سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

نصب و راه اندازی voip

نصب و راه اندازی voipReviewed by سانا ارتباط پردیس on Sep 28Rating: 5.0راه اندازی و نصب ویپدو نوع تکنولوژی معروف برای راه اندازی ویپ :ـ سیسکو:سیسکو به دلیل قابلیت هایenterprise  اغلب برای سازمان‌های بزرگ با بیش از ۵۰۰ کاربر استفاده می‌شود.ـ استریک:اما سیستم تلفتی استریسک (Asterix)یک سیستم تلفنی متن باز بوده و امروز توسعه دهنگان زیادی به صورت جدی روی آن کار کرده اند و همچنان نیز در حال توسعه و گسترش آن هستند. از جمله آنها می توان به Free PBX ، Elastix  ، Trixbox و … اشاره کرد که  با ارائه پنل کاربری Web base ،کار کردن با سیستم تلفنی را تا سطح کاربران معمولی کامپیوتر نیز آسان کرده اند.

نصب و راه اندازی VOIP

دو نوع تکنولوژی معروف برای راه اندازی voip:

ـ سیسکو:

سیسکو به دلیل قابلیت‌های enterprise اغلب برای سازمان‌های بزرگ با بیش از ۵۰۰ کاربر استفاده می‌شود.

 

ـ استریسک:

اما سیستم تلفتی استریسک (Astrisk) یک سیستم تلفنی متن باز بوده و امروز توسعه‌دهنگان زیادی به صورت جدی روی آن کار کرده‌اند و همچنان نیز در حال توسعه و گسترش آن هستند. از جمله آن‌ها می‌توان به Free PBX ،Elastix ،Trixbox و … اشاره کرد که  با ارائه پنل کاربری Web base، کار کردن با سیستم تلفنی را تا سطح کاربران معمولی کامپیوتر نیز آسان کرده‌اند.

خدمات شرکت سانا ارتباط پردیس برای راه‌اندازی سیسم تلفنی:

شرکت سانا ارتباط پردیس نیز با بهره‌گیری از تیمی متخصص و مجرب توانسته راهکارهای با کیفیت و متنوعی را در زمینه راه اندازی ویپ به مشتریان خود عرضه کند که شامل بخش‌های زیر است:

 

معرفی خدمات ارائه شده برای نصب و راه اندازی VOIP

_مشاوره:

برگزاری جلسات توجیهی با مشتریان برای انتخاب بهترین تجهیزات و راهکارهای مختلف سیستم‌های تلفنی به این صورت که ابتدا نیاز آن‌ها بررسی می‌شود سپس بر اساس بودجه کارفرما قابلیت‌ها و ویژگی‌های سیستم VOIP بررسی می‌گردد.

 

طراحی:

طراحی و تهیه Plan سیستم تلفنی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها در جهت پیاده‌سازی هرچه بهتر انتقال صدا در بستر‌های مختلف شبکه بخصوص LAN و WAN

تأمین تجهیزات:

تهیه تجهیزات لازم برای سیستم‌های تلفنی ویپ در برندهای معتبر و با کیفیت روز دنیا از جمله سرورهای IP PBX، تلفن‌های IP، گیتوی، کارت‌ها و ماژول‌های VOIP استریسک و سیسکو، سوئیچ‌های مدیریتی و…

 

پیاده‌سازی، اجرا، نگهداری و پشتیبانی:

نصب و اجرای سیستم‌های تلفنی یکپارچه سازمان‌ها و شرکت‌ها، توسعه و ارتقا سیستم‌های تلفنی تحت شبکه موجود و troubleshooting مشکلات‌ آن‌ها و همچنین عقد قرارداد نگهداری و پشتیبانی سیستم‌های تلفنی یکپارچه سازمان‌ها و شرکت‌ها از جمله خدمات شرکت سانا ارتباط پردیس در زمینه سیستم‌های تلفنی تحت شبکه و یکپارچه است.

