سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان
سانا ارتباط پردیس

طراحی اجرا و نگهداری شبکه های ارتباطی مخابراتی

قیمت نهایی : تومان

گوشی تلفن های پاناسونیک

گوشی تلفن های پاناسونیک

 

گوشی تلفن های پاناسونیک

 

در روز دوم ژوئن 1875 میلادی الکساندر گراهام بل با همکاری یکی از بهترین همکارانش واتسن موفق به اختراع تلفن شد.البته اختراع اختراع تلفن هم مثل هر اختراع مهم دیگه ای مبتنی بر کوشش‌ ها و تجربیات گذشتگان و نتیجهٔ رسیدن پیشرفت‌ های علمی و فنی به مرحله‌ ای معین بود.

حدود 12 سال پس از اختراع، تلفن به ایران وارد شد و ناصرالدین شاه در یادداشت‌ های خودش به تلفنی اشاره می‌ کند که ره‌ آورد سفر فرنگ معین الملک (سفیر ایران در عثمانی) بوده و از آن برای برقراری تماس از شمس‌ العماره تا باغ سپهسالار استفاده می‌ شده و ظاهرا این نخستین تماس تلفنی در ایران بوده است.

شرکت بزرگ پاناسونیک علاوه بر محصولات دیگر یکی از بهترین و محبوب ترین شرکت های دنیا در زمینه ی گوشی تلفن رومیزی و بی سیم می باشد.کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نام شرکت پاناسونیک را نشنیده باشد و از محصولاتش به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود، یاد نکند! همچنین تنوع محصولات پاناسونیک نیز تحسین مخاطبین را بر می انگیزد.

حال به توضیحی درباره ی تلفن های رومیزی و بی سیم این شرکت می پردازیم.

 

تلفن‌های بی سیم شرکت پاناسونیک

گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک یکی از محصولات بی نظیر شرکت پاناسونیک است که توانسته است نیاز های بسیاری از مشتریان را برطرف نماید.این شرکت سعی نموده است تا از به روز ترین فناوری های ممکن در بی سیم پاناسونیک استفاده نماید تا بتواند محصول کاملاً با کیفیتی را به بازار ارائه دهد.

البته علاوه بر کیفیت محصول این شرکت همیشه به سلیقه مشتریان اهمیت خاصی داده و سعی می کند محصولات زیبایی را برای مشتریان تولید کند. زیبایی و کیفیت ساخت بالا باعث شده است تا امروزه شاهد استفاده روز افزون عموم مردم از تلفن بی سیم پاناسونیک در محیط های مختلف باشیم.

از نظر قیمت نیز محصولات شرکت پاناسونیک از جمله تلفن بی سیم پاناسونیک در رده محصولاتی قرار می گیرد که کاملاً می تواند قیمتی با توجیه اقتصادی بالا داشته باشد. قیمت این محصولات به دلیل امکانات متنوعی که در اختیار مشتریان قرار می دهند و همچنین کیفیت بالایی که در ارتباطات ارائه می دهند کاملاً مناسب می باشد.

تاریخچه تلفن بی سیم پاناسونیک

در سال 2009 و زمانی که اولین مدل از تلفن بی سیم پاناسونیک روانه بازار شد.

رعایت اصول مشتری مداری و توجه به نیاز های آن ها در محیط های کاری و خانگی باعث می شود تا علاوه بر مشتریان قدیمی، هر روز کاربران بیشتری به خرید تلفن بی سیم پاناسونیک ترغیب شوند.یکی از دلایل دیگری که باعث شده است تا مشتریان زیادی این محصولات را خریداری نمایند، رعایت تمامی اصول زیست محیطی در ساخت این محصولات است که در راستای گواهینامه کیفیت شرکت پاناسونیک اجرایی شده است.

پاناسونیک همچنین در مدل های جدید تلفن بیسیم خود از تکنولوژی های نوین استفاده کرده است.

در هنگام برقراری تماس هیچ نویزی از طرف دیگر سیستم های موجود در خانه بر روی تلفن تأثیر نگذارد و کاربران تماس بسیار با کیفیتی را تجربه نمایند.

