سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

افزایش بهره وری با نصب سیستم voip

افزایش بهره وری با نصب سیستم voipReviewed by Gholipoor on Sep 23Rating: 5.0افزایش بازدهی سازمان ها و شرکت ها با VOIPنصب و راه اندازی VOIP سبب کاهش چشمگیر هزینه های مکالمه شرکت ها خواهد شد.

افزایش بازدهی سازمان ها و شرکت ها با سیستم VOIP

این مقاله درباره ی افزایش بهره وری با نصب سیستم ویپ میباشد.راه اندازی VOIP امروزه به دلیل حرکت سازمان ها و شرکت ها به سمت یکپارچه سازی و متمرکز کردن سیستم های اطلاعاتی به نحوی متمرکز و یکپارچه به یک ضرورت تبدیل شده است. استفاده از اطلاعات تماس ها در بحث مدیریت ارتباط با مشتری ، مکانیزه کردن سیستم فکس و … می‌تواند سازمان را به حداکثر بهره‌وری از این بستر ارتباطی برساند.برای پیاده سازی این نوع از ارتباطات، بسترهای سنتی تلفن نظیر تلفن سانترال و هایبرید پاسخگو نبوده و باید به سراغ تکنولوژی جدیدتری برویم که علاوه بر پشتیبانی کامل از نیازهای تلفنی قبلی، قابلیت های به‌روز تری را در اختیار ما قرار دهد.

افزایش بهره وری با نصب سیستم voip

ضرورت اجرای VOIP برای شرکت ها و ارگان ها :

 

راه اندازی سیستم تلفنی Voip برای شرکت و سازمان هایی که دارای شعبات مختلف بوده و یا خدمات مبتنی بر رضایت مشتری برای آنها اهمیت زیادی دارد بسیار مناسب می باشد. از طرفی مراکز پزشکی به دلیل حجم تماس بالا نیازمند برخورداری از یک سیستم نوبت دهی هوشمند و متناسب با ظرفیت های خود هستند. راه اندازی VoIP برای مراکز درمانی ، یک راه حل ایده آل برای افزایش بازدهی خدمات درمانی این مراکز خواهد بود. از این رو راه اندازی یک سیستم تلفن متناسب با نیاز مشتری می تواند کمک شایانی در راستای مشتری مداری و افزایش بازدهی کاری داشته باشد.

افزایش بهره وری با راه اندازی سیستم VOIP:

 

نصب و راه اندازی VOIPسبب کاهش چشمگیر هزینه های مکالمه شرکت ها خواهد شد. از طرفی این سیستم با ایجاد ارتباط بین شعب مختلف یک شرکت سبب افزایش بهره وری کسب و کار شده و با ایجاد تماس رایگان بین شعب مختلف یک شرکت در داخل و خارج کشور هزینه تلفن را به شدت کاهش می دهد. همچنین امکان برقراری ارتباط با انواع CRM ها جهت مدیریت هر چه بهتر ارتباط با مشتریان توسط سیستم VOIP برای شرکت ها ایجاد خواهد شد.

چرا راه اندازی سیستم VOIP سبب کاهش هزینه ها می گردد؟

با راه اندازی سیستم ویپ بسیاری از هزینه ها از جمله هزینه های تماس به حداقل می رسد. از طرفی سیستم های قدیمی به دلیل پیچیده بودن به یک اپراتور مستقر در شرکت نیازمند هستند. در شرکت هایی که شبکه به صورت سیمی می باشد نصب سیستم ویپ بسیار آسان بوده و نیاز به سیم کشی مجدد و سوراخکاری و هزینه های قبلی را ندارد.

امکان فعال کردن منوهای مختلف در ورودی تماس و پخش پیام های صوتی برای مخاطبان بدون محدودیت در زمان ضبط پیام را ایجاد می نماید. امکان اتصال سیستم تلفنی ویپ با سیستم های مختلف موجود در سازمان و اتصال پایگاه های داده جهت بسیاری از اهداف شرکت در کمپین های تبلیغاتی و دیگر اهداف مورد نیاز سازمان را فراهم کرده است.امکان برقراری کنفرانس های تلفنی در سیستم ویپ و همچنین کدک های صدای HD برای افزایش کیفیت بسیار زیاد صدا و همچنین کاهش پهنای باند مصرفی در سیستم ویپ فراهم می شود.

امکان برقراری تماس های تصویری در صورت امکان بر روی گوشی های تلفن موجود در سازمان وجود دارد.امکان استفاده از تلفن های نرم افزاری در شرکت های بزرگ جهت کاهش هزینه های راه اندازی اولیه، البته به یاد داشته باشید در سیستم های کامپیوتری باید از کارت صدا با کیفیت بالا استفاده کرد تا کیفیت صدا در زمان مکالمه کاهش پیدا نکند.امکان تنظیمات AGENT برای سیستم های CALL CENTER و مانیتور و رصد کردن کامل کاربران کال سنتر برای مدیریت هرچه بهتر فراهم می شود.

ارائه گزارشات کامل و دقیق مدیریتی و همچنین امکان ضبط و بررسی تمامی مکالمات جهت بررسی و پردازش درون سازمانی امکان بررسی هر داخلی به صورت مجزا و امکان ارایه ریز مکالمات تمامی داخلی ها به صورت مجزا وجود دارد.

مزیت های سیستم ویپ نسبت به تلفن سانترال :

 

تلفن VOIP نسبت به تلفن سانترال ساده تر بوده و نیاز به کابل کشی مجزا ندارد. همچنین برای نصب آن می توانید از هر برندی استفاده نمایید و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از یک برند خاص وجود ندارد اما باید کیفیت را مد نظر قرار دهید. سیستم VOIP توسعه پذیری داشته و با افزایش Gateway مناسب می توانید تعداد کاربران را افزایش دهید. این سیستم دارای قابلیت های زیادی می باشد و جالب است بدانید تمامی این قابلیت ها با هزینه کم امکان پذیر است.

استفاده از این سیستم بسیار ساده بوده و حتی هنگام جابه جایی یک کارمند درون شرکت نیاز به کابل کشی مجدد نداشته و به راحتی می توان این کار را انجام داد و حتی داخلی آن هم تغییر نکند.

 

راه های تشخیص یک سیستم ویپ (VOIP) هک شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X