سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

پکیج 16 دوربین مداربسته داهوا HDCVI

پکیج 16 دوربین مداربسته داهوا HDCVIReviewed by قلی پور on Dec 29Rating: 5.0

پکیج 16 دوربین مداربسته داهوا HDCVI

package16

پکیج 16 دوربین مدار بسته داهوا

پکیج 16 دوربین مدار بسته داهوا مجموعه ای با 8 دوربین مداربسته دام داهوا مدل 1220MP و 8 دوربین مداربسته بولت داهوا مدل 1220BP می باشد. متعلقات این پکیج کامل بوده، دارای دی وی آر X5216AN می باشد و با 250 متر کابل RG، ترانس 20 آمپر و 32 فیش BNC به همراه 16 فیش تغذیه عرضه می شود.

دوربین مداربسته دام قابل استفاده برای فضاهای داخلی بوده و با توجه به ساختار و جنس بدنه دوربین مداربسته بولت می توانید آن را در محیط خارجی به کار برید. در ادامه این مطلب به معرفی اجزای سازنده این پکیج دوربین مداربسته حرفه ای از برند داهوا می پردازیم:

دوربین مدار بسته دام داهوا مدل HDW1200MP

همانطور که در بالا نیز اشاره شد در این پکیج 8 دوربین مداربسته دام داهوا مدل 1200MP قرار گرفته است. ساخت این دوربین دام داهوا بر اساس تکنولوژی HDCVI داهوا بوده که به طور انحصاری توسط این برند تولید می گردد. سنسور این دوربین از نوع سی ماس با قطر ورودی 2.9 اینچ است، گفتنی است فاصله کانونی لنز این دوربین 3.6 میلی متر و ثابت می باشد.

شما می توانید با استفاده از این دوربین تصاویر Full HD با کیفیت 2 مگاپیکسل (پیکسل موثر 1080×1920) در اختیار داشته باشید. این دوربین مدار بسته دام آلومینیومی بوده و استاندارد IP67 آن این محصول را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می سازد. برای داشتن تصویری ویژه با استفاده از این دوربین مداربسته از تکنولوژی های ویژه ای استفاده شده است که در نهایت کیفیت تصاویر بسیار بالایی ارائه می دهد.

دوربین مدار بسته دام داهوا 1220MP دارای LED های قدرتمندی است که امکان داشتن دید در شب معادل 30 متر را فراهم می آورد. این دوربین که دارای اتصالات و سیم کشی از نوع RG59 است با ولتاژ DC12V عمل می کند و می توان آن را در دمای 40- تا 60+ به کار برید.

DH-HAC-HDW1200MP

دوربین مدار بسته بولت داهوا مدل HFW1220BP

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل 1200BP بر اساس تکنولوژی HDCVI که ویژه ی داهوا می باشد ساخته شده اند. بدنه این دوربین بولت داهوا از جنس آلومینیوم بوده و با ولتاژ DC12V عمل می کند. IP76 بودن این دوربین آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محافظت می کند و شما می توانید آن را در دمای 40- تا 60+ به کار برید.

از مشخصات فنی این دوربین می توان به دارا بودن لنز ثابت 3.6 میلی متری آن اشاره داشت، تمام تصاویر با این فاصله کانونی واضح و فوکوس خواهند بود. سنسور 2.9 اینچی سی ماس آن تصاویر را با وضوح 2 مگاپیکسل در اختیار کاربر قرار می دهد.

از دیگر ویژگی های مهم دوربین مدار بسته بولت داهوا مدل HFW1220BP سرعت فیلم برداری 25 فریم بر ثانیه به علاوه امکان تصویر برداری تا 50 متر در تاریکی است. دوربین مدار بسته داهوا دارای قابلیت OSD Menu شامل Day/Night(ICR), AWB, AGC, BLC نیز می باشد. این دوربین که فاقد POE است قابلیت تنظیم تراز سفیدی به صورت دستی و اتوماتیک را دارد. 10 تا 20 کاربر می توانند به این دوربین مداربسته دسترسی داشته باشند.

Dahua-HFW1220BP

معرفی دی وی آر داهوا X5216AN

ویژگی اصلی دی وی آر XVR5216/4KL دارا بودن 16 کانال تصویر و 1 کانال انتقال صدا است و امکان ذخیره تصاویر در دو هارد SATA تا 8 ترابایت تصاویر را نیز دارد.

dvr

این دی وی آر مدل 5216AN دارای پردازنده Linux است و تصاویر تمامی کانال ها را با کیفیت 5 مگاپیکسل به صورت Live نمایش می دهد. این دستگاه ضبط تصاویر که از دو خروجی USB برخودار است دارای ورودی HDCVI / Analog / IP نیز هست، لازم به ذکر است این محصول قابلیت استفاده برای دوربین های IP+CVI+Analogue را دارد. خروجی تصویر این ابزار با دو فرمت متفاوت HDMI و VGA می باشد. شما می توانید تصاویر این دی وی آر را بر روی دستگاه IOS یا Android خود دریافت کنید.

انتقال تصویر ساده و سریع

در جدید ترین انواع دی وی آر داهوا امکان انتقال تصویر با سرعت بالا تر و بسیار ساده تر فراهم آمده است. این قابلیت انتقال تصویر که P to P نام دارد نسبت به سیستم های قبلی با سرعت بالاتر و بسیار ساده تر صورت می گیرد. با دریافت دستگاه دی وی آر خود با یک شماره سریال از طرف کارخانه، پس از روشن کردن دستگاه و تنها با اتصال مودم آن به اینترنت انتقال تصویر به سادگی صورت می گیرد.

این کار تنها با اسکن کردن دو بارکد آن صورت می گیرد. برای دریافت این تصاویر بر روی گوشی هوشمند خود، اپلیکشن آن را بر روی دستگاه خود نصب می کنید و می توانید به سادگی تصاویر را دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X