سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

تلفن ویپ چیست ؟

تلفن ویپ چیست؟

 

شاید شما تا کنون بارها عبارت ویپ یا (voip) را شنیده باشید و در ذهن‌تان این سوال پیش آمده باشد که تلفن ویپ چیست؟ اما اطلاعات کافی از آن نداشته باشید و ندانید این عبارت که این روزها زیاد استفاده می‌شود چه کاربردی دارد. در ادامه این مقاله به طور کامل به ویپ چیست می‌پردازیم. سانا تلکام امیدوار است که این مقاله برای شما کاربردی و مفید واقع شود. وقت آن رسیده است که استفاده از سیم و گوشی مسی را فراموش کنید. امروزه می‌توانید مکالمه تلفنی را در هر زمان و هر مکان با استفاده از رایانه متصل به اینترنت، هدست و صدا از طریق (IP (VoIP برقرار کنید.

تلفن ویپ چیست و چه مزایایی دارد؟

 

 

معرفی تلفن ویپ (voip)

برای اینکه به این سوال که تلفن ویپ چیست پاسخ دهیم، ابتدا لغت ویپ را تعریف می‌کنیم. ویپ (voip) مخفف پروتکل Voice Over Internet یا به عبارت ساده‌تر سرویس تلفن از طریق اینترنت است. اگر در محل کار خود ارتباط اینترنتی با کیفیت مناسب و بالایی دارید می‌توانید به جای اینکه از تلفن محلی برای خدمات تلفن خود استفاده کنید، از طریق اینترنت این ارتباطات تلفنی را برقرار کنید.

بعضی از افراد علاوه بر سرویس تلفنی سنتی خود از ویپ (VOIP) استفاده می‌کنند، چون ارائه‌دهندگان خدمات وب که ویپ (VOIP) را ارائه می‌دهند معمولاً نرخ پایین‌تری نسبت به شرکت‌های تلفن سنتی دارند. اما گاهی اوقات شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ویپ، سرویس 911، لیست فهرست تلفن ‌ها، سرویس 411 یا سایر خدماتی که تلفن معمولی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد را ارائه نمی‌دهند.

VoIP از کدک‌ها برای کپسوله کردن صدا در بسته‌های داده، انتقال بسته‌ها از طریق شبکه IP و جدا کردن بسته‌ها به صدا در انتهای دیگر اتصال استفاده می‌کند. VoIP با از بین بردن استفاده از شبکه‌های مداربسته برای صدا، هزینه‌های زیرساخت شبکه را کاهش داده و ارائه‌دهندگان را مجاب می‌کند خدمات صوتی را از طریق شبکه‌های پهنای باند و خصوصی خود ارائه دهند و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا یک شبکه صوتی و داده‌ای واحد را مدیریت کنند.

 

چرا از تلفن وثپ استفاده می‌کنیم؟

دو دلیل عمده برای استفاده از VOIP وجود دارد:

  • هزینه کمتر

به صورت کلی سرویس تلفنی از طریق VOIP هزینه کمتری از خدمات معادل منابع سنتی دارد. این عمدتاً تابعی از خدمات تلفنی سنتی یا انحصار یا نهادهای دولتی است. همچنین به دلیل استفاده از یک شبکه واحد برای انتقال صدا و داده، صرفه‌جویی در هزینه نیز وجود دارد. این امکان ویژه هنگامی درست است که کاربران بتوانند از ظرفیت شبکه‌ای استفاده کنند که قابلیت افزودن ویپ را دارا باشد که بتوانند بدون هیچ هزینه اضافی، از ویپ استفاده کنند.

 

  • افزایش عملکرد

ویپ (VOIP) بعضی از مواردی را که با شبکه‌های تلفن سنتی غیرممکن است، آسان می‌کند. هر زمان که به شبکه وصل شوید، تماس‌های ورودی تلفن به طور خودکار به ویپ (VOIP) تلفن شما منتقل می‌شود. زمانی که در سفر هستید، هر کجا که به اینترنت وصل شوید می‌توانید تماس‌های ورودی را دریافت کنید.

 

خدمات شرکت سانا ارتباط پردیس در زمینه سانترال ویپ می‌پردازیم:

خدمات شرکت سانا ارتباط پردیس شامل نصب، راه‌اندازی، نگهداری و رفع ایراد انواع سرورهای ویپ (VOIP)، انواع گیتوی و گوشی‌های تلفن ویپ و همچنین سانترال پاناسونیک است.

شرکت سانا ارتباط پردیس، افتخار راه‌اندازی و نگهداری سیستم تلفنی ویپ (VOIP) بسیاری از سازمان‌های خصوصی و ارگان‌های دولتی را دارد. از جمله می‌توان به بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی تهران، ادارات برق غرب استان تهران، کلیه دانشگاه‌های آزاد غرب استان تهران و … اشاره نمود. برای مشاهده لیست کامل و بروز شده مشتریان، بر روی لینک مشتریان کلیلک کنید.

 

در ادامه به برخی از خدمات شرکت سانا ارتباط پردیس می‌پردازیم:

1- نرم‌افزار CRM و مدیریت فروش:

 

خدمات شرکت سانا ارتباط پردیس در زمینه تلفن ویپ

 

یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های یک شرکت یا سازمان برای رسیدن به اهداف خود، تلاش برای افزایش فروش، جذب مشتریان جدید، گسترده کردن دایره فعالیت مجموعه باشد.

بنابراین همه کسب و کارهای مختلف برای رسیدن به این اهداف، فارغ از حجم فعالیت، باید ارتباط خود را با مشتریان به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند. در جهت اینکه ما همه روزه شاهد گسترش روز افزون تکنولوژی هستیم، ابزارهای مختلفی جهت جمع‌آوری اطلاعات مشتریان طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند، که یکی از مهم‌ترین آن‌ها برای ایجاد ویپ (VOIP) نرم‌افزار (CRM) است.

نرم‌افزار (CRM) یک نرم‌افزار کاربردی است، که به صورت گسترده توسط مشاغل مختلف و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. همه کسب و کارهای مختلف برای گسترش کار خود نیاز به بازاریابی دارند. البته گذشته از تبلیغات و بازاریابی‌های گسترده باید توانایی این را داشته باشید که با مشتری ارتباط خوب و پایداری برقرار کنید، و اعتماد آن‌ها را جلب کنید.

مهم‌ترین رمز پیشرفت در امور فروش، رضایت و اعتماد مشتری است که علاوه بر بازاریابی و تبلیغات متعدد، با استفاده از سیستم مدیریت مشتریان یا (CRM) بتوانید تعاملی رضایت‌بخش و ارتباطی حرفه‌ایی با مشتریان برقرار کنید.

در اینجا می‌توانید بیشتر با سیستم تلفن ویپ (VOIP) آشنا شوید.

برای مقایسه سیستم تلفن ویپ با سانترال‌های قدیمی، می‌توانید مقاله مزایای ویپ را در سایت مطالعه کنید.

 

مزایای VOIP نسبت به سانترال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X