با اندازه متوسط، وضوح HD و صدای عالی را ارائه می‌کند. از دیگر ویژگی های صوتی این محصول میتوان به هوش مصنوعی با تشخیص صدا، رونویسی صدا، و کورتانا اشاره کرد که امکانات بیشتری را برای آینده اتاق های هوشمند تیم مایکروسافت به ارمغان می آورد.

 

اشتراک گذاری فقط با یک کلیک

شما کاربر محترم می توانید با وصل کردن Yealink WPP20  و با یک کلیک برای اشتراک گذاری صفحه نمایش به صورت بی سیم یا اتصال لپ تاپ به جلسه از طریق درگاه USB-C یا HDMI از اشتراک گذاری آسان محتوای تولید شده لذت ببرید. در ویدئو کنفرانس Yealink MVC II، همه شرکت‌کنندگان این امکان را دارند که روش‌های بی‌سیم یا سیمی اشتراک‌گذاری محتوا را انتخاب کنند.

 

ساده کردن اتصالات پیچیده با مینی کامپیوتر MCore

مینی کامپیوتر MCore را می توان بر اساس چیدمان اتاق خاص روی دیوار یا روی میز کنفرانس نصب کرد. همچنین در تمام سیستم‌های اتاق کنفرانس Yealink MVC II، راه‌حل مدیریت کابل MCore داده‌ها و منبع تغذیه را در یک کابل CAT5e ادغام و اتصالات پیچیده را ساده می‌کند و زمان پایداری ویدئو کنفرانس را مدیریت می کند.

 

رابط کاربری بومی Microsoft Teams، تجربه کنفرانس روان

رابط کاربری بومی مایکروسافت تیمز عضویت در جلسه را فقط با یک لمس ارائه می دهد. طراحی شده با ایده همه کاره چند منظوره و دارای پنل لمسی MTouch II که به شما این امکان را می دهد تا کنترل تماس، کنترل دوربین، اشتراک گذاری محتوا و سایر عملکردها را به راحتی انجام دهید. در همان زمان، MTouch  دارای یک حسگر حرکتی  داخلی است که ویدئو کنفرانس به طور خودکار فعال می شود و می توانید بلافاصله کنفرانس را شروع کنید.

 

مدیریت از راه دور

ویدئو کنفرانس یالینک مدل MVC660 از پلتفرم سرویس ابری مدیریت دستگاه Yealink پشتیبانی می‌کند. شما می توانید از تمام دستگاه های صوتی و تصویری Yealink و لوازم جانبی آن در این پلت فرم برخوردار شوید و اتاق کنفرانس خود را از راه دور مدیریت، نظارت، پیکربندی، به روز رسانی و عیب یابی کنید.

 

سایر ویژگی ها و امکانات ویدئو کنفرانس یالینک مدل MVC660

  • حافظه 8 گیگابایتی
  • فضای ذخیره سازی SSD 128 گیگابایتی
  • پشتیبانی از بلوتوث و وای فای
  • صفحه نمایش لمسی 8 اینچی
  • دوربین دوگانه با کیفیت 4K
  • زوم اپتیکال 12 برابری
  • بلندگوی USB هوشمند MSpeech
  • 3 ارائه میکروفن MEMS برای دریافت صدای  HD
  • 7 ارائه میکروفن MEMS برای تشخیص صدا

 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

از اينکه تا پايان اين مقاله همراه ما بوديد از شما متشکريم. شرکت مهندسي سانا ارتباط پرديس با کادري مجرب و آزموده و با ارائه بروز ترين خدمات مخابراتي و ارتباطي در خدمت شما مشتريان ارجمند مي باشد.

همچنين مي توانيد از طريق شماره 62806-021 با ما تماس بگيريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X