سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

لامپ دوربین دار

لامپ دوربین دارReviewed by سانا ارتباط پردیس on Oct 5Rating: 5.0لامپ دوربین دارلامپ دوربین دار از جدیدترین تکنولوژی‌های دوربین مدار بسته ارائه شده در بازار می‌باشد و خرید آن به دلیل سادگی استفاده و امکانات جالب و پیشرفته بسیار رایج شده است. مطابق تصویر پایین این دوربین به شکل یک لامپ طراحی شده و دارای یک سرپیچ معمولی می‌باشد که برق دوربین از این طریق تامین می‌شود همچنین دارای LED های مادون قرمز جهت دید در شب می‌باشد.

لامپ دوربین دار

لامپ دوربین دار از جدیدترین تکنولوژی‌های دوربین مدار بسته ارائه شده در بازار است و خرید آن به دلیل سادگی استفاده و امکانات جالب و پیشرفته بسیار رایج شده است. مطابق تصویر پایین این دوربین به شکل یک لامپ طراحی شده و دارای یک سرپیچ معمولی است که برق دوربین از این طریق تامین می‌شود همچنین دارای LED های مادون قرمز جهت دید در شب است.

لامپ دوربین دار می‌تواند محیط خود را بدون هیچ نقطه کوری بصورت ۳۶۰ درجه پوشش داده و در اغلب موارد توسط افراد قابل تشخیص نیست و با لامپ‌های ال ای دی جدید اشتباه گرفته می‌شوند.

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی و یا IOS بر روی موبایل یا تبلت اندرویدی یا اپل خود محیط مورد نظر را از هر نقطه‌ای در دنیا بصورت آنلاین و با کیفیت HD و یا فول اچ دی تصویر و صدای محیط نصب دوربین لامپی خودتان را ببینید و بشنوید.

لامپ‌های دوربین دار علاوه بر انتقال تصویر روی موبایل و انتقال صدا به سمت موبایل شما به صورت اینترنتی، دارای قابلیت انتقال صدای شما به سمت دوربین برای داشتن مکالمه دو طرفه نیز هستند.

 

 

لامپ دوربین دار از جدیدترین تکنولوژی‌های دوربین مدار با کاربری آسان و امکانات جالب و پیشرفت

دوربین به شکل لامپ و لامپ دوربین دار

لامپ‌های دوربین دار همانند دوربین های نظارتی دارای مارک و برند و مدل‌های مختلف می‌باشند. مدل‌های لامپ طرح دوربین موجود در بازار ایران تولید کشور چین و به صورت مارک دار و بدون مارک و برند ارائه می‌شوند.

دوربین‌های لامپی و انواع دوربین به شکل لامپ موجود در بازار با کیفیت‌های معمولی، اچ دی و فول اچ دی و از ۱ تا ۲.۴ مگا پیکسل به فروش می‌رسند.

 

انواع لامپ دوربین دار

تکنولوژی‌ها و امکانات به کار رفته در انواع لامپ دوربین دار عبارتند از:

  • تکنولوژی ارتباط بیسیم در انواع دوربین مداربسته وایرلس لامپی و لامپ طرح دوربین بدون سیم‌کشی تصویر
  • انواع دوربین لامپی ۱ تا ۲.۴  مگا پیکسل با CCD های CMOS و سونی
  • تکنولوژی وای فای جهت اتصال دوربین به صورت بیسیم به انواع مودم ADSL یا مودم سیم کارت خور جهت استفاده از اینترنت مودم برای انتقال تصویر اینترنتی
  • چیپست‌های تصویر با رزولوشن‌های مختلف از VGA و SD گرفته تا HD  و FHD
  • پشتیبانی از کارت‌های حافظه از ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت
  • بهره‌مندی از حسگرهای حرکتی جهت ضبط تصویر در صورت مشاهده حرکت
  • و همچنین قابلیت ضبط تصویر مداوم تا چندین روز بر روی کارت حافظه
  • تکنولوژی دید در شب مادون قرمز سیاه و سفید و دید درد شب رنگی
  • لنزهای واید چشم برای استفاده در انواع دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه پانوراما Fisheye طرح لامپ
  • تکنولوژی‌های ۳G و ۴G برای استفاده در انواع دوربین سیم کارت خور لامپی

