سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

بهترین شرکت های ارائه دهنده voip در سال 2023

با شما هستیم تا مورد شرکت های ارائه دهنده voip صحبت نماییم. همانطور که میدانید voip،  یک فناوری است که امکان انتقال صدا و تصویر از طریق اینترنت را فراهم می‌کند.

به عبارت دیگر، VoIP به افراد اجازه می‌دهد تا به روشی نوین و بدون استفاده از خطوط سنتی و تنها از طریق اینترنت و با استفاده از دستگاه های مختلفی مانند کامپیوترها، تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و … با یکدیگر صحبت کنند. این فناوری  به دلیل هزینه کمتر نسبت به تلفن‌های سنتی، امکانات بیشتر مانند تماس تصویری و  ارسال پیام‌های صوتی و تماس‌های گروهی بسیار محبوب شده و سازمان های بسیار زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده میکنند. این تکنولوژی توسط شرکت های زیادی ارائه میشود که ما در ادامه بهترین شرکت های ارائه دهنده را معرفی خواهیم نمود. اما اکنون اجازه دهید کمی به طور کلی در مورد شرکت های ارائه‌دهنده voip و ویژگی های آنها صحبت نماییم.

ویژگی های شرکت های ارائه دهنده voip

در دهه های گذشته در کشورهای دیگر از این فناوری استفاده میشد، اما در کشور ما چندسالی است که از فناوری voip استفاده میشود و به دلیل سرعت بالا، کاهش هزینه ها و… مورد توجه بسیاری از سازمان ها، ادارات، مراکز درمانی و… قرار گرفته و تقریبا در تمامی مشاغل میتوان حضور این فناوری را حس کنید.

این سیستم به سازمان ها کمک نموده تا کارهایی مانند رسیدگی به امور مشتریان، پاسخگویی به تماس ها و… به شکل ساده تری انجام شود و سرعت انجام وظایف بالاتر رود. به همین خاطر است که شرکت های ارائه دهنده voip نیز هر ساله بر تعدادشان اضافه میگردد. در حالت کلی میتوان گفت این فناوری به یک عضو جدانشدنی در سازمان ها تبدیل شده و باعث سهولت کار کارمندان گردیده است.

نکته ای که در مورد این شرکت ها وجود دارد این است که برخی از شرکت ها خطوط ویپ را ارائه میدهند و برخی دیگر خدمات مربوط به ویپ را در اختیار مشتریان خود قرار میدهند.( بسیاری از آنها نیز هر دو این کارها را انجام میدهند). بنابراین ما در ادامه به طور مفصل در مورد هر دو این موارد صحبت نموده ایم تا شما بتوانید تمامی شرکت ها را به طور کامل بشناسید.

شرکت هایی که این تکنولوژی را برای سازمان های مختلف راه اندازی میکنند و به آنها خدمات ارائه میدهند، به طور تقریبی امکانات یکسانی در اختیار مشتریان خود قرار میدهند. اما در برخی از موارد نیز شرکت های بزرگ با ارائه خدمات اضافی به مشتریان خود کمک میکنند تا امکانات مرکز خود را افزایش دهند.

پس میتوان گفت که تفاوت اصلی شرکت های ارائه دهنده voip با یکدیگر میتواند در قیمت، کیفیت و امکاناتی که ارائه میدهند  باشد. برای مثال یک شرکت علاوه بر تامین تجهیزات، نصب و راه اندازی، پشتیبانی 24 ساعته را به امکانات خود اضافه میکند. یک شرکت برای خدمات خود تا یک مدت معلوم گارانتی در نظر میگیرد، شرکتی دیگر ماهیانه جهت رفع مشکلات و سرکشی به سیستم ها یکی از متخصصان خود را به  محل مشترکین اعزام میکند و… همچنین برخی از شرکت ها به دلیل رقابتی بودن فضای کار، قیمت خدمات خود را کاهش میدهند تا بتوانند مشتریان زیادی جذب میکنند. برخی دیگر از متخصص ترین نیروها و تجهیزات اورجینال استفاده میکنند تا بتوانند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.

تفاوت ها هرآنچه که هست مهم کیفیت بالا و قیمت مناسب است. این موضوعی است که باعث میشود سازمان ها یک شرکت را برای گرفتن خدمات ویپ انتخاب کنند. ما سعی نموده ایم در ادامه شرکت هایی را به شما معرفی نماییم که اغلب مشتریان از آنها رضایت داشته اند. بنابراین تا انتهای مقاله حتما با ما همراه باشید.

