سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

پکیج 12 دوربین مدار بسته داهوا

پکیج 12 دوربین مدار بسته داهواReviewed by قلی پور on Dec 30Rating: 5.0

پکیج 12 دوربین مدار بسته داهوا

پکیج 12 دوربین مدار بسته داهوا قابل استفاده برای ساختمان های بزرگ و فضاهای وسیع است. در این مجموعه 6 دوربین مداربسته دام داهوا مدل1200MP و 6 دوربین مداربسته بولت داهوا مدل 1200BP قرار گرفته است. این پکیج که به همراه دی وی آر 5216AN عرضه می گردد، دارای تمامی متعلقات لازم می باشد و به همراه 180 متر کابل RG ترکیبی، یک ترانس 15 آمپر و به تعداد کافی فیش BNC عرضه می گردد. این پکیج به واسطه کیفیت بالای دوربین ها جزو دوربین های مداربسته حرفه ای قرار می گیرد.

 

دوربین مدار بسته بولت داهوا مدل HFW1200BP

همانطور که در بالا اشاره شد در این پکیج 6 دوربین مداربسته بولت داهوا 1200BP قرار گرفته است. این دوربین بر اساس تکنولوژی HDCVI داهوا که ویژه ی این برند می باشد ساخته شده است. بدنه این دوربین بولت داهوا آلومینیومی بوده و با ولتاژ DC12V عمل می کند. IP76 بودن این دوربین آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محافظت می کند و شما می توانید آن را در دمای 40- تا 60+ به کار برید.

از مشخصات فنی دوربین مدار بسته بولت داهوا مدل HFW1220BP می توان به لنز ثابت 3.6 میلی متری اشاره داشت. سنسور 2.9 اینچی سی ماس آن تصاویر را با وضوح 2 مگاپیکسل در اختیار کاربر قرار می دهد. از دیگر ویژگی های مهم آن سرعت فیلم برداری 25 فریم بر ثانیه به علاوه امکان تصویر برداری تا 50 متر در تاریکی است. دوربین مدار بسته داهوا دارای قابلیت OSD Menu شامل Day/Night(ICR), AWB, AGC, BLC نیز می باشد. این دوربین که فاقد POE است قابلیت تنظیم تراز سفیدی به صورت دستی و اتوماتیک را دارد.

 

1200BP4-600x600

دوربین مدار بسته دام داهوا مدل HDW1200MP

ساخت این دوربین مدار بسته دام داهوا مدل HDW1200MP بر اساس تکنولوژی HDCVI انجام گرفته که به طور انحصاری توسط این برند تولید می گردد. این دوربین مجهز به سنسور سی ماس 2.9 اینچی است که قادر به ارائه تصاویر Full HD با کیفیت 2 مگاپیکسل با عدد پیکسل موثر 1080×1920 می باشد. گفتنی است فاصله کانونی آن 3.6 میلی متر ثابت است. بدنه این دوربین مدار بسته دام کاملا فلزی بوده و استاندارد IP67 آن این محصول را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می سازد.

برای داشتن تصویری ویژه با استفاده از این دوربین مداربسته از تکنولوژی های ویژه ای استفاده شده است که در نهایت کیفیت تصاویر بسیار بالایی ارائه می دهد. دوربین مدار بسته دام داهوا 1220MP به واسطه دارا بودن LED های قدرتمند به دید در شب نیز مجهز است و امکان روشن کردن محیط تا 30 متر را نیز دارا است. این دوربین که دارای اتصالات و سیم کشی از نوع RG59 است با ولتاژ DC12V عمل می کند و می توان آن را در دمای 40- تا 60+ به کار برید.

 

DH-HAC-HDW1200MP

دی وی آر داهوا HCVR5216AN-S3

این دی وی آر مدل 5216AN دارای پردازنده Linux است و تصاویر تمامی کانال ها را با کیفیت 5 مگاپیکسل به صورت Live نمایش می دهد. این دستگاه ضبط تصاویر که از دو خروجی USB برخودار است دارای ورودی HDCVI / Analog / IP نیز هست، لازم به ذکر است این محصول قابلیت استفاده برای دوربین های IP+CVI+Analogue را دارد. خروجی تصویر این ابزار با دو فرمت متفاوت HDMI و VGA می باشد.

این DVR امکان انتقال تصاویر از 16 کانال تصویر را فراهم می کند همچنین دارای 1 کانال انتقال صوت نیز هست. همچنین با امکان ذخیره تصاویر در دو هارد SATA تا 8 ترابایت تصاویر را در حجم زیاد ذخیره می کند.

 

انتقال تصویر ساده و سریع

ویژگی مهم و جدید دوربین جدید داهوا امکان انتقال تصویر پر سرعت و ساده تر آن است. قابلیت انتقال تصویر P to P نسبت به سیستم های قبلی با سرعت بالاتر و بسیار ساده تر صورت می گیرد. شما دستگاه دی وی آر خود را با یک شماره سریال از طرف کارخانه دریافت می کنید، پس از روشن کردن دستگاه و تنها با اتصال مودم آن به اینترنت انتقال تصویر به سادگی صورت می گیرد. این کار تنها با اسکن کردن دو بارکد آن صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X