تشخیص یک گوشی تلفن بی سیم مناسب

1) امکان ارسال پیامک با تلفن بی سیم
2) مدت زمان مکالمه و میزان عمر باتری تلفن
3) مقاوم در برابر ضربه و رطوبت
4) امکان کارکردن با دستگاه در زمان بی برقی
5) پیغام گیر (منشی تلفن)
6) امکان ویبره
7) امکان خط های قابل اتصال (تا کنون امکان اتصال 4 خط فراهم شده)
8) وزن گوشی
9) قیمت گوشی
10) برد تلفن بی سیم
11) تعداد گوشی های تلفن
12) خدمات پس از فروش در ایران

تمامی این امکانات در تلفن های بی سیم جدید پاناسونیک موجود است.

 

تلفن‌های رومیزی شرکت پاناسونیک

گوشی های رومیزی ساده ترین و مرسوم ترین نوع گوشی تلفن در ادارات و منازل می باشند که مستقیما به خط تلفن وصل شده به طور دائم روی یک میز قرار می گیرند، در واقع طول کم سیم یکی از محدودیتهای این نوع گوشی هاست.

با پیشرفت تکنولوژی و ارزان تر شدن قیمت تلفن های بی سیم امروزه استفاده از تلفن های رومیزی به حاشیه رانده شده و محدود به استفاده در ادارات گردیده است .هرچند که به دلیل استقامت تلفن های رومیزی نسبت به تلفن های بیسیم استفاده از این نوع از تلفن ها در فروشگاه ها نیز مرسوم میباشد.

برندهای مختلفی از ابتدای اختراع تلفن اقدام به طراحی و تولید تلفن های رومیزی نموده اند که در این میان نقش شرکت پاناسونیک خصوصا در کشور ایران پر رنگ تر دیده میشود . تلفن های رومیزی پاناسونیک با کاربری راحت خود همیشه از بهترین انتخابها در خرید تلفن های رومیزی بوده است .

پیشنهادهایی برای خرید تلفن رومیزی مناسب

اگر به دنبال خرید یک دستگاه تلفن رومیزی هستید پیشنهاد میگردد قبل از خرید به موارد زیر توجه داشته باشید :

1-تعداد خطوط ، چنانچه مایل به استفاده از چند خط بر روی یک دستگاه تلفن هستید پیشنهاد میگردد قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه تلفن قابلیت ورود چند خط را دارد

2-پیغام گیر یا منشی تلفنی هم یکی دیگر از امکاناتی است که کمپانی سازنده بر روی تلفن ها قرارداده است ، چنانچه مایل به استفاده از این امکان هستید باید در هنگام انتخاب تلفن از وجود این قابلیت بر روی تلفن اطمینان حاصل نمایید.

3-نمایشگر شماره ، باید توجه داشت صرف دارا بودن نمایشگر دلیل بر افتادن شماره تماس گیرنده بر روی تلفن نخواهد بود ، علاوه بر این ، برای استفاده از نمایشگر شماره بر روی مراکز سانترال ، مرکز سانترال مذکور نیز می بایست قابلیت شماره انداز را داشته باشد

4-بلندگوی دیجیتال شما را از برداشتن گوشی قبل از برقراری تماس راحت مینماید . برخی از مدلها دارای بلندگوی دوطرفه میباشند که میتوان بدون برداشتن گوشی به مکالمه ادامه داد.

5-قابلیت پشتیبانی از هدست از قابلیت های کلیدی به حساب می آید. پس اگر شما احتیاج به نصب یک هدست بر روی تلفن خود دارید قبل از تهیه تلفن از امکان نصب هدست بر روی دستگاه اطمینان حاصل نمایید.

6-کلیدهای حافظه تعبیه شده در برخی از تلفن ها امکان برقراری تماس بدون استفاده از شماره گیر را در اختیار شما قرار میدهد که تعداد این کلید ها در مدل های مختلف متفاوت میباشد.

توصیه هایی برای خرید گوشی تلفن پاناسونیک (رومیزی-بی سیم)

  • کاربری آسان
  • قیمت مناسب با توجه به امکانات آن
  • سابقه ی طولانی این شرکت یزرگ و محبوب
  • استفاده از متخصصین و کادر مجرب برای تولید گوشی تلفن
  • توجه به امکانات
  • به روز بودن همیشگی
  • توجه شدید به بهبود کیفیت گوشی تلفن ها
  • تنوع زیاد در گوشی تلفن ها
  • رعایت اصول مشتری مداری
  • رضایت کاربران
  • داشتن گارانتی محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X