بهترین شرکت های ارائه دهنده‌ خطوط voip

بهترین شرکت های ارائه دهنده‌ خطوط voip

برخی از شرکت های ارائه دهنده voip، خطوط تلفن اینترنتی را در اختیار مشتریان خود قرار میدهند.(برخی از آنها خدمات نیز ارائه میدهند). این شرکت ها عبارت اند از:

شرکت شاتل

نام شرکت شاتل تقریبا برای تمامی افراد آشناست. این شرکت علاوه بر اینترنت های adsl خدماتی در زمینه خطوط VoIP نیز ارائه میدهد تا با بهره‌ مندی از اینترنت و شماره تلفن شرکت شاتل، امکان استفاده از خدمات VoIP و دیگر خدمات تلفنی را فراهم شود.. همچنین به خاطر داشته باشید که سرشماره شرکت شاتل 9100 می باشد.

این شرکت سالهاست در این زمینه فعالیت دارد و یکی از شرکت های ارائه دهنده voip است که سرویس هایی باکیفیت، بدون مشکل و مقرون به صرفه ارائه میدهد و یکی از شرکت های قابل اطمیینان در این زمینه است.

شرکت آسیاتک

شرکت شاتل تنها به اشخاص حقوقی خطوط ویپ را ارئه میدهد اما برای استفاده از خطوط ویپ توسط شرکت آسیاتک اشخاص حقیقی نیز میتوانند خط دریافت کنند.

اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که استفاده از امکانات ویپ در شرکت های بزرگ و متوسط ، بسیار بیشتر به چشم میخورد و اکثرا مشترکین خانگی از این خدمات استفاده نمیکنند. با این حال مشترکین عادی و حقیقی هم می توانند از چنین سرویس هایی استفاده کنند.

بنابراین کاربرانی که از اینترنت شرکت آسیاتک را استفاده می‌کنند، می‌توانند از طریق بستر VoIP مکالمات خود را انجام دهند. این سرویس به‌ویژه در محیط‌ های کاری یا مراکز تماس پراستفاده است. پیش شماره شرکت آسیاتک برای استفاده از این سرویس ۹۱۰۱ و ۹۱۳۰ است.

شرکت پیشگامان

شرکت پیشگامان یکی دیگر از شرکت های ارائه دهنده voip می باشد. این شرکت کیفیت مناسب را با قیمت پایین ترکیب نموده تا مشتریان بتوانند با کمترین هزینه از این خطوط استفاده کنند. قیمت خطوط این شرکت نسبت به شرکت های دیگر پایین تر بوده و همچنین امکان دریافت همزمان چند خط سیپ فون با شماره های متفاوت در پیشگامان  وجود دارد. پیش شماره شرکت پیشگامان 9109 می باشد.

توجه داشته باشید که شما با در دسترس  داشتن مدارک ثبت شرکت تا ۱۰۰ تماس همزمان می توانید تهیه نمایید.

شرکت صبانت

شرکت صبا تل(صبا نت) نیز این امکان را برای مشتریان خود فراهم می‌کند تا از طریق اینترنت تماس‌های تلفنی بین‌المللی و داخلی برقرار کنند.  این شرکت از تجهیزات پیشرفته و با کیفیت استفاده می‌کند. همچنین، شرکت صبانت تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، نیازهای مشتریان را به‌ خوبی برآورده نماید. به طور کلی، با توجه به تجربه‌ کاربران، کیفیت خطوط این شرکت بالا بوده و مشتریان زیادی از آن رضایت داشته اند. بهتر است این را نیز بیان نماییم که سرشمارره این شرکت 9102 می باشد.

شرکت رسپینا

شرکت رسپینا نیز یکی از دیگر از شرکت های ارائه دهنده voip است. یرقراری ارتباط توسط این شرکت به دو صورت پرایم و پرو انجام میشود که هرکدام قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارا هستند. در روش پرایم، ارتباطات بر پایه سیپ ترانک طراحی شده اند و شرکت های دارای فناوری pbx میتوانند از آن با سرشماره 9107 استفاده کنند.

در روش پرو، نیاز به خرید تجهیزات نیست و تلفن ها با استفاده از سرورهای ابری این شرکت پشتیبانی میشوند.

