سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

معرفی و مقایسه 3 برند برتر تلفن های آی پی

3 برند برتر تلفن های آی پی

 

3 برند برتر تلفن های آی پی که با اقبال بسیار بالایی از سوی کاربران مواجه شده‌اند.

 

آی پی فون به تلفن‌هایی گفته می‌شود که در شبکه ویپ (VOIP) مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تلفن‌ها با پشتیبانی از پروتکل SIP قابلیت تماس و انتقال صدا و تصویر را بر بستر شبکه ی IP همچون اینترنت برای کاربران فراهم می‌کنند. تلفن‌های آی پی این قابلیت را دارند که به محض اتصال به شبکه کلیه تنظیمات مورد نیاز را به صورت خودکار از طریق سانترال دریافت نمایند. در شرکت‌ها و سازمان‌هایی که شبکه داخلی LAN وجود دارد تلفن شبکه را می‌توان بدون کابل کشی مجدد و با استفاده از همان کابل شبکه استفاده کرد به همین علت در تلفن‌های آی پی دو پورت شبکه تعبیه شده است.

شرکت سانا ارتباط پرديس در راستاي خدمات مخابراتي با بروزترين محصولات و بهره‌گيري از افراد متخصص اين امکان را براي شما مشتريان ارجمند فراهم نموده تا بهترين و مطمئن‌ترين انتخاب را داشته باشيد. پس با ما همراه باشید.

امکانات تلفن آنالوگ نسبت به تلفن ویپ قابل مقایسه نیست. تلفن‌های شبکه ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شاخصی دارند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

  • گزارش تماس، دفترچه تلفن و لیست سیاه
  • انتظار، انتقال و ارسال مکالمه
  • مدیریت تنظیمات از طریق پنل تحت وب
  • پاسخگویی به چندین شماره داخلی با یک تلفن
  • کنفرانس صوتی

و بسیاری از قابلیت‌های دیگر که از مزیت‌های تلفن‌های IP است. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی و مقایسه 3 برند برتر تلفن‌های آی پی بپردازیم.

 

3 برند برتر تلفن های آی پی

1- گرنداستریم Grandstream 

تلفن های آی پی گرنداستریم: با کیفیت عالی و کاربرپسند

 

شرکت گرنداستریم در سال 2002 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در بوستون (ایالات متحده آمریکا) و امکانات تولید این شرکت در چین واقع شده است. این شرکت از پیشروترین تولیدکننده‌ها در صنعت انتقال‌دهنده صوتی و تصویری IP مبتنی بر شبکه و نظارت تصویری است. گرنداستریم با محصولات پیشرفته که هزینه‌های ارتباطی را کاهش می‌دهد، حفاظت از امنیت داده‌ها و بهره‌وری را افزایش داده است و همین امر باعث اراِئه و گستره محصولات این شرکت در بازار جهانی شده است.

از سری تلفن‌های پرفروش این شرکت می‌توان به تلفن GRP2601p، GRP2602p، GRP2614، GXP1780/1782، و همچنین تلفن‌های بی سیم WP810، WP820، DP720، DP722 اشاره کرد برای اطلاع بیشتر از محصولات و قیمت‌ها اینجا کلیک کنید.

 

2- یالینک Yealink

تلفن های آی پی برند یالینک با ظاهری زیبا و شکیل

شرکت یالینک در سال 2001 تأسیس شده است. شرکت یالینک یک کمپانی طراحی و ساخت تلفن و یکی از محبوب‌ترین برندهای چینی در زمینه تلفن‌های معمولی، تلفن‌های اینترنتی و تصویری است. کمپانی یالینک تمرکز خود را بر روی محصولات مربوط به VOIP یا صدا برروی پروتکل اینترنت قرارداده و همیشه محصولات خود را طوری ارائه کرده که باکیفیت، به صرفه بوده و استفاده از آن‌ها آسان باشد.

از سری تلفن‌های پرفروش این شرکت می‌توان به تلفن T41p، W41p، T53w، T48g، T48u، و همچنین تلفن‌های بی سیم W60p، W53h، W56p اشاره کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از تنوع محصولات و قیمت‌ها اینجا کلیک کنید.

 

3- سیسکو CISCO

تلفن های آی پی سیسکو: مقاوم و با کیفیت عالی و مورد پسند کاربران

شرکت آمریکایی Cisco در سال 1984  توسط زوجی به نام خانم سندی لرنر و همسرش لئونارد بزاک با هدف فعالیت در زمینه ارتباطات تأسیس شد و مقر اصلی آن در شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا قرار دارد. سیسکو اولین شرکتی نبود که به طراحی و تولید روتر می‌پرداخت اما توانست نخستین شرکتی باشد که یک روتر با چندین پروتکل تولید کند. سیسکو در تولید محصولاتی مانند تلفن‌های ویپ و کنفرانسی، روتر‌ها و سوییچ‌ها محبوب و معروف است.

از سری تلفن‌های پرفروش این شرکت می‌توان به تلفن 9951، 8861، 7965، 7970 اشاره کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از دیگر تلفن‌های این برند اینجا کلیک کنید.

از اينکه تا پايان اين مقاله همراه ما بوديد از شما متشکريم. شرکت مهندسي سانا ارتباط پرديس با کادري مجرب و آزموده و با ارائه بروز ترين خدمات مخابراتي و ارتباطي در خدمت شما مشتريان ارجمند خواهد بود.

همچنين شما می‌توانید از طريق شماره 62806-021 با ما تماس بگيريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X