سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : 5,940,000 تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : 5,940,000 تومان

معرفی 2 مدل گوشی تلفن بی سیم DECT و WiFi

تلفن بی سیم DECT و WiFi

 

شرکت سانا ارتباط پردیس در راستای ارائه مطالب نوین و همچنین ارائه بروزترین و با کیفیت‌ترین خدمات ارتباطی در خدمت مشتریان عزیز است. هم اکنون می‌توانید از اینجا با محصولات و خدمات شرکت سانا ارتباط پردیس آشنا شوید.

گوشی تلفن بی سیم DECT:

تلفن‌های بی سیم DECT به کاربران این امکان را می‌دهد که از روی میز خود رها شده و در هر کسب و کار، انبار، فروشگاه خرده‌فروشی یا خانه مسکونی بدون محدودیت حرکت کنند. بسیج ارتباطات در هر محیط شبکه‌ای منجر به افزایش کارایی و همکاری می‌شود.

تلفن‌های بی سیم DECT این قابلیت را دارد که شبکه VoIP خود را در هر کسب و کار، انبار، فروشگاه خرده‌فروشی و محیط مسکونی راه‌اندازی کنید. تلفن‌های DECT توسط ایستگاه‌های پایه DP750 و DP752 DECT پشتیبانی می‌شوند تا عملکرد تلفن و جابجایی درجه یک را ارائه دهند و به مجموعه‌ای از ویژگی‌های قدرتمند دسترسی داشته باشند.

سری DP کیفیت بالا و مقرون به صرفه ارائه می‌دهد، راه‌حل بی سیم برای بسیج شبکه‌های VoIP در هر فضای کوچک تا متوسط  3 DECT بی سیم را ارائه می‌دهد،گوشی‌هایی که با DP750 یا DP752 جفت می‌شوند ایستگاه پایه برای پشتیبانی از برد تا 400 متردر فضای باز و 50 متر در داخل خانه از تحرک و کارایی تماس برای افزایش بهره‌وری در هر شبکه ارتباطی استفاده می‌شود.

 

گوشی تلفن بی سیم DECT مدل DP720:

تلفن بی سیم DECT مدل DP720 راه‌حلی عالی برای هر کسب و کار، انبار، فروشگاه خرده‌فروشی یا محیط مسکونی است. این توسط ایستگاه پایه VoIP DP750 DECT Grandstream پشتیبانی می‌شود. گوشی بی سیم DP720 به کاربر این امکان را می‌دهد که خود را از میز خود باز کند و آزادانه و کارآمد در محیط کار حرکت کند. هنگامی که با DP750 Grandstream جفت می‌شود، DP720 یک راه‌حل VoIP آماده شده برای هر کاربر تجاری یا مسکونی ارائه می‌دهد.

این تلفن بی سیم DECT برای کاربرانی که به دنبال موبایل بودن و دسترسی به ویژگی‌های ضروری کنترل تماس هستند، انتخاب ایده‌آلی است. حداکثر 5 تلفن DP720 می‌توانند با یک ایستگاه پایه DP750 DECT جفت شوند و هر کدام از 10 حساب SIP، صدای فول اچ‌دی، جک هدست 3.5 میلی‌متری، پشتیبانی از چند زبان، بلندگو و غیره پشتیبانی می‌کنند.

گوشی تلفن بی سیم DECT مدل DP720 مناسب برای هر کسب و کار، انبار، فروشگاه خرده‌فروشی یا محیط مسکونی

 

امکانات 

  • توسط ایستگاه پایه DP750 DECT Grandstream پشتیبانی می‌شود.
  • 5 گوشی DP720 توسط هر DP750 پشتیبانی می‌شود.
  • پشتیبانی از برد 300 متر در فضای باز و 50 متر در فضای داخلی از ایستگاه پایه DP750
  • پشتیبانی از حداکثر 10 حساب SIP در هر گوشی
  • صدای فول اچ دی هم در بلندگو و هم در گوشی
  •  جک هدست 3.5 میلی متری، کنفرانس صوتی 3 طرفه گزینه‌های تأمین خودکار شامل فایل‌های پیکربندی TR-069 و XML.
  • فناوری احراز هویت و رمزگذاری DECT برای محافظت از تماس‌ها و حساب

 

ایستگاه پایه گوشی بی سیم DP750 DECT:

یک محیط همه جانبه DECT را تصور کنید که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از تلفن بی سیم DECT روی دسکتاپ خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. DP750 با حداکثر پنج گوشی از سری DECT جفت می‌شود تا یک راه‌حل شبکه قدرتمند و موبایلی ایجاد کند. DP750 یک شبکه DECT همه جانبه ایجاد می‌کند تا حرکت سیار و کارآمد را در سازمان شما فعال کند.

