سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

مدیریت تجارت و کسب و کار با گوشی تلفن های ویپ با وجود ویروس کرونا

مدیریت تجارت و کسب و کار توسط گوشی تلفن های ویپ با وجود ویروس کرونا

 

مدیریت تجارت و کسب و کار گوشی تلفن ویپ در هنگام دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا

 

در این روزها که سر تا سر جهان در حال دست و پنجه نرم کردن با یک ویروس کشنده و یک مهمان ناخوانده به نام کرونا هستند، بسیاری از کسب و کارها و تجارت‌ها در سراسر دنیا تحت الشعاع این ویروس قرار گرفته‌اند.

شیوع این بیماری در سطح جامعه علاوه بر به خطر انداختن جان انسان‌ها در زمینه‌ی تجارت منافع مادی بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ را به خطر انداخته و ضررهای زیادی به آن‌ها وارد نموده است. به عنوان مثال بسیاری از جلسات، کنفرانس ها، سفرهای کاری و …لغو و بسیاری از کارمندان برای رفتن به محل کار خود منع یا دچار مشکل شده‌اند.

بنابراین بحث دورکاری اهمیت ویژه‌ای می‌یابد و استفاده از سیستم تلفنی ویپ با خدماتی همچون کنفرانس ویدیویی و تماس ویدیویی می‌تواند بر این مشکل راه چاره‌ی بسیار مناسبی باشد. در ابتدا یک تعریفی از این سیستم تلفنی ارائه می‌دهیم.

 

ویپ (VOIP)

ویپ (VOIP) یا Voice Over Internet Protocol تکنولوژی انتقال صدا بر روی بستر شبکه است که امکان برقراری تماس‌های تلفنی را روی بستر شبکه IP فراهم می‌آورد.

کمتر از نیم قرن گذشته اینترنت وجود نداشت و ارتباط محاوره‌ای تنها از طریق شبکه عمومی تلفن میسر بود. همچنین ارسال داده به ویژه در فواصل دور هزینه‌ی بسیاری به دنبال داشت؛ اما در طی چند سال گذشته شاهد پدیده‌هایی جذاب بوده‌ایم؛ گسترش رایانه‌‌های شخصی، فناوری‌‌های جدید ارتباطی همچون تلفن‌های سلولی و بالاخره شبکه گسترده اینترنت دنیای جدیدی را به روی بشر گشود.

در این روش انتقال صدا دیگر نیازی به کابل کشی مخابراتی وجود ندارد و تمامی تلفن‌ها و فکس‌ها به شبکه متصل می‌شوند و دیگر خبری از سیم‌های مختلف و گاه طولانی تلفنی نیست. از سیستم ویپ برای قابلیت‌هایی همچون تماس‌های صوتی، تصویری و پیام‌های تصویری می‌توان استفاده کرد. در صورتی که محل کار دارای سرعت اینترنت مناسبی باشد کیفیت تماس و صدا همانند تلفن‌های سنتی بالا است.

همانطور که اشاره شد ویروس کرونا تاثیر مضری در تجارت گذاشته و مدیران را در چالش بزرگی قرار داده است. یکی از رایج‌ترین راهکارها برای مقابله با این چالش استفاده از کارمندان در محل سکونت خود است. یکی از بزرگترین سیستم‌های ارتباطی مناسب برای دورکاری سیستم تلفنی ویپ است که به مزایای آن اشاره خواهیم کرد. 

عملکرد دورکاری با استفاده از ویپ

در سیستم تلفنی ویپ کارمندان می‌توانند در محل سکونت خود فعالیت‌های محل کار خود را با استفاده از یک تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ شخصی و داشتن اینترنت با سرعت مناسب انجام دهند. همچنین افراد می‌توانند از یک وب کم نیز استفاده نمایید. با استفاده از تلفن سانترال نرم‌افزاری بر روی کامپیوتر و تلفن همراه خود بدون نیاز به گوشی سخت‌افزاری می‌توانید با همکاران و مشتریان خود تماس صوتی یا تصویری برقرار کنید.

کنفرانس ویدیویی و تماس ویدیویی از دیگر امکانات فوق‌العاده‌ی این سیستم تلفنی بوده و امروزه در این تکنولوژی دارای کیفیت مناسبی است. به وسیله‌ی تماس ویدیویی مدارس و دانشگاه‌ها می‌توانند آموزش‌های لازم و دروس را به افراد ارائه دهند و توسط تکنولوژی کنفرانس ویدیویی شرکت‌ها یا سازمان‌ها می‌توانند جلسات  و شرح وظایف خود را توسط مدیران و کارمندان انجام دهند و از راه دور فعالیت‌های شرکت را مدیریت و کنترل نمایند.

با این تفاسیر اهمیت سیستم تلفنی ویپ مشخص شد و امروزه اکثر شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ از این تکنولوژی محبوب استفاده می‌کنند.

شرکت سانا ارتباط پردیس  با تکیه بر تجربه، دانش فنی و سوابق درخشان نصب و راه‌اندازی انواع سیستم‌های مخابراتی برای بسیاری از ارگان‌های دولتی و خصوصی، این امکان را دارد که با ارائه راه‌ حل‌های نوین ارتباطی بر مبنای سانترال ویپ و بر پایه راه حل های سیسکو، مایتل، پاناسونیک، گرنداستریم و … تحولی عظیم در مدیریت ارتباطات شما با دنیا فراهم نماید.

شما می‌توانید برای نصب و فروش و راه‌اندازی سیستم تلفنی ویپ و گوشی تلفن‌های مورد استفاده در این سیستم و همچنین مشاوره ی رایگان  با ما تماس بگیرید.

 

تلفن ویپ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X