اینکه شما کدام شرکت را برای دریافت خطوط ویپ انتخاب میکنید کاملا بستگی به شما دارد. میتوانید در داخل سایت هرکدام از شرکت ها تعرفه های مربوط به خطوط ویپ را مشاهده نمایید و سپس با توجه به کیفیت و قیمت بهترین خطوط را انتخاب نمایید. حال وقت آن رسیده در مورد شرکت های ارائه دهنده خدمات ویپ صحبت نماییم.

بهترین شرکت های ارائه دهنده‌ خدمات voip در ایران

بهترین شرکت های ارائه دهنده‌ خدمات voip در ایران

 

نکته  ای که در مورد شرکت های ارائه دهنده خدمات وجوود دارد این است که آنها صفر تا صد خدمات را اعم از راه اندازی خطوط تلفن ویپ، خرید تجهیزاتی مانند تلفن ها و…  انجام میدهند و شما میتوانید به جای خریداری خطوط از شرکت هایی که معرفی شد، تمام مراحل کار خود را به شرکت های زیر بسپارید. پس میتوان به طور کلی این شرکت ها را شرکت های ارائه دهنده voip (خدمات و خطوط) نیز نامید.

همانطور که در بالا گفته شد شرکت های بسیاری زیادی به ارائه این فناوری میپردازند که ما تنها باکیفیت ترین شرکت ها را معرفی میکنیم.

 

سانا ارتباط پردیس

این شرکت بیش از 10 سال است که در زمینه صنعت ویپ فعالیت دارد و یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده voip می باشد. این شرکت  تا کنون توانسته خدماتی باکیفیت، مقرون به صرفه و کامل را ارائه دهد تا سازمان های کوچک و بزرگ، ادارات، مراکز درمان، مراکز آموزشی و…  بتوانند از این خدمات استفاده کنند. این شرکت علاوه بر نصب، راه اندازی و پشتیبانی سیستم های ویپ، انواع تجهیزات مربوط به این سیستم ها را به فروش میرساند. شما میتوانید نرم افزار های مدیریتی، خطوط تلفن ویپ و… را نیز از طریق این شرکت خریداری نمایید. سانا ارتباط پردیس یکی از باسابقه ترین شرکت های ارائه دهنده ویپ می باشد که تاکنون توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند.

این شرکت تمام خدمات شرکت های دیگر را داراست و مطابق با نوع سازمان، اندازه سازمان، تعداد کامندان و… سرویس هایی را به مشتریان خود پیشنهاد میدهد.

کیمیا تل

کیمیا تل نیز یکی دیگر از شرکت هایی است که در زمینه ارائه خدمات ویپ فعالیت میکند و تاکنون توانسته نظر کاربران زیادی را به سوی خود جذب نماید. این شرکت در طول سال جشنواره های مختلفی در زمینه تجهیزات ویپ در سایت خود برگزار میکند که در این زمان مشتریان میتوانند تجهیزات موردنظر خود را با کمترین قیمت خریداری کنند.

هر دو شرکت هایی که معرفی شد بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میدهند و شما میتوانید از آنها در زمینه خرید تجهیزات ویپ مشاوره بگیرید.

موضوع این مقاله در مورد شرکت های ارائه دهنده voip  بود و ما سعی نمودیم شرکت های ارائه دهنده خطوط ویپ را به صورت جداگانه معرفی نماییم تا شما به طور کامل در جریان خطوطی که ارائه میشوند قرار گیرید و سپس سعی نمودیم بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ویپ را معرفی کنیم تا در هنگام انتخاب شرکت ها دچار سردرگمی نشوید و شرکتی را انتخاب نمایید که امکانات مناسب را به همراه قیمت منصفانه ارائه میدهد. حال اگر میخواهید در مورد هرکدام از این شرکت ها اطلاعات بیشتری به دست آورید بهتر است نام هرکدام از آنها را سرچ نموده و سری به سایت های آنها بزنید تا اطلاعات کامل تری در مورد تاریخچه شرکت، خدماتی که ارائه میدهد، نوع پشتیبانی و تعرفه ها مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که شرکت های بی شماری در این زمینه فعالیت دارند که بسیاری از آنها در داخل کشور فعالیت نمیکنند، بنابراین ما از بیان آنها صرف نظر نموده ایم و تنها شرکت های داخلی را معرفی نمودیم که امکانات خوبی ارائه میدهند و مشتریان زیادی از آنها رضایت کافی را داشته اند.

حال امیدوار هستیم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید بهترین شرکت را برای استفاده از خدمات خود انتخاب نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X