سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

هدست تک گوش Ubeida مدل UB200S/Y/C

هدست تک گوش Ubeida

هدست‌ها را می‌توان نوعی هدفون معرفی کرد که علاوه بر گوش دادن و دریافت صدا، میکروفونی هم برای ارسال دارند و به عبارتی می‌توان یک ارتباط دو طرفه ایجاد کرد. بروزرسانی میکروفون‌ها (افزودن قابلیت چرخش و تنظیم فاصله با صورت و بدن)، اتصال به کامپیوتر و تلفن، این محصول را مناسب‌ترین وسیله برای استفاده در مراکز تماس و Call Senter معرفی کرده است.

هدست تک گوش Ubeida مدل UB200S/Y/C با طراحی بسیار سبک و ظاهر زیبا

شرکت سانا ارتباط پرديس ارائه دهنده طیف متنوعی از هدست‌های با کیفیت و استاندارد بالا است. جهت مشاهده انواع هدست‌های مورد نظر خود اینجا را کلیک کنید. با ما همراه باشید:

هدست‌ها به 2 دسته کلی طبقه‌بندی می‌شوند

تک گوش: هدست تک گوش فقط بر روی یک گوش قرار می‌گیرد و گوش دیگر آزاد است. این مدل هدست در جاهایی استفاده می‌شود که نیازی به درگیر بودن همزمان دو گوش نیست، همچنین این امکان را فراهم می‌کند تا با گوش دیگر خود که درگیر نیست صدای همکاران را کامل بشنویم و با آنها در تعامل باشیم.

دو گوش: این نوع هدست هر دو گوش را پوشش می‌دهد و به دلیل پشتیبانی از صدای استریو، برای گوش کردن به صدای موسیقی و فایل‌های استریو نیز مناسب است. مخصوص محیط‌های بسیار شلوغ است.

هدست تک گوش Ubeida مدل UB200S/Y/C

این هدست از طراحی راحت و سبکی برخوردار است ظاهر زیبا و وزن سبک این هدست راحتی استفاده از آن را چندین برابر کرده است، تا شما هر مقدار در شبانه روز آن را استفاده کردید احساس خستگی نکنید و تحمل وزن آن بر روی گردن و گوش‌هایتان شما را آزار ندهد.

یکی از موارد بسیار مهم برای استفاده از این محصول کیفیت صدای بالای HD آن است. شما برای اینکه بتوانید به راحتی با محیط اطراف خود صحبت کنید یا موسیقی مورد علاقه ی خود را گوش کنید، باید صدای شفاف و با کیفیتی را دریافت کنید که این هدست برای شما این امکان را فراهم نموده است. حذف نویز از دیگر ویژگی‌های این محصول است. ارتباطی یکپارچه بدون نویز و قطعی در حین مکالمه قطعا راندمان کاری شما را بالا خواهد برد.

هدست تک گوش Ubeida دارای فوم گوشی قابل تنظیم و انعطاف پذیر است که راحتی استفاده از آن را دو چندان می‌کند. بالشتک‌های فوم گوش می‌تواند فشار بر روی گوش را کاهش دهد و استفاده ی آن را بسیار راحت می‌نماید. همچنین کیفیت صدای بالایی را ارائه می‌دهد. فناوری حفاظت شنوایی یک قابلیت منحصر به فرد است که هرگونه صدای مضر را حذف می‌کند.

هدست تک گوش Ubeida با طراحی سبک و ظاهری شیک

برای ساخت این هدست آزمایش‌های کیفی و سختگیرانه فشرده ای انجام شده که نتیجه بسیارعالی و قابل تأملی داشته است. استفاده از مواد برتر و فرآیند تولید پیشرفته ساخت این هدست با ارزش، برای کاربرانی که بودجه محدودی دارند اما نمی‌خواهند کیفیت را قربانی کنند، بسیار مناسب است. سری UB200 همچنین دارای طیف کاملی از گواهینامه‌های استاندارد است. گزینه لغو سر و صدا و حذف نویز با میکروفون خازنی، همچنین فناوری نوآورانه حذف نویز برای کاهش نویز پس زمینه از دیگر ویژگی‌های این مدل هدست است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید اینجا کلیک کنید.

از اينکه تا پايان اين مقاله همراه ما بوديد از شما متشکريم. شرکت مهندسي سانا ارتباط پرديس با کادري مجرب و آزموده و با ارائه بروزترين خدمات مخابراتي و ارتباطي در خدمت شما مشتريان ارجمند خواهد بود.

همچنين مي‌توانيد از طريق شماره 62806-021 با ما تماس بگيريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X