سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

تلفن گرند استریم مدل GHP621

با شما هستیم تا در مورد تلفن گرند استریم مدل GHP621 صحبت نماییم. اما اجازه دهید در ابتدا کمی در مورد برند گرند استریم صحبت نماییم و سپس این مدل از تلفن را به طور کامل معرفی کنیم.  همانطور که میدانید گرند استریم یک برند آمریکایی است و از سال 1392 در زمینه دوربین های تحت شبکه، تلفن های IP، درگاه های VoIP، مبدل های تلفن آنالوگ، IP PBX و… فعالیت می کند و یکی از قدرتمندترین شرکت ها در این زمینه می باشد. همچنین، این شرکت انواع تجهیزات ویپ را نیز عرضه می کند.

تلفن های بسیار زیادی به طور سالانه توسط این برند تولید میشوند که هر کدام براساس قابلیت ها و امکاناتی که دارند در سازمان های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. برای مثال در لابی هتل ها و در داخل آسانسورها از تلفن های کم جا استفاده میشود که از مدل های پرکاربرد آن میتوان به مدل GHP621 اشاره نمود.

تلفن گرند استریم مدل GHP621 یک نوع تلفن هتلی است که دارای امکانات کاربردی و مفیدی می باشد که برای بسیاری از مکان ها نیز استفاده میشود. این مدل یکی از جدیدترین مدل های گرنداستریم است و به همین دلیل ممکن است بسیاری از افراد آن را نشناسند. این تلفن  دارای  بلندگوی HD بوده و همچنین امکان شماره گیری سریع تا ۱۰ شماره را فراهم مبکند. علاوه بر این موارد تلفن مدل GHP621 دارای شش کلید قابل برنامه ریزی، کنفرانس صوتی ۳ طرفه، دو حساب کاربری، قابلیت حذف نویز و … می باشد و نه تنها برای هتل ها قابل استفاده است بلکه درون آسانسورها، آپارتمان ها، اتاق های نگهبانی و… میتوان از آنها استفاده نمود.

تلفن هتلی ویپ گرنداستریم GHP621

تلفن گرند استریم مدل GHP621

 

اگر بخواهیم ویژگی های این مدل را به طور کامل شرح دهیم باید بگوییم که تلفن ویپ گرند استریم مدل GHP621 ویژگی هایی مانند شماره گیری مجدد، پست صوتی، کنفرانس، شماره گیری های منعطف، تماس ناموفق و نگه داشتن تماس را داراست.

این دستگاه از اداپتور (GHP620W/GHP621W)  با قدرت ورودی 100~240Vac 50~60Hz و خروجی: (12V/0.5A(6W پشتیبانی میکند.

وزن این تلفن حدود 560 گرم بوده و به وسیله پایه ای که دارد به راحتی در هر مکانی قابل نصب می باشد. همچنین این تلفن از پورت شبکه با PoE پشتیبانی می کند و همچنین دارای دستگاه GDMS آنلاین برای ایجاد یک رابط متمرکز می باشد.

اگر بخواهیم تلفن گرند استریم مدل GHP621 را از لحاظ ظاهری بررسی نماییم باید بگوییم که این تلفن  شامل 26 کلید کلی است، که 6 کلید قابل برنامه ریزی و 12 کلید شماره تلفن استاندارد (0-9 کلیدهای شماره گیری سریع پیکربندی شده در صفحه وب) و 5 کلید عملکرد (فلش، شماره گیری مجدد، هندزفری، پست صوتی، نگه داشتن)، 3 کلید کنترل صدا، بالا/پایین/بی صدا (با LED رنگی قرمز) میباشد.

 

حال اگر بخواهیم تمامی ویژگی های این محصول را به صورت موردی بیان نماییم، به شرح زیر هستند.

ویژگی های تلفن گرند استریم مدل GHP621

  • دارای دو حساب SIP ( سیپ در واقع یک پرتوکل است که برای شروع و پایان یه نشست به کار میرود. این نشست ها حاوی اطلاعاتی همچون ارتباط بین چند دستگاه، صدا و… هستند که این مدل از 2 حساب پشتیبانی میکند)
  • حفاظت در سطح سازمانی(حفاظت سازمان مانند رمزنگاری، شناسایی دو عاملی، مدیریت دسترسی و…)
  • دارای قابلیت کنفرانس صوتی 3 طرفه (پشتیبانی از پیجینگ چندبخشی و امکان کنفرانس صوتی سه طرفه)
  • پشتیبانی از قابلیت POE (این فناوری مسئولیت ارسال برق بر روی کابل شبکه را بر عهده دارد. به این معنا که دیگر نیاز نیست از دو کابل برای برق رسانی و اتصال به شبکه استفاده کنید و دستگاه تنها به یک کابل متصل خواهد شد.)
  • تک رنگ( سفید)
  • دارای تجهیزاتی همچون منبع تغذیه، پایه و دفترچه راهنما
  • پشتیبانی از کدک صوتی Opus جهت فشرده سازی صدا (کم کردن حجم انتقال صدا و حفظ کیفیت آن برای جلوگیری از تاخیر در انتقال صدا)
  • قابلیت نصب و تنظیم آسان
  • سازگاری با HAC(سمعک)
  • پشتیبانی از الگوریتم انعطاف پذیری پیشرفته در برابر لرزش

حال که ویژگی های این مدل بیان شد، اگر برطرف کننده نیازهای شما می باشد میتوانید آن را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که این مدل دارای قیمتی بسیار مناسب است و با توجه به امکاناتی که ارائه میدهد قیمت پایینی دارد. پس اگر قیمت برای شما مهم است حتما این مدل را انتخاب نمایید.

خرید تلفن گرند استریم مدل GHP621

در حالت کلی، بیشتر سازمان ها به دلیل امکاناتی که تلفن های این برند در اختیار آنها قرار میدهند، یکی از مدل های گرند استریم را انتخاب میکنند. زیرا تمامی تلفن های این برند دارای کیفیت بالا، باتری هایی قوی، عملکردی قدرتمند و بدون مشکل، طراحی زیبا، مقرون به صرفه و کارآمد هستند. مدل GHP621 نیز از این قائده مستثنی نمی باشد و از تمام مزایا برخورد است. این مدل تنها برای سازمان ها ساخته نشده و برای بسیاری از اماکن به کار میرود.

در حالت کلی میتوان گفت که تلفن هایی با چنین قابلیت هایی برای انواع محل های کار مناسب هستند و امکانات بسیار مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار میدهند. برای مثال اگر از این مدل در لابی هتل ها استفاده شود، بهترین راه ارتباط بین واحد پذیرش و مهمانان خواهد بود و همچنین در هزینه ها نیز بسیار صرفه جویی میشود. زیرا این نوع از تلفن ها بسیار قیمت مناسبی دارند. همچنین با فعال نمودن تلفن گویا، مشتریان میتوانند با بخش های مختلف هتل در ارتباط باشند و زمانی که کارمندان بخش پذیرش ساعات شلوغی را سپری میکنند، افراد از طریق تلفن گویا بتوانند کارهایی نظیر رزرو، تماس با مدیریت، تماس با رستوران و… انجام دهند.

حال که به طور کامل با این مدل و امکانات آن آشنا شده اید، میتوانید از طریق سایت ما آن را خریداری نمایید. شرکت ما ( سانا ارتباط پردیس) سالهاست در زمینه فروش، نصب و راه اندازی سیستم های ویپ فعالیت دارد و ما تا کنون سعی نموده ایم تجهیزاتی کاملا اورجینال، مقرون به صرفه و بدون واسطه به مشتریان خود تحویل دهیم.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X