یک راه‌حل قدرتمند موبایل و انعطاف‌پذیری کاربر زمانی به دست می‌آید که با حداکثر پنج گوشی در سری DECT جفت شود. DP750 بردی تا 300 متر در فضای باز و 50 متر در داخل خانه را پشتیبانی می‌کند. این ایستگاه پایه حداکثر 10 حساب SIP و 5 تماس همزمان را ارائه می‌کند و در عین حال ویژگی‌ها و عملکردهای ضروری کنترل تماس، مانند کنفرانس 3 طرفه، انتقال تماس و انتقال تماس را نیز ارائه می‌دهد.

یک تعامل یکپارچه را می‌توان از طریق DP750، با دادن یک حساب SIP مشترک از DP750 به همه گوشی‌ها، به دست آورد. DP750 از انواع روش‌های تأمین خودکار و امنیت رمزگذاری TLS/SRTP/HTTPS پشتیبانی می‌کند.

 

تلفن بی سیم DECT: ایستگاه پایه DECT مدل DP750 با قابلیت جفت شدن با 5 گوشی سیم

امکانات:

  • حداکثر 10 حساب SIP در هر سیستم
  • حداکثر 10 خط در هر گوشی
  • حداکثر 5 تماس همزمان در هر سیستم DECT را تا 300 متر در فضای باز و 50 متر در داخل را پشتیبانی می‌کند.
  • کنفرانس صوتی 3 طرفه
  • صدای فول اچ دی، PoE یکپارچه
  • گزینه‌های تأمین خودکار شامل فایل‌های پیکربندی TR-069 و XML
  •  فناوری رمزگذاری امنیتی TLS و SRTP برای محافظت از تماس‌ها و حساب‌ها
  • چندین گزینه گروه حلقه، از جمله حالت‌های دایره‌ای، خطی، موازی و اشتراکی

 

گوشی تلفن بی سیم WiFi مدل WP820:

تلفن بی سیم WiFi مدل WP820 یک گوشی تلفن بی سیم WiFi قابل حمل است که برای انواع شرکت‌ها و برنامه‌های کاربردی بازار عمودی، از جمله خرده‌فروشی، تدارکات، پزشکی و امنیتی طراحی شده است. این ترکیبی قدرتمند از ویژگی‌ها، تحرک و دوام را برای پاسخگویی به نیازهای تلفن قابل حمل ارائه می‌دهد. WP820 یک تلفن قابل حمل WiFi با پشتیبانی از WiFi دو بانده، بلوتوث داخلی، و طراحی پیچیده آنتن ارائه می‌دهد تا به کاربران اجازه دهد تا به طور یکپارچه در هر محیط WiFi پرسه بزنند.

این تلفن وای فای قدرتمند و قابل حمل مجهز به پشتیبانی وای فای دو بانده یکپارچه 802.11a/b/g/n، طراحی پیشرفته آنتن و پشتیبانی از رومینگ، و بلوتوث یکپارچه برای جفت شدن با هدست و دستگاه‌های تلفن همراه است. WP820 با افزودن زمان مکالمه 7.5 ساعته و صدای HD با میکروفون‌های دوگانه، ترکیبی قدرتمند از ویژگی‌ها، تحرک و دوام را برای پاسخگویی به نیازهای تلفن قابل حمل ارائه می‌دهد. GMC08، یک بسته شارژ باتری برای WP820 که می‌تواند تا 8 باتری را در یک زمان شارژ کند، به طور جداگانه در دسترس است.

گوشی تلفن بی سیم WiFi مدل WP820 مناسب برای انواع شرکت‌ها، بازارهای عمودی، از جمله خرده‌فروشی، تدارکات و ...
گوشی تلفن بی سیم WiFi مدل                   WP820

 

امکانات:

  • WiFi دو بانده با طراحی آنتن کارآمد و پشتیبانی پیشرفته رومینگ
  •  بلوتوث برای همگام‌سازی هدست و دستگاه‌های تلفن همراه (مخاطبین و انتقال تماس)
  • صدای HD و طراحی MIC دوگانه با فناوری AEC و Noise Shield
  • باتری 1500 میلی آمپری قابل شارژ، 7.5 ساعت مکالمه، 150 ساعت آماده به کار
  • شتاب‌سنج و دکمه قابل تنظیم برای فشار به صحبت، وحشت و سایر عملکردهای مرتبط
  •  پورت Micro USB و جک هدست 3.5 میلی‌متری، 2 حساب SIP، 2 خط
  • از برنامه‌های Android سفارشی متناسب با صفحه/کلیدهای گوشی پشتیبانی می‌کند
  •  شارژر باتری (GMC08) که می‌تواند تا 8 باتری را در یک زمان شارژ کند به صورت جداگانه موجود است

 

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا کلیک کنید.

 

از اينکه تا پايان اين مقاله همراه ما بوديد از شما متشکريم. شرکت مهندسي سانا ارتباط پرديس با کادري مجرب و آزموده و با ارائه بروزترين خدمات مخابراتي و ارتباطي در خدمت شما مشتريان ارجمند است.

همچنين مي‌توانيد از طريق شماره 62806-021 با ما تماس بگيريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X