سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل HAC-HDBW1400RP-VF

دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل HAC-HDBW1400RP-VFReviewed by قلی پور on Jan 16Rating: 5.0

دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل HAC-HDBW1400RP-VF

دوربین مداربسته 1400RP داهوا در سری 1400 این مجموعه قرار دارد. تمامی دوربین های سری 1400 از رزولوشن تصویری بیش از 4 مگاپیکسلی بهره مند هستند. با رزولوشن 4.1 مگاپیکسلیِ این دوربین می توانید جزییات فراوانی از تصویر دریافتی خود را در اختیار داشته باشید تا هیچ اطلاعاتی از دست نرود. منوی OSD این دوربین مداربسته چند زبانه است و کارکرد آن با برق 12vdc می باشد.

در صورت روشن بودن ال ای دی ها و در بیشترین حالت ممکن، این دوربین فقط 4.1w برق مصرف می کند. با ما در این مقاله همراه باشید تا با دیگر خصوصیات این محصول آشنا شوید.

لنز و تصویر

مهمترین عضو دوربین مدار بسته داهوا که تعیین کننده کیفیت تصویر می باشد، لنز آن است. لنز این دوربین 2.7~13.5mm وری فوکال است، به این معنا که می توانید فاصله کانونی آن را کم یا زیاد کنید. با کم بودن فاصله کانونی زاویه دید وسیع تر می شود و با بالاتر رفتن عدد آن، تصاویر در فاصله های دورتر قابل مشاهده می شوند.

این تصاویر بر روی سنسور 1.3 اینچی CMOS آن ذخیره می گردد. شما می توانید 25/30 فریم را از هر ثانیه تصویر در اختیار داشته باشید. همچنین می توانید برای در اختیار داشتن تصاویر در شب، تا 30 متر دید در شب داشته باشید.

دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل HAC-HDBW1400RP-VF

مشخصات ظاهری

دوربین مداربسته 1400RP داهوا یک دوربین مداربسته دام به شمار می رود. شکل گنبدی این دوربین دلیل اصلی نام گذاری آن می باشد. این دوربین از بدنه آلومینیومی بهرمند است که استاندارد حفاظتی IP67 آن نشان دهنده ضد آب بودن آن است، به علاوه اینکه لنز آن هم در برابر نفوذ گرد و غبار محفوظ است. این دوربین تنها 390 گرم وزن دارد و بدنه آن 122×88.9 میلی متری است. در نظر داشته باشید که این دوربین جزو معدود محصولاتی است که استاندارد IK10 نیز دارد که به معنای مقاومت آن در برابر ضربه (ضد وندال) است.

دوربین مدار بسته HDCVI داهوادوربین مدار بسته HDCVI داهوا

دوربین مداربسته HDCVI داهوا از فناوری کاملا متفاوت با دوربین های IP یا AHD برخوردارند. این نوع از دوربین که تصاویر را بر بستر آنالوگ و به صورت HD ارائه می دهد، منحصرا توسط شرکت داهوا تولید می شود. کابل کشی این دوربین ها تا 550 متر بهینه شده است. داهوا تمامی دوربین های خود را به مدت دو سال گارانتی می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا با همکاران ما در بخش فروش دوربین مداربسته تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X