سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

دستگاه  DVR چهار کاناله برای نصب دوربین مداربسته

دستگاه  DVR چهار کاناله برای نصب دوربین مداربستهReviewed by سانا ارتباط پردیس on Oct 30Rating: 5.0

دستگاه  DVR چهار کاناله برای نصب دوربین مداربسته

dvr 4 کانالهیکی از مهم ترین تجهیزات برای نصب دوربین مدار بسته، دستگاه DVR است. این دستگاه برای ثبت تصاویر دوربین های مدار بسته آنالوگ طراحی شده است. انواع مختلفی از این دستگاه ها را در بازار مشاهده می کنید که دارای چند پورت ورودی هستند.

تعداد پورت در دستگاه های DVR به معنای آن است که این دستگاه از چند عدد دوربین مداربسته می تواند پشتیبانی کند. در همین راستا، استفاده از دستگاه های ضبط کننده تصاویر به نوع دوربین ها بستگی دارد و در قیمت نصب دوربین مداربسته نیز مؤثر خواهد بود.
یکی از انواع دستگاه های DVR، DVR 4 کاناله است. یک DVR 4 کاناله می تواند از تعداد ۴ دوربین به صورت همزمان پشتیبانی کند. اگر قرار باشد نصب دوربین مداربسته شامل ۴ عدد دوربین در یک مکان بخصوص اجرا گردد، یک DVR 4 کاناله برای این کار مناسب خواهد بود. البته لازم به ذکر است که دوربین های مورد استفاده باید حتماً از نوع آنالوگ باشند.

دوربین مداربسته آنالوگ: به دوربین هایی گفته می شود که برای نصب آنها باید تجهیزات و لوازم جانبی و سیم کشی به کار رود. در استفاده از دستگاه DVR 4 کاناله با یک سری عبارت ها و واژه های فنی و تخصصی مواجهه می شویم که نه تنها در نصب دوربین مدار بسته مهم هستند بلکه هنگام خرید آن نیز باید مورد توجه قرار گیرند. در ادامه این مطلب، اطلاعات کاملتری را در این حوزه به دست خواهیم آورد.

مزایای دستگاه DVR 4 کاناله برای نصب دوربین مداربسته آنالوگ

dvr4

شرکت هایی که در حوزه نصب دوربین مداربسته فعالیت می کنند برای اینکه بتوانند خدمات گسترده و کامل تری را به مشتریان خود ارائه دهند سعی می کنند محصولات و خدمات خود را در قالب پکیج ها یا بسته های حرفه ای معرفی کنند

. به طور مثال، نصب دوربین مداربسته آنالوگ برای یک شرکت اداری با تعداد ۴ دوربین آنالوگ، یک دستگاه DVR 4 کاناله، سیم و کابل، هارد دیسک، اتصالات نصب، برنامه های نرم افزاری و خدمات بازرسی محل نصب دوربین ها، یک پکیج خدماتی کامل برای نصب دوربین مداربسته در یک شرکت اداری یا تجاری است.
انواع دستگاه DVR 4 کاناله با توجه به مدل و شرکت سازنده آن می توانند ویدیوها را با کیفیت ۱۰۸۰p، HD، Full HD و یا ۴K به نمایش بگذارند. بسته به اینکه کدام یک از کیفیت ها برای چه کسب و کاری مناسب تر است، مشتریان می توانند یکی از آنها را خریداری کنند.

برای انتخاب یک DVR، استفاده از راهنمایی ها و مشاوره خرید نیز بسیار مؤثر است. به همین منظور، خدمات شرکت سانا ارتباط پردیس به صورت حرفه ای در حوزه نصب دوربین مداربسته و انواع دستگاه DVR برای مشتریان عزیز ارائه می گردد.

ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه DVR 4 کاناله

دستگاه DVR 4 کاناله برای نصب دوربین مداربسته
اگر قرار باشد دستگاه DVR 4 کاناله یا هر یک از این دستگاه ها برای نصب دوربین مدار بسته به کار رود، باید استانداردهای ایمنی و استحکام در خصوص آنها صدق کند؛ همانند چیزی که با استاندارد IP66 برای نصب دوربین های آنالوگ در فضای باز می شناسیم.
یک DVR 4 کاناله از کابل های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. تصاویر دوربین های امنیتی از طریق پردازشگر و کابل تصاویر به DVR منتقل می گردد. هارد دیسک به عنوان مکانی برای ذخیره سازی اطلاعات در DVR 4 کاناله محسوب می شود. هارد دیسک های مختلفی را در این زمینه برای نصب دوربین مداربسته می توان استفاده کرد.
DVR 4 کاناله از کابل های BNC، USB، VGA، HDMI، کابل های صوتی، کابل برق و کابل شبکه پشتیبانی می کند. اگر به قسمت پشت DVR نگاه کنید می توانید محل دقیق نصب هر کابل را به خوبی تشخیص دهید. زمانی که می خواهید نصب دوربین مداربسته را انجام دهید، نیاز دارید کابل های جانبی را نیز خریداری کنید. معمولاً یک کابل از هر کدام کافی است مگر اینکه نصاب دوربین مدار بسته، پیشنهادی غیر از این داشته باشد.

خدمات نصب دوربین مداربسته

برنامه ریزی برای خرید و نصب دوربین مداربسته، شاخه اصلی استفاده از سیستم های امنیتی برای یک محل است. خرید دستگاه DVR، کابل ها و … نیز به عنوان زیر شاخه ها تلقی می گردد. اگر شما هم قصد دارید به تازگی از سیستم های نظارتی استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم این کار را از طریق مراکز معتبر انجام دهید. مجموعه تخصصی و حرفه ای سانا ارتباط پردیس با کادر مجرب و سال ها تجربه در حوزه نصب دوربین مداربسته، خدمات خود را در این حوزه با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه داده است. همین حالا با کارشناسان فروش تماس حاصل کنید و سیستم خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X