سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

دوربین مداربسته بولت داهوا HAC-HFW2231EP

دوربین مداربسته بولت داهوا HAC-HFW2231EPReviewed by قلی پور on Jan 11Rating: 5.0

دوربین مداربسته بولت داهوا HAC-HFW2231EP

دوربین مداربسته HAC-HFW2231EP داهوا یکی دیگر از اعضای خانواده Pro در دوربین های داهوا است. این دوربین هم مانند مدل HFW2231RP-Z-IRE6 دارای دید در شب رنگی است. (Starlight بودن به معنای قابلیت دید در شب به صورت رنگی است). با استفاده از این دوربین مداربسته قادر خواهید بود تا 40 متر دید در شب هوشمند رنگی داشته باشید. وجود دید در شب شما را قادر می سازد تا در هنگام تاریکی مطلق نیز بتوانید تصاویر را واضح و دقیق دریافت کنید. یکی از مسائلی که عموما کاربران با دید در شب با آن مواجه هستند، سیاه و سفید بودن تصاویر آن است که داهوا با ارائه دوربین های Starlight و ایجاد دید در شب رنگی این مساله را هم حل کرده است. مهمترین بخش در هر دوربین، لنز آن است که تعیین کننده اصلی کیفیت تصویر شما است. متداول ترین نوع لنز دوربین ها لنز ثابت یا فیکس فوکال است که در این دوربین این عدد (یعنی اندازه فاصله کانونی دوربین) 3.6 میلی متر است. با این لنز و فاصله کانونی قادر خواهید بود که تصاویری با کیفیت 2.1 مگاپیکسل دریافت کنید. این تصاویر بر روی حسگرِ 2.8 اینچیِ CMOS دوربین مدرا بسته داهوا آن قرار می گیرد.

HAC-HFW2601EP-A

مشخصات ظاهری

در دوربین مداربسته HAC-HFW2231EP داهوا هم از بدنه آلومینیومی با قابلیت حفاظت بیشتر استفاده شده است. استاندارد حفاظت این دوربین IP67 است که به معنای ضد آب بودن آن است، به علاوه اینکه لنز آن در برابر ورود گرد و غبار کاملا محفوظ است. بدنه 410 گرمی این دوربین تنها 180×70×70 میلی متر اندازه دارد که آن را تبدیل به یک دوربین مداربسته کوچک و ظریف می کند. دوربین های مداربسته داهوا قابلیت نصب به روی دیوار یا سقف را دارند.

دوربین مداربسته HDCVI داهوا

Dahua که تولید کننده انواع دوربین مداربسته تحت شبکه می باشد، مجموعه ای به نام HDCVI دارد که ویژگی هایی کاملا متمایز از سایر دوربین های IP یا AHD دارد. این دوربین ها که تنها توسط داهوا تولید می شوند، برای برطرف کردن نقایص دوربین های مداربسته HD تولید شدند؛ با استفاده از آن ها می توانید کیفیت HD را بر بستر آنالوگ دریافت کنید و تا حد زیادی در هزینه سیم کشی دوربین مداربسته صرفه جویی کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد شرایط خرید و قیمت دوربین مداربسته HAC-HFW2231EP داهوا با همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش دوربین مداربسته سانا ارتباط پردیس تماس بگیرید.

مشخصات

لنز فیکس 3.6mm
رزولوشن تصویر 2.1 مگاپیکسل
دید در شب دارد – 40 متر رنگی
تکنولوژی ساخت سیستم HDCVI
قابلیت ضد آب دارد
پشتیبانی از POE ندارد
پیکسل موثر 1937×1097
سرعت شاتر الکترونیکی 1/3s~1/100000s
حداکثر گشادگی دیافراگم F1.6
زاویه دید H: 98°~26°
چرخش دوربین Pan:0° ~360° ;Tilt:0° ~90° ;Rotation:0° ~360°
نوع دوربین مداربسته بولت
کشور سازنده چین
نوع سنسور تصویر سیموس CMOS
جنس بدنه آلومینیوم
نوع محصول دوربین مداربسته
برند سازنده داهوا Dahua
مدل HAC-HFW2231EP
اندازه بدنه 180×70×70 میلی متر
وزن 0.41kg
دمای کارکرد 40- تا 60+ درجه سانتی گراد
مقدار گارانتی 2 ساله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X