جهت انجام خدمات و یا مشاوره با کارشناسان شرکت سانا ارتباط پردیس  تماس بگیرید.

تجهیزات مورد نیاز جهت نصب و راه اندازی VOIP چیست؟

سرور برای نصب سیستم تلفن، کارت یا Gateway با برندهای معتبر و با کیفیت، گوشی‌های تلفن تحت شبکه و یک شبکه که کیفیت بالایی داشته باشد. جهت تأمین تجهیزات مورد نیاز و همچنین مشاهده قیمت‌ها می‌توانید به سایت سانا ارتباط پردیس مراجعه نمایید.

 

 

با نصب و راه اندازی VOIP یک ارتباط گسترده و با کیفیت را تجربه کنید.

خدمات متمایز نصب و راه اندازی voip شرکت سانا ارتباط پردیس:

ـ داشتن نیروهای متخصص و با تجربه

ـ ارائه راهکارهای مقرون به صرفه با توجه به بودجه کارفرما

ـ استفاده از تجهیزات خوب و با کیفیت

ـ برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کارکنان

ـ بهترین پشتیبانی بعد از نصب و راه‌اندازی

پس نتیجه می‌گیریم شرکت‌ها و ارگان‌هایی که حجم بالایی از تماس را دارند می‌توانند از قابلیت‌های موجود درسیستم voip استفاده نمایند و جهت نصب و راه‌اندازی آن اقدام نمایند.

شرکت سانا ارتباط پردیس با کادری مجرب و متخصص در زمینه نصب و راه‌اندازی VOIP آمادگی خود را در زمینه همکاری با تمامی نهادهای دولتی و خصوصی اعلام می‌دارد.

سؤالات متداول قبل از انجام پروژه

بستگی به حجم کار و میزان کاربران آن شبکه دارد ولی در صورت وجود شبکه و پس از خرید تجهیزات نهایتاً ۳ الی ۵ روز جهت پیکربندی‌های مختلف زمان نیاز دارد.

 

در صورتی که کیفیت شبکه قبلی مورد قبول باشد و در آن Packet Lost وجود نداشته و Ping Time زیر ۵۰ ثانیه باشد نه نیازی به شبکه و نه کابل‌کشی مجدد است.

 

گوشی‌های تحت شبکه voip در برندها، کیفیت‌ها و امکانات بسیار متنوعی در بازار قرار دارند و به همین دلیل ابتدا نیازهای شما دریافت و توسط واحد فروش شرکت سانا ارتباط پردیس هر دستگاه به شما اعلام خواهد شد.

 

بله در سیستم SIp تعدادی نرم‌افزار بر روی گوشی‌های هوشمند قابل نصب هستند که امکان اتصال به سرورهای voip و برقراری ارتباط را دارند که در مقاله‌ای جداگانه برای شما توضیح خواهیم داد.

آیا قرار دادن سیستم ویپ در اینترنت کار درستی است؟

قرار دادن سیستم voip بر بستر اینترنت بدون هیج تنظیمات و تجهیزات امنیتی بسیار خطرناک است و اصلا توصیه نمی‌شود زیرا در کمتر از ۵ روز سیستم مورد نظر هک شده و قبض‌های تلفن چند میلیون تومانی برای شما در بر خواهد داشت.

چرا نباید سیستم voip را به بستر اینترنت متصل کرد؟

در محیط اینترنت ربات‌هایی هستند که شبانه روز به دنبال سرورهای voip بدون امنیت هستند تا آن‌ها را هک کنند و از آن‌ها جهت فروش خطوط بین‌المللی استفاده کنند لذا این کار به شدت خطرناک است و در صورت نیاز به این امر حتماً با یک متخصص در این زمینه جهت برقراری امنیت هر چه بیشتر سیستم خود و نصب دستگاه‌هایی مثل فایروال و UTM جهت این کار اقدام نمایید.

شرکت سانا ارتباط پردیس در این زمینه آمادگی خود را جهت همکاری با شما سروران گرامی اعلام می‌دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X