 

کارت حافظه را در انواع دوربین لامپی بررسی کنیم

انواع لامپ دوربین دار دارای شیار کارت حافظه یا جایگاه رم میکرو اس دی با قابلیت پشتیبانی تا ۶۴ گیگابایت رم خارجی هستند. و نیازی به دستگاه DVR یا دستگاه NVR جداگانه برای ضبط تصاویر ندارند و تصاویر بر روی کارت حافظه نصب شده بر روی دوربین ضبط می‌گردند.

هر ۴۰ دقیقه ضبط فیلم با فرمت avi نیاز به یک گیگا بایت فضا دارد.

برای استفاده از این دوربین‌ها باید آن‌ها را بر روی سرپیچ لامپ داخل جعبه دوربین و یا سرپیچ لامپ سقفی یا هالوژن یا چراغ شب خواب بست، و از این لحاظ نیاز به برق‌رسانی برای دوربین وجود دارد.

 

لامپ دوربین دار و تکنولوژی فوتوسل

لامپ دوربین دار از تکنولوژی فوتوسل بهره‌مند است. که فعال بودن این تکنولوژی در دوربین این امکان را برای شما فراهم می‌نماید که در صورت تشخیص نور کمتر از ۱Lux به صورت خودکار لامپ طراحی شده در قاب دوربین را روشن نموده و با افزایش میزان نور مجددا آن را خاموش نماید.

همچنین امکان خاموش و روشن کردن لامپ دوربین از راه دور و از طریق نرم‌افزار یاد شده وجود دارد.

همچنین برخی از انواع این دوربین‌ها دارای سنسور حرکتی بوده و با مشاهده حرکت شروع به ضبط تصویر و در برخی مدل‌ها ارسال آلارم اینترنتی بر روی موبایل شما می‌کنند.

از آنجاییکه این دوربین‌ها در حالت Motion Detection تنها با دیدن حرکت شروع به ضبط تصویر می‌کنند می‌توانند مدت زمان طولانی‌تری را بر روی کارت حافظه ضبط نمایند که این مدت می‌تواند تا ۱۰ و یا حتی ۲۰ روز به طول بیانجامد.

 

دوربین‌های طرح لامپ مجهز به وای فای یا وایرلس

استفاده از سیستم‌های امنیتی و سیستم‌های نظارتی در کارگاه‌های اقتصادی کوچک نظیر فروشگاه‌ها، تولیدی‌ها، تعمیرگاه‌ها و … همگانی شده است. و یکی از نیازهای مشتریان کنترل آنلاین کارگاه اقتصادی خود است.

سرعت پیشرفت تکنولوژی در صنعت CCTV بسیار چشم‌گیر است. هر کاربر متصل به دوربین به‌صورت مجزا می‌تواند در PC و یا در گوشی همراه خود تصویر را با حالات مختلف به‌ دلخواه خود ۲ یا ۴ بخش تقسیم کرده و هرکدام را جداگانه مدیریت نماید.

مشتریان با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از راه‌حل‌های دوربین مداربسته  را انتخاب می‌کنند. ارزان‌ترین راه‌حل، استفاده از دوربین‌های سری وایرلس بوده که توجه اکثر مشتریان را به خود جلب کرده است. یکی دیگر از دلایل خرید دوربین لامپی پانوراما مجهز به وای فای نصب آسان و سریع آن است.

نرم‌افزار قدرتمند این دوربین مدار بسته تمام امکانات را یکجا در اختیار یک تا صد کاربر متصل به خود قرار داده و کاربران بدون وقفه می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

این دوربین مناسب کنترل حدودی منطقه است و به دلیل داشتن تصویر از بالا و دید وسیع، جزییات قابل رویت نیست و چون کیفیت سنسور در ۳۶۰ درجه تقسیم می‌شود نمی‌توان کیفیت دوربین‌های لنز ۲.۴ و یا ۳.۶ میلی متری را از آن انتظار داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X